coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اولین سیگنال‌های ماهواره ثریا با موفقیت به زمین ارسال شد

اولین سیگنال‌های ماهواره ثریا با موفقیت به زمین ارسال شد. ماهواره ثریا که روز گذشته توسط ماهواره بر قائم به 750 کیلومتری زمین فرستاده شده بود اکنون اعلام شده که اولین سینگال‌ها از این ماهواره به مدار زمین رسیده است.ماهواره ثریا در روز گذشته سوار بر ماهواره بر قائم به 750 کیلومتری مدار زمین فرستاده شده بود. عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این موضوع را رکوردی جدید در ارتفاع پرتاب ماهواره در ایران اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: خدمات بانکی و مالیاتی کسب‌وکارهای فاقد شناسه یکتا از 1403 قطع می‌شود

ماهواره ثریا یک ماهواره سنج از راه دور و ماهواره‌های تحقیقاتی SRI که توسط پژوهشگاه فضایی ایران ساخته شده روز گذشته به مدار زمین فرستاده شده بود. زارع‌پور وزیر اطلاعات اکنون خبر از رسیدن اولین سیگنال‌های این ماهواره به زمین خبر می‌دهد.

اکنون زارع‌پور در شبکه اجتماعی ویراستی اعلام کرد:« الحمدلله موفقیت کامل شد. شب گذشته ایستگاه های زمینی ما سیگنال‌های ماهواره ثریا و داده‌های تله‌متری مربوط به سلامت زیر سامانه‌های تأمین انرژی، تعیین موقعیت خودکار، ارتباطی و کنترلی و پردازشگرها و …را دریافت کردند که نشان می‌دهد حال ماهواره خوب است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رسیدن اولین سیگنال‌های ماهواره ثریا به مدار زمین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر