;
coinex

اپل پی (Apple Pay) احتمالا این پاییز راهیِ کانادا خواهد شد

به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد سرویس پرداخت موبایلی خود را, این پاییز در کانادا اجرا نماید, این امر می تواند موجب گستردگی در سطح بین الملل اپل پی (Apple Pay) گردد. براساس یک گزارش از روزنامه وال استریت, اپل در حال مزاکره با شش بانک برتر کانادا برای شروع این سرویس از ماه نوامبر می باشد, این بانک ها عبارتند از:رویال بانک کانادا, بانک تورنتو-دومینیون, بانک نوا اسکوشیا, بانک مونترال, امپریال بانک بازرگانی کانادا و بانک ملی کانادا.

به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد سرویس پرداخت موبایلی خود را، این پاییز در کانادا اجرا نماید، این امر می تواند موجب گستردگی در سطح بین الملل اپل پی (Apple Pay) گردد.

براساس یک گزارش از روزنامه وال استریت، اپل در حال مزاکره با شش بانک برتر کانادا برای شروع سرویس اپل پی در کانادا ، از ماه نوامبر می باشد، این بانک ها عبارتند از: رویال بانک کانادا، بانک تورنتو-دومینیون، بانک نوا اسکوشیا، بانک مونترال، امپریال بانک بازرگانی کانادا و بانک ملی کانادا.

این بانک ها صاحب ۹۰ درصد حساب های خرد بانکی در کانادا می باشند، بنابراین اجرای این طرح قطعا یک امکان مفید برای مردم کانادا خواهد بود. اجرای این طرح به آن ها این امکان را خواهد داد که هم برای کارت های credit و هم debit بتوانند با آیفون هایشان پرداخت موبایلی انجام دهند، این طرح پیشنهادی شامل پرداخت صورت حساب توسط اپل واچ نیز می شود.

اگرچه این بانک ها در راستای توافق قدم بر می دارند، اما با این حال از مبلغ پیشنهادی اپل احساس رضایت نمی کنند. آن ها همچنین نگران آسیب پذیری پلتفرم اپل می باشند.

درواقع بانک های کانادایی از اپل پی می خواهند که این سرویس برای تایید اطلاعات مشتری، قبل از اینکه به سرویس متصل شود، خواستار یک احراز هویت فرعی نیز باشد. این تایید و احراز هویت می تواند توسط وارد کردن یک رمز (پین) و یا توسط رمز یک بار مصرفی که از طریق پیام کوتاه ارسال می گردد، انجام شود.

در این مرحله، هنوز آشکار نیست که هر شش بانک با هم این طرح را اجرا می کنند یا اینکه بین اجرای آن ها از نظر زمانی فاصله ای خواهد افتاد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر