;
coinex

مرکز رسانه های ویندوز نابود شده است

این هفته که گذشت با اطلاعیه هایی مربوط به مایکروسافت به عنوان شرکتی که کنفرانس توسعه برتر خود را در سان فرانسیسکو برگزار کرد، پر شده بود. در حالی که تقریبا تمام اطلاعیه ها نوآورانه و متقرقی بودند، برای طرفداران مرکز رسانه های ویندوز، این هفته شامل ضربه نهایی به پلت فرم بوده است.

این هفته که گذشت با اطلاعیه هایی مربوط به مایکروسافت به عنوان شرکتی که کنفرانس توسعه برتر خود را در سان فرانسیسکو برگزار کرد، پر شده بود. در حالی که تقریبا تمام اطلاعیه ها نوآورانه و متقرقی بودند، برای طرفداران مرکز رسانه های ویندوز ، این هفته شامل ضربه نهایی به پلت فرم بوده است.

مایکروسافت تایید کرده است که این نرم افزار رسانه ای نابود شده است و اگر یک کاربر به ویندوز 10 ارتقاء دهد، کامپیوترِ وی این قابلیت را از دست خواهد داد.

این شگفتی بزرگی نیست که در حال حاضر این پلت فرم به استراحت واداشته شده است، و از آنجایی که مایکروسافت هیچ به روز رسانی ای برای ویندوز 8 یا ویندوز 10 معرفی نکرده است، این پلتفرم دیگر سازگار نخواهد بود. اما، زمان بندی کمی عجیب است با ظهور cord cutting، مرکز رسانه ها مانند یک همدم خوب برای کسانی که امکاناتی شبیه به تلویزیون های کابلی می خواستند به نظر می رسید.

البته، شرکت Xbox One نیز یکی از راه حل خوب برای cord cutter هاست که در حال حاضر حتی دارای گزینه ای برای اتصال یک تیونر به طور مستقیم به کنسول است. برای دیدن کار کرد خوب مرکز رسانه، شما نیاز به قرار دادن یک PC در اتاق نشیمن دارید، Xbox One به احتمال زیاد یک راه حل مقرون به صرفه تری نسبت به راه اندازی مرکز رسانه های ویندوز است.

ما می دانیم که Xbox One راه حل مناسبی نیست، اما اگر شما به دنبال قابلیت های مشابهی در اتاق نشیمن خود هستید، این بهترین دستگاه برای این کار است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر