coinex
راهنمای خرید تکراتو

سهم پلی استیشن 4 از بازار کنسول بازی اروپا

سهم پلی اسیشن 4 از بازار کنسول بازی اروپا 70 الی 90 درصد می باشد  در بازار کنسول های بازی در اروپا چه جذر و مد عجیبی اتفاق افتاده است. بعد از جنگ بزرگی که کمپانی سونی با پلی استیشن 3 اش با وی (Wii) و ایکس باکس (Xbox) داشت، این بار نوبت پلی استیشن 4 اش رسیده که با خیال راحت تمامی رقبا را کنار بزند و به تنهایی در صدر جدول سهام دارانِ بازار کنسول های بازی اروپا بنشیند.

سهم پلی استیشن 4 از بازار کنسول بازی اروپا 70 الی 90 درصد می باشد

در بازار کنسول های بازی در اروپا چه جذر و مد عجیبی اتفاق افتاده است. بعد از جنگ بزرگی که کمپانی سونی با پلی استیشن 3 اش با وی (Wii) و ایکس باکس (Xbox) داشت، این بار نوبت پلی استیشن 4 اش رسیده که با خیال راحت تمامی رقبا را کنار بزند و به تنهایی در صدر جدول سهام دارانِ بازار کنسول های بازی اروپا بنشیند.

سایت VG247 با استناد به سخنان جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس Sony Computer Entertainment در اروپا (SCEE) گزارش داد که پلی استیشن 4 نفوذ بسیار زیادی در اروپا داشته و با قدرت، سهمی 70 الی 90 درصدی از بازار کنسول های بازی اروپا را در اختیار دارد.

جیم رایان گفته بود که:

“ما یک رهبری بسیار فاحشی در بازار داریم… . خب، ما در صدر بازار تمامی کشور ها در اروپا قرار داریم و پیشتازی بلامنازعی را در قاره اروپا به دست آورده ایم، برتری و پیشتازی ای واقعا چشمگیر. به هیچ عنوان فکر نمی کنم که سهم بازار برای ما کمتر از 70 درصد باشد و متناوباً در بعضی از مناطق قاره اروپا به بیش از 90 درصد نیز می رسد.”

این موفقیتشان در بازار اروپا به سونی اجازه می دهد تا عناوین تجربی بیشتری را مورد آزمایش قرار دهند و یک نمونه واضح آن نیز می تواند بازی Dreams از کمپانی انگلیسی Media Molecule که زیر مجموعه ای از سونی است، باشد.

حال این نکته می تواند جالب باشد که آیا سهم Xbox One از بازار اروپا چقدر است؟ آیا می توان گفت که 10 الی 30 درصد باقی مانده از سهم کنسول های بازی بازار اروپا در اختیار ایکس باکس وان مایکروسافت است؟ حتی اگر چنین هم باشد به نظر می رسد که مایکروسافت در این نسل از کنسول های بازی کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت.

حال به نظر می رسد باید به زودی شاهد ساخت یک برج عظیم در مرکز بلژیک باشیم، جایی که می تواند از آن جا نظاره گر ساخته هایشان باشند و شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida، رئیس کمپانی Sony Worldwide Studios) بر بالای آن قرار گرفته و به مناطق تحت سلطه خود نظاره کند و همگی ما نیز او را ستایش کنیم.

.

منبع: destructoid


عصر تکنولوژی، Techera

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر