coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایسوس زنفون 3 اس مکس با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت قدرتنمایی می کند

کمپانی ایسوس چند وقتی است که در بازار گوشی های هوشمند وارد شده و در نمایشگاه CES امسال نیز محصولات خوبی را معرفی کرد. ایسوس زنفون AR و ایسوس رنفون 3 زوم در این نمایشگاه رونمایی شدند و اکنون نوبت به گوشی هوشمند جدید دیگری از این کمپانی است. ایسوس زنفون 3 اس مکس (ZenFone 3s Max) به زودی خودنمایی خواهد کرد.

به طور حتم یکی از نقاط قوت فروش ایسوس زنفون 3 اس مکس باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن است. بقیه مشخصات این دستگاه چنگی به دل نزده و باعث شده تا این اسمارت فون در دسته بندی میان رده های بازار قرار بگیرد.

همچنان ظرفیت زیاد باتری یکی از مهمترین فاکتورهای کاربران برای خرید یک گوشی هوشمند جدید است و به نظر می رسد که ایسوس این موضوع را به خوبی را درک کرده است. این دستگاه با این باتری بزرگ می تواند با یک بار شارژ، عملکردی بیش از یک روز را ارائه دهد.

مشخصات ایسوس زنفون 3 اس مکس

ایسوس زنفون 3 اس مکس دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) بوده و یک شیشه منحنی 2.5D روی آن جای گرفته است. قدرت این دستگاه از یک تراشه 64 بیتی MT6750 مدیاتک با سرعت پردازشی 1.5 گیگاهرتز تامین شده و پردازنده گرافیکی Mali T860، کارهای گرافیکی را مدیریت می کند. این پردازنده به عنوان یک پرچمدار شناخته نمی شود؛ اما مطمئنا می تواند این دستگاه را در جایگاه خوبی در گوشی های میان رده بازار جای دهد.

گوشی ZenFone 3s Max دارای یک حافظه رم 3 گیگابایتی بوده و از 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی تا 2 ترابایت قابل ارتقا خواهد بود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 در پنل پشتی آن قرار گرفته و برای گرفتن سلفی، دوربینی 8 مگاپیکسلی با زاویه باز 85 درجه در جلوی آن دیده می شود.

این گوشی هوشمند 175 گرمی به اندروید 7.0 نوقا مجهز بوده و رابط کاربری ZenUI 3.0 بر بالای سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست. البته یک سنسور اثر انگشت نیز در پنل جلویی برای آن در نظر گرفته شده است.

ایسوس زنفون 3 اس مکس به نظر می رسد که نسخه ارتقا یافته ای از گوشی زنفون 3 مکس باشد که در جولای سال گذشته معرفی شد. ظرفیت باتری آن افزایش یافته و این در حالیست که مقدرا حافظه رم و اندازه نمایشگر بدون تغییر باقی مانده است.

ایسوس زنفون 3 اس مکس در هفته آینده، 7 فوریه (19 بهمن ماه) در طول برگزاری رویدادی در هند، به طور رسمی معرفی خواهد شد.

.

منبع: softpedia

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر