;
coinex

شرکت Valve مشغول به توسعه سه بازی جدید برای واقعیت مجازی است

شرکت Valve

همانطور که می دانید شرکت Valve یک شرکت تولید کننده بازی های رایانه ای و توزیع دیجیتالی در آمریکا است. امروز گزارش های جدیدی درباره این شرکت منتشر شد. آنطور که پیدا است شرکت Valve در حال توسعه سه بازی کامل برای واقعیت مجازی است. البته این اولین حرکت Valve در صنعت واقعیت مجازی نیست، این شرکت به نحوی رهبر هدست واقعیت مجازی HTC Vive بوده است. بنابر گزارش منتشر شده از سوی بنیان گذاران، Valve در حال توسعه سه بازی کامل است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همچنین در طول میزگرد رسانه ای برگزار شده علاوه بر بازی های کامل واقعیت مجازی به مجموعه از مینی گیم ها اشاره شد، باتوجه به گفته نیوئل سه بازی جدید و کامل برای واقعیت مجازی توسعه داده می شود و خبری از نسخه آزمایشی نیست. متاسفانه هنوز هیچ یک از جزئیات سه بازی واقعیت مجازی منتشر نشده است؛ اما اکنون تایید شده که سه بازی فوق در حال توسعه هستند.

منبعی به نام 2 engine اعلام کرده که شرکت فوق از موتور بازی سازی یونیتی برای ساخت سه عنوان خود استفاده می کند و قرار است که این سه بازی علاوه بر هدست HTC Vive برای دیگر پلتفرم ها و دیگر هدست های واقعیت مجازی منتشر شود.

تکنولوژی واقعیت مجازی در طول سال گذشته مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفت و در حال حاضر هدست های متنوعی در بازار موجود است که توسط شرکت های مختلف طراحی شده اند. آینده خوبی برای تکنولوژی واقعیت مجازی پیش بینی شده است و انتظار می رود که در طول چند سال آینده پیشرفت بسیاری داشته باشند.

متاسفانه هنوز هیچگونه خبر رسمی درباره تاریخ عرضه این بازی و جزئیات آن ها منتشر نشده است؛ اما انتظار می رود که در طول این مدت خبرهای بیشتر از سوی شرکت Valve درباره این بازی ها منتشر شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر