;
coinex

تصاویر شماتیک از گلکسی نوت 8 منتشر شد

تصاویر شماتیک از گلکسی نوت 8 منتشر شد

شرکت سامسونگ سال گذشته نتوانست موفقیتی با گلکسی نوت 7 کسب کند و قطعا علت آن نیز باتری دردسرسازی بود که سرانجامِ این گوشی هوشمند را تلخ کرد. البته پیش‌تر سامسونگ اعلام کرد که می خواهد نسخه ریفربیشد این محصول را نیز عرضه کند.

گذشته از شایعات قبلی، به تازگی تصاویر شماتیک جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر شد که زاویه عقب و بالا و پایین آن را نشان می دهد. در زاویه عقب شاهد دوربین دوگانه با چهار فلاش LED هستیم و در مقابل بخش زیرین و فوقانی آن با اسپیکرهایی همراه شده است. یکی دیگر از جزئیاتی که می توان در تصویر شاهد بود جایگاه قلم اس پن در کنار پورت USB-C است.

همچنین سینی سیم کارت در بخش بالا و پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری نیز در بخش زیرین به چشم می خورد. از مشخصات شایعه شده گلکسی نوت 8 باید به صفحه نمایش 6.3 اینچی +QHD، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3600 میلی آمپری اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در اواخر آگوست یا اوایل ماه سپتامبر این فبلت رده بالا معرفی شده و روانه بازار شود.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر