;
coinex

نمایشگر موتو زد 2 فورس در برابر شکستگی ایمن است، نه خراشیدگی

نمایشگر موتو زد 2 فورس در برابر شکستگی ایمن است، نه خراشیدگیبه تازگی گزارشاتی مبنی بر نمایشگر موتو زد 2 فورس و ضعف آن در برابر خراشیدگی به گوش می رسد؛ کمپانی موتورولا نیز به این گزارش ها پاسخ داده است. نمایشگر ShatterShield، قابلیتی است که در تعدادی از دستگاه های موتورولا وجود دارد که از شکستن نمایشگر آنها، حتی در صورت سقوط از ارتفاع های بالا نیز مقاومت می کند. این در حالیست که صفحه نمایش دستگاه ها هنوز در برابر خراشیده شدن با اشیائی مثل کلید ضعف دارد؛ اما نکته ی نگران کننده در مورد پرچمدار موتورولا این است که حتی ناخن نیز می تواند خراش ناخوشایندی را روی نمایشگر موتو زد 2 فورس به جا بگذارد. برخی منتقدان مدعی هستند که نسخه های قبلی نمایشگرهای نشکن، مقاومت بیشتری را در برابر خراشیدگی از خود نشان می دادند. نکته ی نگران کننده ی دیگر این است که لایه ی بالایی نمایشگر نشکن ShatterShield به خوبی با سایر لایه ها در ارتباط نیست و در نتیجه، حباب های هوا و صداهای ناخوشایندی را ایجاد می کند.

کمپانی موتورولا به این گزارش ها پاسخ داده است. او خاطر نشان کرد که نمایشگر موتو زد 2 فورس در برابر شکستگی ایمن است، نه خراشیدگی. موتورولا به کسانی که نگران خراشیدگی نمایشگر موتو زد 2 فورس هستند پیشنهاد می کند که یک گلس محافظ تهیه کنند. این کمپانی در مورد حباب های هوا و صداهای ناخوشایند نمایشگر شترشیلد اعلام کرد که طراحی قابلیت فوق الذکر را تغییر داده است. موتورولا مدعی شده که در گوشی موتو زد 2 فورس از طراحی 3D بهره برده که آن را به رقیبی برای سایر پرچمداران تبدیل کند. این تولیدکننده وعده داد که این اشکال به محض توزیع نسخه هایی که در بازار عرضه می شوند، برطرف خواهد شد.

گوشی موتو زد 2 فورس، پرچمدار کمپانی موتورولا در سال 2017 است. این دستگاه از نمایشگر کوالکوم اسنپدراگون 835 برخوردار شده که از 8 پردازنده 64 بیت و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 تشکیل شده است. نمایشگر موتو زد 2 فورس در اندازه ی 5.5 اینچی بوده و با رزولوشن 2560 در 1440 همراه است. یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده که با نصب میکرو اس دی کارت، تا 2 ترابایت نیز افزایش می یابد. کاربران موتو زد 2 فورس نیز همانند سایر کاربران این برند از اندرویدهای به روز رسانی شده بهره می برند. این دستگاه از تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) کار خود را آغاز می کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر