;
coinex

آیا گوشی هوشمند موتو ایکس 4 در رویداد دوم شهریور معرفی می شود؟

آیا گوشی هوشمند موتو ایکس 4 در رویداد دوم شهریور معرفی می شود؟موتورولا اخیرا دعوتنامه های رویدادی که در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) در سائو پائولو برزیل برگزار می شود را ارسال کرده است. متاسفانه در این دعوتنامه مشخص نشد که چه دستگاهی در این تاریخ معرفی می شود. البته برخی معتقدند که گوشی هوشمند موتو ایکس 4 در این تاریخ کار خود را آغاز می کند.

بنابر آخرین شایعات، گوشی هوشمند موتو ایکس 4 از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 برخوردار می شود. یک تراشه اسنپدراگون 630 همراه با پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 508، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند.

نسخه ای از گوشی هوشمند موتو ایکس 4 که در بازارهای آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و اروپا عرضه می شود، با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه می شود. این در حالیست که بازارهای آسیا، نسخه ی مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی را دریافت خواهند کرد. یک اسکنر اثر انگشت در نمای جلویی دستگاه قرار گرفته و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. تنظیمات دوربین دوگانه ای که در پنل پشتی گوشی هوشمند موتو ایکس 4 قرار گرفته، از ترکیب دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی زاویه گسترده تشکیل شده است. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز می تواند از ضبط ویدیو 4K پشتیبانی کند. پنل پشتی این اسمارت فون با شیشه پوشیده شده و علاقه مندان می توانند از میان تنوع رنگی مشکی و آبی، گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

گفتنی است که این احتمال نیز وجود دارد که این کمپانی بخواهد نسخه ی بازار برزیل گوشی موتو زد 2 فورس را در این تاریخ معرفی کند، شاید هم شاهد رونمایی از گوشی موتو جی 5 اس باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، ما را همراهی کنید.

نسخه ای از گوشی هوشمند موتو ایکس 4 که در بازارهای آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و اروپا عرضه می شود، با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه می شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر