;
coinex

اسپارک اول با شتاب صفر تا 100 کیلومتر زیر 2 ثانیه به نمایشگاه خودروی آلمان می‌آید

اسپارک اول با شتاب صفر تا 100 کیلومتر زیر 2 ثانیه به نمایشگاه خودروی آلمان می‌آید

اسپارک اول (Spark Owl) محصولی جدید از طرف شرکت اسپارک، سازنده ابرخودروهای الکتریکی، است؛ این خودرو قرار است که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت آلمان رونمایی شود.

هنوز جزییات زیادی در مورد این هیولای برقی مشخص نشده، با این وجود سازنده انگلیسی اعلام کرده است که اسپارک اول می‌تواند سرعت خود را در مدت زمانی کمتر از 2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

اگر این مطلب صحت داشته باشد می‌توان گفت که خودروی جدید اسپارک پرشتاب‌ترین اتوموبیل جهان به شمار می‌رود؛ خودرویی که می‌تواند لقب سریع‌ترین اتوموبیل جهان را از دوج دمون (Dodge Demon) بگیرد. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که اسپارک اول با در نظرگیری پارامترهایی مثل هندلینگ و داون فورس ساخته شده است اما دمون ساخته شده تا به عنوان پادشاه مسابقات شتاب (Drag) حکمرانی کند.

هنوز مشخص نیست که اسپارک اول چه مقدار قدرت دارد و به چه نوع باتری‌هایی با چه اندازه و محدوده پیمایشی مجهز شده است. این اتوموبیل جهنمی اندازه کوچکی دارد به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که سازنده انگلیسی در ساخت آن از یک باتری کوچک با توان پیمایش محدود استفاده کرده باشد، با وجود این می‌توان ادعا کرد که شتاب صفر تا 100 کیلومتر زیر دو ثانیه اسپارک اول بدون شک توجه تعداد زیادی از عاشقان سرعت را به خود جلب می‌کند.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اسپارک اول یا بلک اول
    ساخت ژاپن آخرین مدل این اتوموبیل به شتاب 1.6ثانیه رسیده

    پاسخ