;
coinex

اولین نمونه از عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

اولین نمونه از عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس
اولین نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون ایکس و دوربین آیفون 8 منتشر شد و زیبایی عکاسی را با دوربین این گوشی‌های هوشمند به نمایش گذاشت.

اپل دیروز از گوشی‌های هوشمند پرچمدار سال 2017 خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها که دقیقا ده سال بعد از نشان دادن اولین مدل از آن توسط استیو جابز معرفی شدند، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس نام‌گذاری شده‌اند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل‌ها دوربین قدرتمند آنهاست که جذابیت آنها را دوچندان کرده است. دیروز این محصولات به صورت رسمی در تالار استیو جابز معرفی شدند و امروز اولین نمونه از عکس‌های گرفته شده با دوربین آنها منتشر شد.

نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون ایکس

جذابیت آیفون‌های 2017 اپل به یک یا دو مورد خلاصه نمی‌شود، اما بخش دوربین در آنها یکی از مهمترین و البته جذاب‌ترین ویژگی‌های موجود در این گوشی‌های هوشمند است. خروجی دوربین آیفون 8 عکس‌های باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد.

دوربین هر سه آیفون جدید اپل نسبت به دوربین آیفون 7 و آیفون 7 پلاس سال گذشته این کمپانی بهبود یافته است. در پنل پشتی آیفون اکس دوربین دوگانه این دستگاه دیده می‌شود که از قابلیت واقعیت افزوده نیز پشتیبانی می‌کند. اضافه کردن یک تصویر مجازی به قاب تصویر شما می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

دوربین دوگانه آیفون ایکس از دو سنسور 12 مگاپیکسلی با روزنه‌های f/1.8 و f/2.4 تشکیل شده که با چینشی عمودی در گوشه بالایی سمت چپ پنل پشتی خودنمایی می‌کند. لنز تله فوتو این دوربین دارای زوم 2X است. هر دو ماژول دوربین با ویژگی تثبیت کننده تصویر نوری یا همان لرزشگیر اپتیکال همراه است و ویژگی جدیدی به نام روشنایی پرتره دارد.

با این دوربین شما می‌توانید در حالت پرتره عکس گرفته و سایه روشن‌های پشت تصویر را تغییر دهید. این همان ویژگی خاصی است که عکاسان حرفه‌ای برای گرفتن عکس‌های پرتره از آن استفاده می‌کنند. با چنین ویژگی‌هایی در دوربین آیفون ایکس ما انتظار نداریم که از خروجی دوربین نتایج بی کیفیتی ببینیم و البته نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین این دستگاه، به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند.

در زیر به نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون ایکس نگاهی بیندازید. با کلیک کردن بر روی تصاویر آنها را در اندازه واقعی خود ببینید.

نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون 8 پلاس و آیفون 8

دوربین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز دوربین‌های بهبود یافته و قابلی هستند. اپل، آیفون 8 خود را در پنل جلو و عقب به یک دوربین تک سنسور مجهز کرده، اما در آیفون 8 پلاس سخاوت بیشتری به خرج داده است. در پنل پشتی آیفون 8 پلاس یک دوربین دوگانه دیده می‌شود که سنسور دوم با ویژگی زوم 2X همراه بوده و نسبت به دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس بهبود یافته است.

دوربین هر دو مدل آیفون 8 در دوربین اصلی با سنسور 12 مگاپیکسلی همراه شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 7 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

از آنجا که این سنسورها با برند جدیدی خودنمایی می‌کنند، کیفیت دوربین به نظر می‌رسد که در هر دو بخش نرم افزایر و سخت افزاری بهبود بهبود پیدا کرده است. در بخش نرم افزاری دوربین آیفون 8 پلاس حالت جدیدی به نام Portrait Lighting یا همان روشنایی پرتره دیده می‌شود. حالت جدیدی که به گفته اپل بسیار بهتر از فیلترهای معمولی در برنامه دوربین عمل می‌کند.

به غیر از عکاسی، فیلمبرداری نیز در دوربین آیفون 8 پلاس و آیفون 8 بهتر شده است. اپل از کدک جدیدی استفاده کرده که می‌تواند هر فریم را برای تجزیه و تحلیل بهتر به بخش‌های کوچکتری تقسیم کند. بدین شکل کیفیت ویدیو بهبود یافته و بهینه سازی شده است.

در زیر می‌توانید به نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون 8 پلاس و آیفون 8 نگاهی بیندازید. با کلیک کردن بر روی تصاویر آنها را در اندازه واقعی خود ببینید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر