;
coinex

نسخه آزمایشی بازی مبارزان خیابانی 5 سال آینده منتشر می شود

نسخه آزمایشی بازی مبارزان خیابانی 5 سال آینده منتشر می شود

مبارزان خیابانی 5 برای علاقه مندان بازی های سبک مبارزه ای حکم گنج را دارد. نسخه آزمایشی این بازی در سال 2018 منتشر خواهد شد.

طرفداران بازی کامپیوتری مبارزان خیابانی با شنیدن خبر انتشار نسخه آزمایشی آن هیجان زده شدند. کاپ کام خبر انتشار نسخه آزمایشی در اوایل سال آینده را امروز تایید کرد. این یک نسخه آپدیت شده از بازی کنونی است که حالت ها و محتواهای جدید قابل دانلودی دارد.

مبارزان خیابانی 5 به طور آزمایشی از نبرد های فوق العاده و حرکات جدید وی-تایگر بهره می برد. علاوه بر این  یک رابط کاربری و گالری تصاویر جدید خواهد داشت.

در حالت نبرد های فوق العاده، بازیکن با چالش های زمانی جدیدی روبرو می شود که بازیکن با پول حاصل از این مبارزات می تواند برای خرید لباس مخصوص در بازی به طور ماهانه اقدام نماید. در صورتی که کاربر هر 4 مرحله را در هر ماه با موفقیت سپری کند، یک لباس مخصوص به این حالت را دریافت می کند.

بازیکن ها می توانند مراحل و پادش هایی را که مطابق این بازی در سال‌های گذشته است دریافت کنند. مثل، مبارزان خیابانی اصلی، مبارزان خیابانی آلفا و… با توجه به اینکه کاپ کام این آخرین ورژن بازی را برای بازیکنان وفادار به این بازی ارائه داده است تا جشن سی سالگی خود را برگذار کند.

قیمت بازی مبارزان خیابانی 5 نسخه آزمایشی، 39.99 دلار برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر گزارش شده است. خریداران این نسخه به کاراکتر های قابل دانلود دو فصل اول دسترسی خواهند داشت. دارندگان نسخه قدیمی مبارزان خیابانی 5 امکان دریافت حالت جدیدی را خواهند داشت اما به کاراکترهای دی ال سی دسترسی ندارند. نسخه آزمایشی مبارزان خیابانی 5 در 16 ژانویه به بازار عرضه خواهد شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر