coinex
راهنمای خرید تکراتو

خوشامد گویی بازار ایران به گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ

رونمایی از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در ایران انجام خواهد شد. پرچمدارن 2018 سری گلکسی S سامسونگ به زودی در ایران رخ نشان می‌دهند.

سامسونگ با برگزاری مراسمی از گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود رونمایی می‌کند. این مراسم فردا، بیستم اسفندماه 96 راس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ در ایران

سامسونگ با ارسال دعوتنامه‌هایی نشان داد که قصد دارد تا از پرچمداران قدرتمند جدید خود در بازار ایران رونمایی کند.  رونمایی از گلکسی S9 در بازار داخلی کشور آن‌هم در چنین زمانی، می‌تواند برای بسیاری از کاربران ایرانی خوشحال کننده باشد. سامسونگ امسال سریع‌تر از همیشه و هم‌زمان با برخی از اولین بازارهای جهانی، گل سر سبدگوشی‌های خود را در ایران به نمایش می‌گذارد.

اگرچه برخی معتقدند که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس همان دی‌ان‌ای نسل قبلی خود را به همراه دارند؛ اما با اینحال تغییرات و به‌روزرسانی هایی نیز در آنها دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید: ویژگی‌های گلکسی S9 ؛ محصولی برای ارتباطات دنیای امروز


حاشیه‌های کمتر در اطراف صفحه نمایش و وجود دوربین دوگانه در مدل بزرگتر گلکسی S9+ از ویژگی‌های ظاهری تغییر یافته بوده و البته تامین قدرت از اسنپدراگون 845 و همچنین وجود دوربین قدرتمند با دهانه دیافراگم متغیر، از تغییرات درونی اعمال شده بر این نسل جدید است؛ اما در نهایت باید گفت که نمی‌توان تغییر چشمگیری در پرچمداران 2018 سامسونگ یافت.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین گلکسی اس 9


غول کره‌ای در کمتر از 10 روز مانده به نورزو باستانی ایرانیان، گوشی‌های قدرتمند گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود را به نمایش گذاشته و آن را به بازار ایران عرضه می‌کند.

از 10 روز قبل پیش‌فروش این دو دستگاه در ایران آغاز شد. قیمت گلکی اس 9 در این پیش خرید 3 میلیون و 895 هزار تومان اعلام شد و گلکسی اس 9 پلاس با برچسب قیمت 4 میلیون و 395 هزار تومان وارد بازار می‌شود.

سامسونگ ادعا می‌کند با توجه به اینکه گوشی‌های گلکسی S9 در طرح رجیستری موبایل قرار دارند، هیچ فروشگاهی نمی‌تواند قیمتی کمتر از مکان‌های معرفی شده توسط سامسونگ ارائه دهد؛ بنابراین کمترین قیمت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در بازار ایران باید همین مقدار باشد. برای اطلاع از محل فروش گوشی‌های گلکسی اس 9 که توسط سامسونگ الکترونیکس پیشنهاد شده به مطلب زیر مراجعه کنید.



در هر صورت مراسم رونمایی از گلکسی S9 و گلکسی S9+ فردا در پاساژ چارسو تهران برگزار خواهد شد. بازار ایران راس ساعت 10 صبح یکشنبه به گلکسی اس 9 سامسونگ خوش آمد می‌گوید.

.

منبع: techrato

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر