;
coinex

عدم همکاری در تحقق دولت الکترونیک به بهانه حفظ امنیت اطلاعات!

وزیر ارتباطات از عدم همکاری در تحقق دولت الکترونیک توسط سایر دستگاه های اجرایی کشور سخن گفت و آن را بهانه ای برای حفظ امنیت اطلاعات عنوان کرد.

تاکنون با وجود تلاش های زیادی که برای تحقق دولت الکترونیک در کشور اتفاق افتاده است، بسیاری از دستگاه های دولتی به بهانه حفظ امنیت اطلاعات، از تبادل اطلاعات خود با سایر دستگاه ها خودداری می‌کنند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این عدم همکاری در تحقق دولت الکترونیک انتقاد نمود و اعلام کرد که فساد اداری بزرگترین موضوع ضد امنیتی کشور است.


بیشتر بخوانید: مبارزه با فساد اقتصادی در کشور با دولت الکترونیکی


عدم همکاری در تحقق دولت الکترونیک

محمدجواد آذری جهرمی در شبکه اجتماعی توئیتر از دستگاه های اجرایی کشور خواست تا برای تحقق دولت الکترونیک همکاری کنند. وی ادامه داد که تا کی باید تیتر ثابت رسانه ها، افشاگری فساد و پیگیری پرونده مفسدان باشد!

وی تاکید کرد که وقت آن است که دستگاه های مختلف برای اجرای دولت الکترونیکی اقدام کنند و به سمت اصلاح فرآیندهای ناسالم بروند. وی بخشی از فاسدان را مولود سیستم های اداری فساد پرور دانست و تاکید کرد که با وجود اینکه استانداردهای معتبری برای حفظ امنیت اطلاعات وجود دارد اما برخی دستگاه ها به بهانه حفظ امنیت اطلاعات، به عدم همکاری در پیاده سازی دولت الکترونیک ادامه می دهند در حالی که فساد بزرگترین موضوع ضد امنیتی هر کشوری است.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر