coinex
راهنمای خرید تکراتو

ال جی جی 7 تین‌کیو از نمایشگر 6.1 اینچی با روشنایی بالا برخوردار می‌شود

نگاه کردن به نمایشگر ال جی جی 7 تین‌کیو (LG G7 ThinQ) در نور مستقیم آفتاب بسیار آسان خواهد بود. این گوشی هوشمند به صفحه نمایشگری با کیفیت +QHD مجهز خواهد شد.

کمپانی ال‌جی به‌تازگی تایید کرد که گوشی هوشمند ال جی جی 7 تین‌کیو به نمایشگر ال‌سی‌دی 6.1 اینچی +QHD مجهز خواهد شد. بنابراین، برخلاف گوشی‌های ال جی وی 30 و ال جی وی 30 اس تین‌کیو، در این گوشی از پنل‌های اولد استفاده نخواهد شد. صفحه نمایش جی 7 تین‌کیو با نسبت بدنه‌ی 19.5:9 همراه است و میزان روشنایی آن به 1000 نیت می‌رسد؛ این بدان معناست که نگاه کردن به صفحه نمایش در نور مستقیم آفتاب بسیار آسان خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این نمایشگر می‌تواند پوشش رنگ 100 درصدی DCI-P3 را ارائه کند. این صفحه نمایش با نام Super Bright Display معرفی خواهد شد.

این کمپانی همچنین اعلام کرده است که مصرف باتری در نمایشگر جدید بسیار بهینه بوده و در مقایسه با گوشی ال جی جی 6، به اندازه‌ی 30 درصد کمتر است. ال‌جی مدعی است که الگوریتم جدید می‌تواند نقش بزرگی را در کاهش مصرف انرژی ایفا کند.

نگاه کردن به نمایشگر ال جی جی 7 تین‌کیو در نور مستقیم آفتاب بسیار آسان خواهد بود. این گوشی هوشمند به صفحه نمایشگری با کیفیت +QHD مجهز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ال جی جی ۷ تین‌کیو ۱۲ اردیبهشت رونمایی می‌شود


مشخصات ال جی جی 7 تین‌کیو

ال جی جی 7 تین‌کیو همچنین به ویژگی جالبی مجهز شده که به شما اجازه می‌دهد ناچ نمایشگر را مخفی کنید. این کار با اضافه شدن نوارهای مشکی رنگ در دو طرف ناچ انجام می‌شود. این ویژگی در گوشی‌های دیگری مثل سری هواوی پی 20 نیز وجود دارد. البته باید عملکرد آن در گوشی جی 7 تین‌کیو را شاهد باشیم. از آنجاییکه این موبایل به پنل اولد مجهز نشده است،‌ ناچ اضافی آن واضح‌‌تر از گوشی‌های مجهز به اولد دیده خواهد شد. لبه‌های سمت راست و چپ این موبایل در مقایسه با ال جی جی 6 باریک‌تر خواهد شد که احتمالا به لطف نمایشگر جدید آن بوده است.

کمپانی ال‌جی از وجود حالت بهینه‌ی مصرف باتری به نام Eco Mode خبر داده است که در عین حال می‌تواند تعادل بهتری را در روشنایی نمایشگر ایجاد کند. دو حالت Cinema و Sport نیز طراحی شده‌اند که دو کیفیت متفاوت از نمایشگر را ارائه می‌کنند. ال جی جی 7 تین‌کیو به حالت Advanced Mode مجهز شده که با استفاده از آن می‌توانید میزان R, G و B (قرمز، سبز و آبی) نمایشگر را مطابق با میل خود تنظیم کنید. این دستگاه در تاریخ 12 اردیبهشت (2 می) معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر