coinex
راهنمای خرید تکراتو

ال جی جی 7 تین‌کیو (LG G7 ThinQ) به زودی رونمایی می‌شود

گوشی ال جی جی 7 تین‌کیو (LG G7 ThinQ) به زودی معرفی خواهد شد؛ ال جی به دنبال رونمایی از یک گوشی جدید دیگر است تا بتواند خانواده پرچم‌داران خود را بزرگ‌تر کند.

گزارش‌های جدید از این امر حکایت می‌کنند که سازنده مشهور کره‌ای می‌خواهد گوشی ال جی جی 7 تین‌کیو  خود را در چند روز آینده رونمایی کند. این گوشی‌ساز کره‌ای امروز تایید کرد که پرچمدار جدیدش را به طور رسمی در تاریخ 12 اردیبهشت ماه (2 مه) به کاربران و طرفدارانش معرفی می‌کند.

در این بین ایوان بلس (Evan Blass)، افشاگر معروف خبرهای صنعت موبایل هم اخیرا با انتشار چند عکس نمای کلی این گوشی هوشمند را به تصویر کشیده و سبک طراحی آن را نشان داده است.

ال جی جی 7 تینک

در تیزها و تصاویر جدید همچنین ذکر شده است که ال جی جی 7 تین‌کیو از چه ویژگی‌هایی بهره می‌برد. تصویری که در این قسمت مشاهده می‌کنید، توسط ایوان بلس ارائه شده است.

این عکس بر این امر اشاره دارد که گوشی جدید سازنده کره‌ای از یک نمایشگر با بریدگی در بالای آن (معروف به ناچ) و نسبت بدنه به نمایشگر بالا بهره می‌برد. طبق اطلاعات موجود شکاف قرار گرفته در بالای این نمایشگر، سنسور دوربین سلفی، میکروفون، سنسور مجاورت و سنسور نور اطراف گوشی را در بر گرفته است. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که حاشیه قرار گرفته در پایین این نمایشگر از دیگر حاشیه‌های گوشی ضخیم‌تر است.

ال جی جی 7 تینک

 

عکس منتشر شده توسط ایوان بلس همچنین نشان می‌دهد که ال جی پورت سیمکارت گوشی جدیدش را در بالای بدنه و کلیدهای تنظیم صدا و فعال سازی دستیار مجازی گوگل اسیستنت (Google Assistant) را در سمت چپ آن قرار داده است. سازنده مشهور کره‌ای کلید پاور گوشی‌های پیشرفته قبلی خود را در پشت آن‌ها نصب می‌کرد، اما در گوشی جدیدش این شاسی را به دیواره جانبی سمت راست گوشی انتقال داده است.

در انتهای بدنه ال جی جی 7 تین‌کیو هم یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت یو اس بی نوع C و اسپیکر خارجی قرار گرفته است. این گوشی هوشمند از یک دوربین دوگانه اصلی با آرایش عمودی و همچنین اسکنر اثر انگشت پشتی نیز بهره می‌برد.

مشخصات ال جی جی 7 تین‌کیو

گزارش‌های موجود از این امر حکایت می‌کنند که گوشی پرچمدار جدید ال جی از یک نمایشگر 6.1 اینچی MLCD پلاس با رزولوش 1440 در 2880 پیکسل (QHD پلاس)، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد.

این احتمال وجود دارد که ال‌جی در ساخت پرچمدار جدیدش از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کرده باشد. رویداد معرفی این گوشی هوشمند در شهر نیویورک برگزار می‌شود.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر