;
coinex

آیفون های 2019 به ماژول دوربین سه‌گانه برای تشخیص عمق سه‌بعدی مجهز می‌شوند

اپل در آیفون های 2019 از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند تا قابلیت‌هایی مثل واقعیت افزوده و تشخیص عمق 3D را با فناوری جدیدتر در اختیار کاربران قرار دهد.

کمپانی هواوی گوشی‌ پی 20 پرو را با ماژول دوربین سه‌گانه به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا از این ماژول دوربین به جای تنظیمات دوربین دوگانه استفاده کنند. اینطور که به نظر می‌رسد، کمپانی اپل نیز به این نوآوری علاقه‌مند شده است؛ اما قصد دارد در آیفون های 2019 از این فناوری جدید استفاده کند.

یکی از تحلیلگران Deutsche Securities به نام جیلیان لو در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده است که آیفون های 2019 با ماژول دوربین سه‌گانه همراه می‌شوند که می‌تواند قابلیت‌هایی مثل تشخیص عمق سه‌‌بعدی و واقعیت افزوده را در اختیار کاربران این گوشی‌ها قرار دهد.

جیلیان لو مدعی شده که دو سنسور موجود در ماژول دوربین سه‌گانه، برای ثبت تصاویر اشیا در زاویه‌های مختلف در نظر گرفته می‌شوند. سپس از این دو تصویر برای محاسبه‌ی فاصله‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند برای قرار دادن استیکرهای واقعیت افزوده کاربرد داشته باشد. شایعات دیگر حاکی از آن هستند که کمپانی اپل در حال بررسی یک سیستم مبتنی بر لیزر است تا بتواند به تکنولوژی این افکت‌ها دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید: مقایسه ال جی جی ۷ تین کیو با آیفون X : کدام گوشی پرچمدار را انتخاب کنیم؟


آیفون های 2019 با لنز سه‌گانه

پیش‌بینی جیلیان لو با شایعاتی که ماه گذشته درباره‌ی سیاست‌های اپل پیرامون آیفون 12 (یا هر اسم دیگری که برای این گوشی انتخاب می‌شود) شنیده بودیم، مطابقت دارد. در هر حال، با توجه به اینکه چند ماه تا رونمایی آیفون‌های 2018 باقی مانده، خیلی زود است که بخواهیم درباره‌ی آیفون های 2019 که در سپتامبر (شهریور) سال آینده رونمایی می‌شوند،‌ نظر نهایی را صادر کنیم.

گزارش جالب دیگری که درباره‌ی آیفون های 2019 منتشر شده،‌ از مجهز شدن این اسمارت‌فون‌ها به اپل پنسل خبر می‌دهد. پس اگر اخبار مربوط به آیفون‌های 2018 شما را راضی نمی‌کنند، می‌توانید به شایعاتی که پیرامون آیفون های 2019 منتشر می‌شود، امیدوار باشید. این احتمال وجود دارد که اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌‌دهندگان 2018 (WWDC 2018) که ماه آینده برگزار می‌شود، اخباری را در این زمینه در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر