coinex
راهنمای خرید تکراتو

هشدارهای وزنیاک در مورد فناوری بلاکچین ؛ آیا این فناوری پتانسل های گفته شده را دارد؟

استیو وزنیاک نسبت به حباب فناوری بلاکچین و اغراق و وعده های شرکت ها درباره پتانسیل های آن هشدار داد. شاید این وعده ها محق نشوند.

به گزارش تکراتو، وزنیاک، طی کنفرانس فناوری NEX نیویورک بر پتانسیل های بالقوه فناوری بلاکچین به لطف طبیعت غیرمتمرکز و قابل اعتماد آن تاکید کرد و ادامه داد که ممکن است بسیاری از وعده های شرکت های مبتنی بر بلاکچین دور از دسترس باشد. به گفته وی این وعدهایی که شرکت ها در مورد این فناوری اعلام کرده اند یادآور اغراق هایی است که در دهه ۹۰ و طی حباب دات کام به مخاطبان القا می شد.


بیشتر بخوانید: بلاک چین چیست؛ همه چیز در مورد تاریخچه، امنیت و نحوه کار بلاک چین (Blockchain)


نظر وزنیاک در مورد فناوری بلاکچین

به نظر وزنیاک، فناوری بلاکچین بسیار جلوتر از زمان خود قرار دارد. وی منکر دستاوردهای این فناوری نظیر ارزهای مجازی نشده و اوایل ماه جاری بود که در پاسخ به نظر یکی دیگر از کارشناسان برجسته در رابطه با تبدیل شدن بیت کوین به تنها ارز جهانی گفته بود:

من هم با جک دورسی موافقم و امیدوارم که این ایده به حقیقت بپیوندد


بیشتر بخوانید: تبدیل بیت کوین به ارز واحد سراسر جهان ؛ حاکمیت ارزهای دیجیتالی


وی اتریوم را به اپل تشبیه کرد و آینده درخشانی برای آن پیش بینی نمود، تا حدی که از نظر وزنیاک این پلتفرم می تواند به موفقیت های کمپانی کوپرتینویی دست یابد.

وزنیاک پیش از این تعدادی بیت کوین خریده بود اما در سال گذشته و پس از صعود بهای این ارز مجازی به ۲۰ هزار دلار با موقعیت نگری بسیار مناسب همه آنها به جز یک واحد را به فروش رساند. پس از آن قیمت هر واحد بیت کوین دچار شیب نزولی قابل توجهی شد تا حدی که حالا هر واحد از این ارز مجازی در برابر ۶ هزار دلار مبادله می شود.

وزنیاک تنها یک بیتکوین و دو اتریوم دارد که هدف از آن را تست سرویس های پرداخت از طریق ارز مجازی عنوان کرده است.

.

منبع: investopedia

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر