;
coinex

بیمه موبایل به جای گارانتی تا سقف 6 میلیون تومان

گارانتی جای خود را به بیمه موبایل داده است. در این روش جدید که مرسوم شده است، شرکت‌ بیمه‌گذار گوشی را تا سقف 6 میلیون تومان بیمه می‌کند.

به گزارش تکراتو، در حال حاضر موانعی از جمله کاهش موجودی کالای رسمی و افزایش نرخ دلار توانسته تاثیرات ناخوشایندی روی بازار موبایل داشته باشد که در نتیجه‌ی این امر، بار دیگر گوشی‌های بدون گارانتی و بدون نام شرکت واردکننده در بازار زیاد شده‌‌اند.


بیشتر بخوانید: قیمت گوشی ارزان‌ نخواهد شد ؛ ورود گوشی های توقیف شده به بازار تاثیری در قیمت‌ها ندارد


پس از اجرای طرح رجیستری، واردات گوشی برای یک دوره‌ی تقریبا طولانی تنها از طریق شرکت‌های واردکننده رسمی انجام شد و تمام کالاهای موجود در بازار دارای گارانتی و وارد کننده مشخص بودند.

بیمه موبایل تا سقف 6 میلیون تومان

نوعی از گارانتی در بازار گوشی تلفن همراه مرسوم شده که در این روش یک شرکت بیمه گذار گوشی را تا سقف ۶ میلیون تومان بیمه می‌کند. با افزایش قیمت موبایل، قیمت برخی مدل‌ها از 10 میلیون تومان فراتر رفت و در نبود گارانتی رسمی، نیاز به نوعی گارانتی جایگزین برای اطمینان‌بخشی در خریدهای با مبالغ سنگین در بازار احساس شد. در نتیجه تصمیم به بیمه موبایل گرفته شد.


بیشتر بخوانید: ترخیص ۵ هزار گوشی تلفن همراه از گمرک توسط شرکت‌های وارد کننده


این تضمین در واقع از سوی یک شرکت گارانتی کننده نیست بلکه بیمه موبایل را یک شرکت بیمه‌گذار ارائه می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر