;
coinex

دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا (S20 Ultra) زوم 100 برابری دارد

رندرهای تازه منتشر شده اطلاعات جدیدی از ست دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا (Galaxy S20 Ultra) ارائه می‌دهند. با ادامه این خبر همراه باشید.

خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ قرار است عناوین «اولین» بسیاری را در میان پرچمداران سامسونگ به نام خود ثبت کند. از میان برترین نوآوری‌هایی که خانواده اس ۲۰ قرار است ارائه کند، سنسورهای دوربین پشتی بیش از همه سر و صدا می‌کند. چندی پیش در تکراتو تاریخ عرضه اسمارتٰ‌فون‌های سری ۲۰ را اعلام کردیم و شائبه‌های مربوط به نام گلکسی اس ۲۰ (یا اس ۱۱) را بررسی کردیم.

در همین زمینه رندرهای بسیاری منتشر شده که در نتیجه آنها اطلاعات خوبی از آنچه قرار است ببینیم در اختیار داریم. پیش از این مفصلا در تکراتو در مورد مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 20 صحبت کردم. در ادامه با بررسی جزئیات تازه منتشر شده دربین این اسمارت‌فون همراه تکراتو باشید!

رندرهای جدید دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

یکی از معروف‌ترین منتشرکنندگان رندر و فاش‌کننده‌های تکنولوژی توئیتری، Ishan Agarwal ، تصاویر جدیدی را از گلکسی اس 20 اولترا منتشر کرده که یک جایگاه دوربین دو رنگ سیاه (در وسط) و خاکستری (در کناره) را نشان می‌دهد. پیش از این تصور می‌شد اس ۲۰ اولترا با یک سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک اسنپرِ اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ماژول زمان پرواز (ToF) عرضه شود.

Galaxy S20 Ultra Camera
رندر جدید دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا. (اعتبار: IshanAgarwal)

البته تازه‌های منتشر شده چیز دیگری می‌گویند، بازیگر جدید شوی بزرگ سامسونگ احتمال دارد با یک ماژول تله‌فوتو پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی منتشر شود که زوم اپتیک 10X و زوم دیجیتال 100X دارد. خبرهای جدید می‌گویند سامسونگ یک نشانه 100X را در کنار دوربین پریسکوپی در پشت دستگاه قرار خواهد داد.

دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا

دو فعال توئیتری مشهور دیگر عرصه موبایل، یعنی آیس‌یونیورس (IceUniverse) و مینو (MINU) نیز این طراحی جدید را تایید کرده‌اند تا شایعه بیش از پیش وایرال شود. تنها ۳ روز تا رونمایی از خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 در ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) باقی مانده است. مطمئنا تا آن زمان شایعه‌ها و رندرهای دیگری نیز در خصوص اسمارت‌فون‌های سری S20 منتشر خواهد شد.

نظر شما در خصوص گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ چیست؟ اگر از طرفداران این کمپانی کره‌ای هستید، انتظارات خود را از گوشی‌های سری اس ۲۰ با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر