coinex
راهنمای خرید تکراتو

سه رکورد جدید کرونا در یک روز در ایران به ثبت رسید!

چندی پیش برای شما از آغاز موج سوم کرونا در تهران گفتیم. حال و براساس آمارها، سه رکورد جدید کرونا در یک روز در ایران به ثبت رسید. با ما در ادامه خبر همراه باشید.

چندی پیش گفتیم که رییس ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز موج سوم کرونا در تهران خبر داده بود. حال و با گذشت چندین روز از آن خبر، آمارهای وحشتناکی از تعداد مبتلایان، بستری و مرگ و میر در پایتخت به گوش می رسد.

ایران طی روز دوشنبه سه رکورد خود درباره تعداد مبتلایان، تعداد بستری و تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا را جا به جا کرد. بر این اساس روز گذشته سه هزار و ۹۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ شناسایی و هزار و ۹۵۳ نفر بستری شدند.

همچنین دیروز ۲۳۵ نفر بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان باختند. همزمان مقامات وزارت بهداشت از مراجعه و بستری بیمارانی با علائم جدید و سخت‌تر از کرونا خبر می‌دهند. ازسوی دیگر با توجه به تعطیلات آخر هفته، اعضای ستاد مقابله با کرونا نسبت به سفر به‌خصوص به شهرهای شمالی کشور هشدار داده و احتمال ایجاد محدودیت‌هایی در تردد به سمت شمال کشور را مطرح کرده‌اند.

سه رکورد جدید کرونا در یک روز در ایران به ثبت رسید

ایران روز گذشته ۳ رکورد کرونایی‌اش را در میزان موارد ابتلا، بستری و مرگ در یک روز جا به‌جا کرد. به این ترتیب ابتلای روزانه به کرونا در کشور دیروز یک بار دیگر رکورد زد و به رقم سه هزار و ۹۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ رسید.

رقمی که نشان می‌دهد ایران در آستانه رسیدن به قله ۴هزارتایی شدن موارد ابتلای روزانه به ویروس کرونا است. پیش از این روز پنج‌شنبه ۱۰مهرماه میزان موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور طی یک ماه گذشته به ۳۸۲۵ نفر در یک روز رسیده بود. همچنین در همین روز ۱۹۲۵ نفر بستری شده بودند.

سه رکورد جدید کرونا

رقمی که تقریبا نزدیک به رقم بستری شدگان کرونایی روز گذشته با میزان هزار و ۹۵۳ نفر است. بر این اساس روز گذشته ۵۰ درصد مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های کشور بستری شدند. بالاترین میزان موارد ابتلا به کرونا قبل از این دو تاریخ به اول مهر‌ماه بازمی‌گردد که ۳۷۱۲نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور مراجعه کرده بودند.

همچنین میزان مرگ کرونایی در کشور هم روز گذشته برای هفتمین بار با رقم ۲۳۵ نفر در یک روز رکورد زد. بیشترین رقم مربوط به جان‌باختگان کرونا مربوط به روز ۳۱ تیرماه است که در یک روز ۲۲۹ نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سه رکورد جدید کرونا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر