;
coinex

سریال Wandavision مارول چند قسمت است؟

به تازگی اطلاعات جدیدی از سریال Wandavision مارول به بیرون درز پیدا کرده ممکن است بتوان گفت این سریال دقیقا چند قسمت است. با ما باشید.

اخیرا اطلاعات خوبی از سریال جدید مارول یعنی وانداویژن منتشر شده است. علاوه بر دو تریلری که خود مارول استودیو طی مدت اخیر منتشر کرده و اطلاعات جذابی را با ما به اشتارک گذشته، اخیرا برخی اطلاعات جزئی تر را نیز کشف کرده ایم!

میگویم کشف چون هنوز خود مارول اطلاعی درباره تعداد قسمت های این سریال نداده،‌ اما پلتفرم دیزنی پلاس که قرار است پخش کننده سریال های مارول در سال 2021 باشد به تازگی اطلاعاتی را ثبت کرده که ممکن است در حدس زدن تعداد قسمت های وانداویژن به ما کمک کند.

سریال Wandavision مارول چند قسمت است؟

در سال 2021 علاوه بر بهترین بهترین فیلم های مارول در سال 2021 باید منتظر ارائه برخی از سریال های این استودیو فیلمسازی نیز باشیم.

با توجه به اطلاعاتی که در بخش لاتین دیزنی پلاس ثبت شده است، پخش این سریال از 15 ژانویه 2021 (26 دی)‌ آغاز شود و تا 5 مارس 2021 (15 اسفند)‌ ادامه خواهد داشت.

بر این اساس برخی حدس میزنند ممکن است سریال یاد شده در 8 قسمت نهایی منتشر شود. البته این مینی سریال به تنهایی میتواند از بهترین سریال های 2021 باشد. پیش از این شایعات میان دو روایت 6 یا 8 قسمتی جریان داشت و حالا شاید بیشتر باید به روایت 8 قسمتی متمایل شویم.

سریال Wandavision مارول چند قسمت است؟

بااین‌حال، دیزنی پلاس یا مارول استودیو هنوز به‌صورت رسمی واکنشی به این خبر نداشته و باید منتظر اطلاعات بیشتر و رسمی در این رابطه باشیم. این در حالی است که پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier از تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند) آغاز خواهد شد.

الیزابت اولسن، پل بتانی، تیونا پریس، کت دنینگز، رندال پارک، کاترین هان و جولین پاردی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel و فیلم Black Widow، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد.

همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones، فصل اول سریال Fargo و سریال The Boys، بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سریال Wandavision مارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر