;
coinex

مرحله دوم داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

بنابر اعلام شورای جشنواره وب و موبایل ، مرحله دوم داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از دیروز (28 دی 99) آغاز شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

شواری داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از دیروز (۲۸ دی ۹۹) به مدت ۲ روز به صورت آنلاین به بررسی و انتخاب کاندیدا سایت‌ها و اپلیکشن‌های شرکت کننده در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران می پردازد. شورای داوری هر سال پس از پایان مرحله اول داوری، در هر گروه از میان سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بیشترین تعداد رأی را دارند ۵ اثر را به عنوان کاندید بهترین سایت و اپلیکیشن سال انتخاب می‌کند.

مرحله اول داوری ۱ آذر ۹۹ آغاز شد و تا تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۹ ادامه داشت. در این مرحله از بین ۲۰۳۵ اثر تایید شده و شرکت کرده در سیزدهمین جشنواره وب وموبایل ایران، ۱۸۸۱ اثر در ۶۶ گروه توسط ۲۵۱۲ داور و با ثبت ۱۱۹۴۵۱ رأی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مرحله دوم داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

در مرحله اول داوری جشنواره وب و موبایل ایران از یکسو به پیشنهاد داوران عمومی ۱۵۹ اثر از داوری خارج شدند و از سوی دیگر ۵۹۳ اثر نیز به دلیل دارا نبودن حد نصاب (۲۵ درصد رأی مثبت) حذف شدند.

در ادامه و در مرحله دوم سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ، ۱۲ اثر هر گروه که بیشتری رأی را کسب کردند به عنوان کاندیداهای پیشنهادی به شورای داوری ارایه شدند. در همین راستا شورای داوری امروز و فردا با بررسی دقیق آثار از هر گروه حداکثر ۵ اثر را به عنوان کاندید معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانیدبرگزاری آنلاین سیزدهمین جشنواره وب ایران ؛ ایران فقط تهران نیست!

در ادامه با شروع مرحله سوم داوری از اول بهمن ۹۹، تمام داوران عمومی می‌توانند با مراجعه به پنل داوری مجدد در رای گیری مشارکت کرده و از میان ۵ کاندید هر گروه یک اثر را به عناون برترین اثر انتخاب و معرفی کنند. در نهایت در ۱ اسفند ۱۳۹۹ در هر گروه یک برنده به عنوان بهترین سایت یا بهترین اپلکیشن معرفی خواهد شد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر