;
coinex

ارز دیجیتال سلسیوس (CEL) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول ارز دیجیتال Celsius

سلسیوس یک پلتفرم ارزهای دیجیتال است که خدمات مالی را برای کاربران ارزهای دیجیتال به ارمغان می آورد. در ادامه به ارز دیجیتال سلسیوس و توکن CEL می پردازیم.

شبکه و ارز دیجیتال سلسیوس یک شبکه همتا به همتا است که هدف آن تسهیل فرایند وام دهی و وام گیری در دنیای رمز ارز هاست. در این سرویس کاربران می توانند با وثیقه گذاری ارزهای دیجیتال و پرداخت مقدار ناچیزی کارمزد، ارز فیات دریافت کنند.

از سوی دیگر به وام دهندگانی که به کیف پول ارز دیجیتال خود در شبکه سلسیوس رمزارز واریز کنند هم مقداری به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد. در ادامه جستار پیش رو قصد داریم به ارز دیجیتال سلسیوس توکن CEL نحوه کارکرد و قیمت رمز ارز سلسیوس بپردازیم. به علاوه نحوه خرید ارز Celsius را فراموش نخواهیم کرد. با ما باشید.

ارز دیجیتال سلسیوس (CEL)

شبکه و ارز دیجیتال Celsius یک پلتفرم خدمات بانکی و مالی all-in-one برای کاربران کریپتوکارنسی است که ارز دیجیتال آن با نماد CEL در مارکت کریپتوکارنسی شناخته می شود. درواقع به بیان دقیق تر شبکه و ارز دیجیتال سلسیوس یک شبکه همتا به همتا است که هدف آن تسهیل فرایند وام دهی و وام گیری در دنیای رمزارزهاست.

در فرایند وام دهی در دنیای کریپتوکارنسی، وام‌دهندگان به وام‌ گذاری دارایی خود و سپس کسب سود از این طریق می‌ پردازند و وام‌ گیرندگان نیز آن دارایی را وام می‌ گیرند و با استفاده از آن به کسب سود و درآمد در کسب و کار خود می‌ پردازند.

بیشر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

ارز دیجیتال سلسیوس چیست؟

ارز دیجیتال سلسیوس (CEL) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول ارز دیجیتال Celsius

شبکه و ارز دیجیتال سلسیوس همانطور که گفتیم بستر فناوری های مالی یا فین تک است که حساب های پس انداز با بهره ، وام گرفتن و پرداخت با دارایی های دیجیال و فیات را امکان پذیر می سازد. این مدل بر اساس یک مدل اقتصادی عمل می کند که ضمن اولویت قرار دادن جامعه سلسیوس مدل های متعارف بانکی را به چالش می کشد.

ارز دیجیتال Celsius هشتاد درصد از درآمد خود را به کاربران خود به عنوان پاداش باز می گرداند و این در حالی است که 20 درصد دیگر آن به توسعه پروژه اختصاص پیدا می کند. شبکه سلسیوس با ارائه مجموعه ای از محصولات و توکن CEL در کنار دارایی های دیجیتال و ارزهای فیات، یک اکوسیستم جامع را تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: میم کوین چیست

این پلتفرم به عنوان یک فناوری مبتنی بر بلاکچین در دسترس همه افرادی که به دستگاه های هوشمند دسترسی داشته باشند قرار دارد. شبکه و ارز دیجیتال Celsius با مجموعه راه حل های وام، پس انداز و پرداخت خود دسترسی به خدمات مالی و شرایطی را که از طریق موسسات متداول در دسترس نیست فراهم کرده است.

هدف در این شبکه اطمینان از انجام درست خدمات مالی ضمن انجام بهترین امور برای جامعه و نه واسطه هاست. شبکه و ارز دیجیتال CEL به کاربران این امکان را می دهد تا ارز دیجیتال خود را برای وام گرفتن دریافت کنند و در ازای آن کسب سود کنند. این پلتفرم ، بیش از 35 ارز از جمله بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین و استیبل کوین هایی همچون GUSD ، USDT و DAI را می پذیرد .

بیشتر بخوانید:

توکن FEG

ارز دیجیتال کیشو اینو

توکن سلسیوس چیست و چه مزایایی دارد؟

توکن سلسیوس توکن اختصاصی شبکه ارز دیجیتال سلسیوس (Selsius Network) است که برخی از اهداف و طرح های برنامه ریزی شده برای آن به قرار زیر است:

  • قرارگیری در اولویت در صف وام‌ ها
  • نرخ بهتر وام‌ های دلاری
  • نرخ سود بهتر در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • نرخ وام بهتر برای وام‌ های رمزارزی
  • پشتیبانی حق بیمه وام‌ ها

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال آوالانچ

ارز دیجیتال ASS

آینده و قیمت رمز ارز سلسیوس

ارز دیجیتال سلسیوس (CEL) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول ارز دیجیتال Celsius

پیش بینی و بحث از آینده قیمت رمز ارز سلسیوس کار چندان ساده ای نیست. برخی گزارش ها و بررسی ها حکایت از این دارد که سلسیوس یک سرمایه گذاری خوب به شمار می رود. بنابر اطلاعات وب سایت Walletinvestor این ارز دیجیتال یک برای یک سرمایه گذاری طولانی مدت خوب به نظر می رسد.

قیمت توکن سلسیوس از نوامبر 2019 روند صعودی خود را آغاز کرد. در آن زمان عموم آلت کوین ها در اثر سقوط قیمتی فراگیر سال 2019 در حال ترمیم و بهبود خود بودند. بدترین سال برای بازار ارزهای دیجیتال اوایل سال 2019 بود. در آن بازه زمانی کمتر رمزارز جدیدی عرضه می شد و بسیاری از پروژه ها نیز به حال تعلیق درآمدند.

اما پس از آغاز سال 2020 بود که قیمت رمز ارز سلسیوس افزایش یافته به اوج قیمتی سابق خود رسید. قیمت رمز ارز سلسیوس پس از روند صعودی فوریه 2020، دچار روند نزولی شده و مجددا ب قیمت 0.062 دلار رسید. از آن زمان اما ارز دیجیتالی سلسیوس روند صعودی خوبی داشته است و در ژانویه 2021 به قیمت 6.8 دلار نیز رسید.

در پلتفرم بلاک چین و بازار ارزهای دیجیتال، وام‌ دهی و گرفتن وام، شگفتی بزرگ بعدی سیستم غیرمتمرکز مالی خواهد بود. از آنجا که بیشتر پلتفرم های حوزه دیفای به شکل موفقیت آمیزی توسعه یافته است، از این رو وام گیری و وام دهی به سرعت موجب تغییر و تحولات عمده در نظام مالی سنتی می شود. با این شرایط اگر سلسیوس روند رو به رشد خود را ادامه دهد و خدمات خوبی به کاربران ارائه دهد دور از ذهن نیست که بتواند به زودی در میان برترین های بازار ارزهای دیجیتال باشد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال نانو

توکن دفینیتی ICP چیست

پیش بینی قیمت سلسیوس ؛ نحوه خرید ارز Celsius

با توجه به لحظه ای بودن وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و تاثیر پذیری آن ها از انواع اخبار و حوادث مربوط، پیش بینی قیمت سلسیوس امر پیچیده ای است اما با این وجود هم با تکیه به داده های وب سایت معتبر دیجیتال کوین پرایس می توان از پیش بینی قیمت سلسیوس بحث کرد. بنابر این پیش بینی قیمت سلسیوس در سالیان آینده به قرار زیر است:

  • پایان 2021 : 9.38 دلار
  • پایان 2022 : 11.73 دلار
  • پایان 2025 : 19.25 دلار
  • پایان 2026 : 22.76 دلار
  • پایان 2028 : 30.11 دلار

اما همانطور که باید بدانید صرفا اطلاع از قیمت یک ارز دیجیتال کار را برای سرمایه گذاری در آن به پایان نمی رساند. در واقع شما برای خرید هر ارز دیجیتالی ناگزیر به مراجعه به یک صرافی معتبر هستید و در مورد سلسیوس این صرافی ها که از رمزارز سلسیوس پشتیبانی می کنند عبارتند از:

  • صرافی Liquid
  • صرافی Uniswap
  • صرافی FTX
  • صرافی Hoo
  • صرافی 1inch

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

بهتری کیف پول ارز دیجیتالی سلسیوس : نحوه خرید ارز Celsius

ارز دیجیتال سلسیوس (CEL) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول ارز دیجیتال Celsius

به مانند همیشه رمزارزهای موفق این چنینی شبکه سلسیوس نیز کار نحوه خرید ارز Celsius را ساده کرده و کیف پول های اختصاصی خود را برای ذخیره سازی این رمزارز ارائه کرده است. شما برای استفاده از این کیف پول می توانید به وب سایت رسمی این پروژه مراجعه کنید. در حال حاضر در وب سایت رسمی سلسیوس اپلیکیشنی برای اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد. اما دیگر پیشنهادها برای ذخیره رمز ارز مورد بحث عبارتند از:

کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger) : نحوه خرید ارز Celsius

طبیعتا امن ترین و شاید بهترین گزینه برای ذخیره رمزارزها کیف پول های فیزیکی و نه دیجیتالی است. در واقع کیف پول های فیزیکی خصوصا کیف پول های لجر به لحاظ امنیتی در سطح بالایی هستند و از عموم رمزارزها پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

Trust Wallet

اما در دنیای کیف پول های دیجیتالی نیز می توانید روی عناوین مشهور و شناخته شده ای چون تراست والت که برای هر دو پلتفرم اندروید و آیفون در دسترس است حساب باز کنید. البته کیف پول متامسک نیز گزینه جالب توجه و مناسبی است.

مزایای سلسیوس چیست؟

ارز دیجیتال سلسیوس (CEL) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول ارز دیجیتال Celsius

اگر مزیت مهم آن را کسب سود بدانیم باید دست به یک مقایسه ساده بزنیم. در دنیای واقعی و سیستم های بانکداری فعلی شما سپرده خود را در اختیار بانک قرار می دهید و در ازای آن سود ناچیزی دریافت می کنید. درواقع شما شریک بانک در کسب سود خواهید بود. اما تفاوت این جاست که بانک مجموعه عظیمی از سپرده ها را سرمایه گذاری کرده و خود به سودهای کلانی دست می یابد که مقادیر کمی از آن به شما می رسد.

عملکرد سلسیوس اگرچه بر همین منوال است اما شما نیازی به واسطه ندارید. شما می توانید دارایی خود را به دیگران وام دهید و تمام ود را به جیب بزنید ، سودی که بنابر بررسی و تجربه ما بسیار بیش از هر نوع سپرده گذاری در بانک هاست.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

شما هیچ محدودیتی در واریز یا شرکت در برنامه های وام دهی سلسیوس ندارید. به بیان بهتر کاربران می توانند با واریز مقادیری از هر ارزی که تمایل دارند به کسب سود بپردازند. این پلتفرم با همه کاربران خود به یکسان برخورد می کند و هر کاربر به میزان واریزی خود صاحب سود می شود. به علاوه کاربران در این پلتفرم مختار هستند که انتخاب کنند سود آن ها با چه کوین یا توکنی پرداخت شود!

یکی از ویژگی‌ های نادر در میان ارزهای دیجیتال، عدم پرداخت کارمزد برای برداشت در این پلتفرم است. در این پلتفرم هیچ کارمزدی برای برداشت، واریز، تراکنش و هیچ نوع کارمزد دیگری وجود ندارد.

در صورتی که دریافت سود خود با توکن اختصاصی این شبکه (CEL) را انتخاب نمایید، 30 درصد سود بیشتر و در صورت پرداخت سودهای خود با این توکن، سود کمتری پرداخت خواهید کرد.

از دیگر امکانات مهم این پلتفرم عدم فریز دارایی های شماست. در پلتفرم های دیگر برای مدت مشخصی دارایی شما فریز می شود و امکان برداشت آن را نخواهید داشت. این موضوع اما در مورد سلسیوس صادق نیست و محدودیتی برای برداشت سرمایه خود ندارید و کاربران می توانند به کنترل دارایی خود بپردازند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

امنیت سلسیوس چقدر است؟

سلسیوس با همکاری Fireblocks و Prime Trust امنیت دارایی‌ های موجود در کیف پول سخت افزاری خود را فراهم می‌ کند. Fireblocks و Prime Trust تمامی دارایی‌ های ذخیره شده در کیف پول Celsius را در مقابل هر گونه زیان احتمالی بیمه کرده‌ اند و این موضوع به امنیت این پلتفرم کمک می‌ کند.

اما نکته اساسی که در این باره وجود دارد اینکه بیشتر دارایی های پلتفرم سلسیوس در کیف پول سخت افزاری این شبکه نیست و عموما در فرایندهای وام دهی و دیگر فرایندهای این چنینی در گردش است.

متاستفانه سلسیوس به طور مستقیم حرفی برای بیمه کردن دارایی های کاربران نزده است و دارایی ها در معرض خطر هک شدن هستند. با وجود اینکه سلسیوس وعده جبران ضررها را به کاربران از محل دارایی های خود داده است، اما در بخش قوانین آن هیچ تضمینی برای بازپرداخت دارایی های هک شده به چشم نمی خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال سلسیوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر