;
coinex

ارز دیجیتال زین فین نتورک (XDC) ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمز ارز XinFin Network

زین فین نتورک یک پلتفرم ترکیبی بلاکچین است و ارز دیجیتال آن با نماد XDC  شناسایی می شود. در ادامه با بررسی ارز دیجیتال زین فین نتورک با ما باشید.

ارز دیجیتال زین فین نتورک که با نام ارز دیجیتال XDC نیز شناخته می شود روی پلتفرمی به همین نام قرار دارد. زین فین قصد دارد مانند اتریوم یک پلتفرم برای توسعه انواع پروژه های بلاکچین باشد.

البته با توجه به سرعت تراکنش باالاتر، مقیاس پذیری و قابلیت همکاری بیشتر، این ارز دیجیتال از همان ابتدای امر مورد توجه قرار گرفت و از سال گذشته تا به حال حدود 8000 درصد رشد قیمت داشته است.  اگر تصور میکنید که ارز دیجیتال زین فین نتورک برای سرمایه گذاری جذاب به نظر می رسد و می خواهید بیشتر این ارز دیجیتال را بشناسید در ادامه با معرفی ارز دیجیتال زین فین نتورک با ما باشید.

ارز دیجیتال زین فین نتورک (XinFin Network) چیست؟

بلاکچین های اولیه و معتبری چون اتریوم تنها در هر ثانیه می توانند 15 تراکنش را پردازش کنند. شبکه ویزا یا مستر کارت با استفاده از فناوری های Swift ‌می توانند تا شش هزار تراکنش را در ثانیه انجام دهند.

ارز دیجیتال زین فین نتورک با هدف حل مشکلات مربوط به قابلیت همکاری و مقیاس پذیری در بلاکچین اتریوم، از جمله ازدحام شبکه، مدت زمان طولانی انتظار برای اعتبارسنجی تراکنش و هزینه های بالای تراکنش شروع به فعالیت کرد.

منظور از قابلیت همکاری در واقع توانایی اتریوم در اتصال به بلاکچین های دیگر و به منظور تعامل بین زنجیره ای است. بلاکچین ها باید راهی برای همکاری با هم داشته باشند تا به توانایی های بالقوه خود برسند.

ارز دیجیتال XDC در تلاش است تا با استفاده از فناوی شاردینگ، مشکل مقیاس پذیری را حل کند. زنجیره بلاک چین و ارز دیجیتال XDC حداکثر 2000 تراکنش در هر ثانیه، زمان تراکنش 2 ثانیه و کارمزدهای بسیار پایین را ارائه می دهد.

از بلاکچین ترکیبی زین فین و ارز دیجیتال زین فین نتوک می توان برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز استفاده کنید و پشتیبانی از سایر کاربردهای معمول بلاکچین مانند تراکنش غیرمتمرکز را استفاده کرد. ارز دیجیتال و توکن XDC از سازوکار اجماعی به نام XinFin موکل سهام (XinFin Delegated Proof of Stake (XDPoS)) استفاده ‌می‌کند.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

ارز دیجیتال زین فین نتورک چیست؟

ارز دیجیتال زین فین نتورک (XDC) ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمز ارز XinFin Network

فناوری بلاکچین با سرهت زیادی رو به گسترش دارد و در حال تغییر دادن فضا و شیوه های کسب و کار است. ارز دیجیتال زین فین نتورک یا XDC برای پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، 2000TPS، زمان معامله 2 ثانیه و KYC به Masternodes (گره های اعتبارسنج) طراحی شده است. XDC Chain (قرارداد دیجیتال XinFin) با هدف ایجاد شبکه بلاک چین بسیار مقیاس پذیر ، امن ، دارای مجوز و درجه تجاری از XinFin Delegated Proof of Stake (XDPoS) استفاده می کند.

زنجیره بلوک معاملات را سریع تر انجام داده و هزینه ها را کاهش می دهد. برخی مدل های داده پیش بینی می کنند که هزینه های بلاکچین تا سال 2023 از مرز 16 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. اکنون این خبر خوبی برای همه ما در مورد فناوری دفتر توزیع شده است. بخشی که می تواند از این فناوری استفاده کند فین تک است.

این صنعت تا سال 2022 نرخ رشدی 25 درصدی خواهد داشت. خدمات دیجیتالی مانند PayPal و Jack Dorsey’s CashApp به مردم این امکان را داده است که بدون استفاده مستقیم از بانک با یکدیگر معامله کنند. خوشبختانه موسسات مالی سنتی شروع به در نظر گرفتن مزایای بلاکچین در کسب و کار خود کرده اند و اینجاست که ارز دیجیتال زین فین نتورک وارد عمل می شود.

به تعیبری پلتفرم و توکن XDC راهی برای موسسات قدیمی ارائه می دهد تا قبل از حرکت کامل به سمت امور مالی غیرمتمرکز آزمایش شوند. در هر حال بانک ها در یک مرحله کاملا شفاف و قابل اعتماد عمل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

ارز دیجیتال XinFin Network

مقر مدیریت و هدایت پروژه و ارز دیجیتال XinFin Network در سنگاپور واقع شده است. اعضای پروژه ارز دیجیتال XinFin Network مدعی تمرکز بر تجارت و دارایی بین المللی هستند.

ارز دیجیتال و توکن XDC در نهایت امر می کوشد تا شکاف میان سیستم های قدیمی و بلاکچین را از بین ببر تا زبان تجارت و دارایی جهانی باشد. همه ما شفافیت بلاکچین را دوست داریم، اما آیا موسساتی مانند بانک ها یا دولت ها نیز این فناوری را تایید می کنند؟ باید منتظر آینده بود. اما هنوز هم در این خصوص جای تردید وجود دارد.

به احتمال زیاد تمایل دارند از خصوصیات مثبت فناوری بلاکچین در عین خصوصی نگه داشتن جنبه های تجاری خود استفاده کنند. قابلیت همکاری اصطلاحی است که ارز دیجیتال و توکن زین فین نتورک در اسناد خود بسیار از آن استفاده می کند.

با ارائه قابلیت همکاری آن ها معتقدند که می توانند پروتکلی برای رفع شکاف بین سیستم های قدیمی و بلاک چین خلق کنند. ارز دیجتال و توکن زین فین نتورک ادعا می کند که برای تمرکززدایی تلاش می کند اما می دانند که مشتریان بالقوه آن ها به این روش گره خورده اند.

آن ها معتقدندتمرکززدایی تنها تا زمانی در اکوسیستم بلاکچین اعتبار دارد که قابلیت همکاری معناداری وجود داشته باشد. پروتکل توکن زین فین نتورک بر اساس الگوی بلاک چین های کنسرسیوم ساخته شده است.

این مسئله سبب می شود تا آن ها از بلاکچین خصوصی مجاز و هم از بلاک چین عمومی متفاوت باشند. پلتفرم و ارز دیجیتال مورد بحث هر دو را ارائه می دهد. به عبارت دیگر موسسات می توانند شبکه خصوصی خود را به زین فین نتورک منتقل کنند. اما تراکنش های آن ها در یک زنجیره عمومی معتبر است.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

حد نصاب فورک بلاکچین

بلاک چین منبع باز Quorum توسط جی پی مورگان ساخته شده است و ای یک بلاک چین خصوصی و مجاز است که بر بستر شبکه اتریوم عمل می کند. بلاک چین زین فین نتورک یک فورک از شرکت Quorum است. پلتفرم مورد بحث تغییرات چشمگیری در پروتکل حد نصاب ایجاد کرده است.

یکی از آن ها این است که آن ها مکانیزم اجماع Proof of Work) PoW) را با Proof of Stake جایگزین کنند. قابلیت قرارداد هوشمند در اتریوم برای موفقیت در پلتفرم زین فین ضروی است و ماهی ترکیبی زنجیره بلوک برای تعداد زیادی از موارد استفاده از شرکت ایده آل است.

این موسسه مکان خوبی برای موسسات مالی و دولت ها محسوب می شود. این امر از آن جهت است که آن ها تمایل ندارند همه چیز شفاف باشند. برای مثل بانک می تواند داده های خود را خصوصی نگه دارد و در حالی که سابقه معاملات می تواند عمومی باشد.

بیشتر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

سرمایه گذاری و نحوه خرید ارز XDC

هر قرارداد هوشمند اتریوم می تواند با زین فین نتورک اجرایی شود. این به آن علت است که ترکیبی از زنجیره بلوکی عمومی اتریوم و زنجیره خصوصی Quorum وجود دارد.

ارز دیجیتال زین فین نتورک (XDC) ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمز ارز XinFin Network
نحوه خرید ارز XDC

همانطور که انتظار می رود، دولت ها در موارید از بلاکچین مانند مواردی ارز رمزنگاری شده، dApps و خدمات کیف پول پشتیبانی می‌کند. بنابراین XinFin به دنبال ترکیب مزایای عدم تمرکز با امنیت و سرعت بالای معاملات بلاکچین خصوصی است.

بیشتر بخوانید:

توکن FEG

ارز دیجیتال کیشو اینو

بررسی آینده و قیمت رمز ارز زین فین نتورک

XinFin قصد دارد با استفاده از قدرت فناوری بلاکچین، نسل بعدی پول و سرمایه را ایجاد کند. اگرچه زین فین مدعی است که بخش آگنوسنیک این فنوری است اما برخی معتقدند مهمترین پتانسیل زین فین در تقویت SWIFT از طریق اتصال بلاکچین به ارزهای بی پشتوانه تر قدیمی است که در قیمت رمز ارز زین فین نتورک موثر خواهد بود.

ارز دیجیتال زین فین نتورک (XDC) ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمز ارز XinFin Network

برخی دیگر اعتقاد دارند که زین فین نتورک می تواند زبان اصلی سیستم های بانکی مهم مانند ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) و SWIFT باشد و در نهایت به ستون فقرات آن تبدیل شود. در نتیجه می توان به این تیجه رسید که آینده درخشانی در انتظار این پلتفرم و قیمت رمز ارز زین فین نتورک باشد. در نتیجه این یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری است و توصیه می کنیم نحوه خرید ارز XDC را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال آوالانچ

ارز دیجیتال ASS

پیش بینی قیمت رمز ارز زین فین نتورک

با توجه به اینکه قیمت ها در دنیای کریپتوکارنسی بسیار لحظه ای و متغیر است، پیش بینی قیمت رمز ارز زین فین نتورک دشوار است. زیرا اخبار و اتفاقات زیادی بر روند حرکتی ارزها موثر است. اما با این وجود، افرادی که مایل به یادگیری نحوه خرید ارز XDC هستند نیاز به اطلاع از پیش بینی قیمت زین فین نتورک هم دارند.

ارز دیجیتال زین فین نتورک (XDC) ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمز ارز XinFin Network

بر همین اساس ما بنابر داده های دیحیتال کوین پرایس به عنوان یکی از معتبرترین پایگاه های اطلاعاتی مربوط به قیمت ارزهای دیجیتال، پیش بینی قیمت زین فین نتورک در سالیان آینده را بررسی کردیم که به قرار زیر است:

  • پایان 2021 : 0.08415134 دلار
  • پایان 2022 : 0.09627903 دلار
  • پایان 2025 : 0.16560913 دلار
  • پایان 2026 : 0.19357505 دلار
  • پایان 2028 : 0.25450452 دلار

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال نانو

توکن Bafe IO چیست

بهترین کیف پول زین فین نتورک

طبیعتا فارغ از یادگیری نحوه خرید ارز XDC شما نیاز به اطلاعاتی برای ذخیره سازی این رمز ارز دارید. در نتیجه در این بخش دو مورد از کیف پول های مناسب برای ذخیره کردن رمزارز زین فین را به شما معرفی می کنیم.

اولین و مهمترین والت پشتیبان زین فین والت رسمی پروژه به نام XDC Wallet است که یک رابط رایگان، متن باز و مشتری مدار است. در حالی که کنترل کلید ها و دارایی های شما در دستان شماست، این والت به شما امکان تعامل مستقیم با بلاکچین را می دهد.

ارز دیجیتال زین فین نتورک (XDC) ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمز ارز XinFin Network

والت رسمی زین فین نتورک بهترین گزینه برای نگه داری رمزارز XDC است که امکان واریز و برداشت و ساخت کیف پول و بازیابی را در آدرس زیر برای شما فراهم کرده است  پلت فرم منبع باز XDC Wallet با کاربرد آسان به شما امکان تولید کیف پول ، تعامل با قراردادهای هوشمند و موارد دیگر را می دهد.

مورد دیگری که باید از آن به عنوان یکی از بهترین کیف پول زین فین نتورک یاد کرد لومی والت یا Lumi Wallet یک کیف پول رایگان و امن است که امکان خرید و فروش و ترید بیش از 1200 کوین و توکن را ایجاد کرده است. با استفاده از لومی والت نیازی به ثبت نام و ارائه اطلاعات شخصی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال زین فین نتورک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر