;
coinex

ال سی دی آیفون 12 مینی و ویژگی های از آن که نمی دانید

ال سی دی آیفون 12 مینی اصل و اورجینال دارای مشخصات بسیار عالی و با کیفیت است که آنها را نی توانید در هر ال سی دی در اختیار داشته باشید. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

اشاره به اصل و اورجینال بودن این قطعه نمودیم تا اهمیت خدمات تعمیرات آیفون برای تعویض این قطعه را به شما نشان دهیم. متاسفانه در حال حاضر استفاده از قطعات جایگزین متفرقه با کیفیت پایین و با عناوین مختلفی اعم از های کپی، مشابه اصلی و … بسیار رایج شده و کاربران که از همه جا بی خبر هستند، برای تهیه این قطعات هزینه های بسیار زیادی را متحمل می شوند. در ادامه سعی داریم تا شما را با مشخصات ال سی دی آیفون 12 مینی بیشتر آشنا کنیم تا از این پس در صورت نیاز به تعویض آن، حتما قبل از هر چیزی این مشخصات را تست کرده و از اصل بودن قطعه مورد نظر مطمئن شوید.

همچنین اطلاعاتی مهم درباره اجزای ال سیدی این موبایل را نیز مرور می کنیم تا از این طریق اطلاعات شما را درباره آن تکمیل نماییم.

مشخصات ال سی دی آیفون 12 مینی

قبل از هر چیزی باید یادآور شویم که کیفیت بالا نیاز به مراقبت بیشتر هم دارد. برای اینکه دائما نیاز به خدمات تعمیرات آیفون پیدا نکنید، لازم است تا در هنگاماستفاده از موبایل خود نهایت مراقبت را داشته باشید. اینمراقبت از قطعه ای مانند ال سی دی آیفون 12 مینی باید چند برابر بقیه باشد. حساسیت بالا و خرابی های رایجی که برای این قطعه متصور هستیم، باعث شده تا نیاز به مراقبت های ویژه برای آن حس شود.

اپل برای تولید صفحه نمایش آیفون 12 مینی از فناوری Super Retina XDR OLEDاستفاده کرده است که به خودی خود می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای کاربر داشته باشد. حتی عدم بررسی مشخصات این صفحه نمایش تنها با اطلاع از وجود همین فناوری برای کاربران کافی است تا به کیفیت آن پی ببرند. ال سی دی آیفون 12 مینی در اندازه متوسط 5.4 اینچی تولید شده و این اندازه نسبت به بدنه موبایل 85.1 درصد است. صفحه نمایش آیفون 12 مینی دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2340 پیکسلی بوده و همچنین تراکم پیکسلی خوب 476 ppi را نیز دارا است که نشان از یک صفحه نمایش قدرتمند و عالی را دارد.

جدای از فناوری های محافظی که برای جلوگیری از خط و خش و صدمه دیدن این ال سی دی در روی آن شاهد هستیم، استاندارد IP68 نیز باعث شده تا شرایط محافظت از آن به حداکثر خود برسد. همچنین اپل برای تولید انی قطعه از فناوری HDR10+ نیز استفاده کرده است که می تواند جذابیت های آن را به حداکثر برساند.

ال سی دی آیفون 12 مینی از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

ال سی دی آیفون 12 مینی از سه بخش مختلف تشکیل شده است. بخش اول که بالاترین سطح روی این قطعه نیز است، گلس روی گوشی است. البته این گلس را با آن گلس محافظی که خدماتی های موبایل روی ال سی دی گوشی شما نصب می کنند، اشتباه نگریید. خود کمپانی از یک گلس بسیار گران قیمتی برای محافظ از ال سی دی آیفون 12 مینیاستفاده کرده است. قسمت دوم که قسمت میانی این قطعه محسوب می شود، بخش مربوط به تاچ صفحه نمایش است. در پایین ترین سطح نیز بخش اصلی ال سی دی قرار دارد که تمام فرامین مربوط به اجرای وظایف از سوی آن ارسال می شود.

هر کدام از این بخش ها ویژگی ها و وظایف خاص خود را دارند. دو بخش تاچ و ال سی دی به هم چسبیده بوده و امکان جدا کردن آنها و یا جایگزینی یکی از آنها در صورت خرابی وجود ندارد و در صورت خرابی باید به صورت کمپلت تعویض شوند. اما قسمت بالایی و گلس از این اجزا جدا است و در صورت ترک برداشتن و یا خط و خش می توانید آن را به صورت جداگانه تعویض کنید. البته باید خاطر نشان کنیم که جدای از قیمت بالای گلس روی این ال سی دی، تعویض آن نیاز به تجهیزات مدرنی دارد که از عهده هر تعمیرکاری بر نمی آید.

ال سی دی آیفون 12 مینی و ویژگی های از آن که نمی دانید

لزوم استفاده از قطعات اصلی برای جایگزینی ال سی دی آیفون 12 مینی

دسترسی به تمام کیفیت هایی که درباره این ال سی دی آیفون شما مرور کردیم، تنها در صورت استفاده از قطعات جایگزین اصلی و اورجینال در دسترس کاربر خواهد بود. جز این باشد، گوشی شما تبدیل به یک گوشی معمولی خواهد شد که احتمالا طول عمر زیادی هم نخواهد داشت و به زودی باید برای تعویض گوشی خود نیز اقدام کنید.

خدمات تعمیرات آیفون برای تعویض ال سی دی آیفون 12 مینی

خدمات تعمیرات آیفون برای تعویض ال سی دی آیفون 12 مینی را می توانید از نمایندگی های مختلفی دریافت کنید. اما قبل از اقدام برای سپردن گوشی به تعمیرکار سه ویژگی مهم و اصلی زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • در درجه اول مطمئن شوید که تعمیرکار به صورت مستقیم به قطعات اصلی و اورجینال موبایل شما دسترسی دارد و برای خرید آنها مجبور به استفاده از خدمات نمایندگی دیگری نیست.
  • همچنین دسترسی به تجهیزات مدرن و به روز مورد استفاده برای تعمیرات موبایل را نیز چک کنید.
  • در نهایت باید تجربه و تخصص تعمیرکار را نیز مورد بررسی قرار دهید. برای این کار می توانید از کاربران وی بپرسید.

تنها در صورت وجود هر سه ویژگی بالا است که خدمات تعمیرات آیفون برای تعویض ال سی دی آیفون 12 مینی در بالاترین سطح کیفیت ارائه خواهد شد.

تعمیر، تعویض و خرید ال سی دی آیفون 12 مینی در موبایل سلام

موبایل سلام شرکتی قدیمی با ابزار آلات و تجهیزات بسیار مدرن امروزی است که تجربه و تخصص تعمیرکاران خود را با دسترسی به قطعات اورجینال آیفون و همچنین این تجهیزات مدرن در هم آمیخته تا بالاترین سطح کیفیت خدمات تعمیرات موبایل را برای شما عزیزان فراهم آورد. همچنین این مرکز عرضه کننده مستقیم و بی واسطه قطعات اورجینال آیفون نیز است و برای خرید قطعات مورد نظر خود نیز می توانید از خدمات آنهااستفاده کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    ال سی دی آیفون خیلی ال سی دی پر فروشی هست ولی خوب باید کیفیت اون هم نظر قرار داد ال سی دی 12 مینی کوچولو دوست داشتنی چون خیلی خوش دسته دیر میشکنه ولی باز وقتی شکست باید حواسمون باشه که اورجینال عوض کنیم.

    پاسخ

    من برای تعویض ال سی دی آیفون 12 مینی به موبایل سلام مراجعه کردم و کاملا از خدمات شان راضی بودم ممنونم از تکراتو به خاطر معرفی موبایل سلام.

    پاسخ

    ال سی دی آیفون 12 مینی با کیفیت عالی قیمت مناسب در موبایل سلام گزینه ایده ال برای کاربران استفاده کننده می باشد و کاربران می تونن برای تعویض ال سی دی آیفون 12 مینی به موبایل سلام مراجعه کنند .

    پاسخ

    دقیقا همینطوریه .
    ال سی دی آیفون 12 مینی با قیمت مناسب در موبایل سلام هست و کیفیتشون هم عالیه .
    منم به موبایل سلام مراجعه کردم.

    پاسخ

    ال سی دی 12 مینی واقاً ال سی دی با کیفیتی هست ولی خوب به دلیل این که ال ای دی هست قیمت بالاییی داره و من برای تعویض ال سی دی 12 مینی به موبایل سلام رفتم و کیفیت خیلی خوبی دارن

    پاسخ

    بله واقعا همینطوریه
    منم برای تعویض ال سی دی آیفون 12 مینی به مجموعه موبایل سلام مراجعه کردم هم قیمت بسیار خوبی داشتن و هم کیفیت بالایی دارن ممنونم از تکراتو بابت معرفی موبایل سلام

    پاسخ