coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 21 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

اتاق قرمز یکی از سریال‌های ترکی با داستانی متفاوت و جدید است. برای دانلود رایگان قسمت 21 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی با ما همراه باشید.

معمولا بیشتر سریال‌های ترکی در ژانر عاشقانه و درام قرار گرفته‌اند اما اگر قصد دارید یک سریال با مضمونی متفاوت‌ را تماشا کنید، اتاق قرمز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این سریال محصول سال ۲۰۲۰ کشور ترکیه بوده و بر اساس کتابی از دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو نوشته شده است. برای دانستن جزئیات سریال و همینطور دسترسی به لینک دانلود رایگان قسمت 21 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی با ما همراه باشید!

دانلود رایگان قسمت 21 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

سریال ترکی Kirmizi Oda داستان روانشناسی به همراه بیمارانش را بیان می‌کند که هر کدام از بیماران دچار یک نوع اختلال روانی هستند و برای معالجه به وی مراجعه می‌کنند. در واقع هر قسمت از این سریال، بازیگر بیماران عوض می‌شوند و داستان مجزای خود را دارد و به طور کلی سریال بر اساس حوادث و رویدادهای واقعی نوشته شده‌ است.

در این درام خانوادگی ترکی، مشکلات روانی که در جامعه وجود دارند بررسی می‌شوند و تماشای Kirmizi Oda کمک بسیاری در بهبود روابط و حالات روحی می‌کند. افراد با تماشای این سریال می‌توانند با آسیب‌های روحی و علائم آن آشنا شده و نیازهای خود را به خوبی شناخته و به دنبال راه درمان باشند.

به لطف داستان قوی و طرفداران زیاد این سریال، شبکه جم دست به دوبله این اثر گذاشته و تاکنون 21 قسمت از سریال ترکی اتاق قرمز پخش شده است. شما می‌توانید در این مطلب به دانلود قسمت 21 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی دسترسی پیدا کنید.

دانلود رایگان قسمت 21 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 21 / دانلود دوبله فارسی قسمت 21 سریال ترکی اتاق قرمز / دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda

کاراکتر ثابت این سریال، خانم دکتر مانولیا بوده که یک کلینیک روانشناسی دارد. وی همراه با سه دکتر دیگر، دکتر بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، بیماران مختلفی را ویزیت می‌کنند. در سریال همراه با بیماران وارد اتاق می‌شویم و شاهد داستان‌های زندگی آن‌ها می‌شویم. در این سریال می‌بینیم که چقدر زندگی درونی و بیرونی افراد می‌تواند از یکدیگر متفاوت باشد.

ملیحا، آلیا، هاکان، قمری، نازلی، بونجوک، سعدی جوانمرد، ظفر و نیهال از داستان هزار و یک شب، به همراه پدر ظفر، شهرزاد و بسیاری دیگر از شخصیت‌ها، بیماران مختلف این سریال هستند. با هر داستان، بازیگران جدیدی وارد مجموعه می‌شوند.

روایت‌هایی از تجاوزها، بی‌مهری‌ها، خشونت‌ها و تجاوزهای گفتاری همه و همه در قالب بیماران مختلف، به تصویر کشیده می‌شوند. دردهایی که شاید بسیاری از مردم جرئت بیان آن را ندارند اما با کمک خانم دکتر بسیاری از این بیماری‌ها درمان می‌شوند. حال در ادامه مطلب برای دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 21 همراه تکراتو باشید.

دانلود قسمت 21 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 21 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 21 / دانلود دوبله فارسی قسمت 21 سریال ترکی اتاق قرمز / دانلود رایگان قسمت 21 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
  • نام ترکی: سریال ترکی Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی , دانلود سریال kirmizi oda قسمت 21
  • نویسنده: بانو بوزکورت , دانلود قسمت 21 سریال kirmizi oda
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود قسمت 21 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 21 از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 21 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر