coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ انتشار بازی Far Cry 6 [تریلر و گیم پلی]

اخیرا نمونه پنج ساعته‌ای از بازی far cry 6 در اختیار منتقدان قرار گرفته است و همچنین تاریخ انتشار بازی Far Cry 6 و ویژگی‌های جذاب آن نیز مشخص شده‌اند.

نسخه ششم این بازی با داستانی اکشن و طوفانی شروع می‌شود اما این که این طوفانی بودن تا آخر ادامه داشته باشد یا نه، هنوز معلوم نیست.

تاریخ انتشار بازی Far Cry 6 [تریلر و گیم پلی]

در این ویدیو که توسط وبسایت‌ گیم اسپات منتشر شده، قابلیت‌ها و مکانیزم‌های جدیدی مثل Amigos و Supremos نشان داده شده است که از این بین سیستم شخصی‌سازی اسلحه مشابه New Dawn است و تنوع اسلحه‌های زیادی نیز به چشم می‌خورد.

در قسمت‌هایی از این ویدیو، تمساحی همراه شخصیت اصلی است که به دشمنان حمله می‌کند و آنان را از بین می‌برد. سیستم پرتاب موشک Supremos این بازی نیز در این ویدیو قابل دیدن است.

تاریخ انتشار بازی Far Cry 6 [تریلر و گیم پلی]

در این بازی شخصیت اصلی دنی روخاس است که شما مثل نسخه پنجم می‌توانید در ابتدای بازی جنسیت او را مشخص کنید. این شخصیت در ابتدای کار می‌خواهد از یارا خارج شود که وقتی به طور مستقیم با اعمال آنتون کاستیلو (جیانکارلو اسپوزیتو) مواجه می‌شود، تصمیم می‌گیرد با کمک دیگر ساکنین سرزمین و گروه The Libertad یا همان مبارزان چریکی او را نابود کنند.

این بازی در ۷ اکتبر یا همان ۱۵ مهر ماه برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه خواهد شد. باید دید که آیا به اندازه‌ای که در این ویدیو گیم پلی جذاب و هیجانی به نظر رسیده است، همین اندازه در بازی اصلی که منتشر خواهد شد جذاب و هیجانی خواهد بود یا خیر. به هر حال آینده همه چیز را درباره این بازی مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار بازی Far Cry 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر