;
coinex

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون ؛ چگونه دو اکانت واتسپ در iOS داشته باشیم؟

پیام رسان واتساپ از پرطرفدارترین برنامه‌های شبکه مجازی به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم به جزئیات نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون بپردازیم.

همانطور که می‌دانید واتساپ یک برنامه پیام‌رسان بوده که در سراسر دنیا شناخته شده است. بیشتر افراد از این برنامه برای پیام فرستادن به یک شخص استفاده می‌کنند، در حال که برخی دیگر در عرصه کار جهت هماهنگی با کارمندان و همکاران خود برنامه واتساپ را به کار می‌گیرند.

ممکن است بدانید که هر کشوری برنامه پیام‌رسان مخصوص به خود را دارد به طوری که مردم آن کشور از برنامه پیام‌رسان خاص همان کشور استفاده می‌کنند. به طور مثال در کشور ما برنامه تلگرام بسیار کاربردی بوده و کاملا یک برنامه شناخته شده است اما جالب است بدانید که واتساپ از آن دسته برنامه‌هایی است که در بیشتر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی واتساپ یک برنامه بین‌المللی است. اگر می‌خواهید با دوستان خارجی خود در ارتباط باشید به راحتی می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. حتما برای شما افرادی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید این سوال مطرح بوده که آیا می‌توان دو اکانت در یک واتساپ ایفون داشت ؟ جواب این سوال بله است. در ادامه با نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون همراه ما باشید.

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون

همانطور که در جریان هستید، در زمان شیوع ویروس کرونا بسیاری از کلاس‌های درسی و کنفرانس‌های کاری به صورت مجازی انجام شد، از این رو، واتساپ با داشتن امکان تماس تصویری و صوتی کمک شایانی در این زمینه کرده است به طوری که در حال حاضر نیز بسیاری از کلاس‌های درسی و جلسات کاری از طریق این برنامه انجام می‌شود.

از طرفی، بسیاری از افراد از برنامه واتساپ به طور روزانه برای ارتباط با دیگران استفاده می‌کنند، به همین دلیل این برنامه به یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های موجود در دنیا تبدیل شده است. با شناخت امکانات و کارایی واتساپ نیاز ما روز‌به‌روز به این برنامه بیشتر شده، به طوری که نادیده گرفتن این برنامه اجتناب‌ناپذیر است.

شاید بدانید که بسیاری از افراد از دو سیم کارت در تلفن همراه خود استفاده می‌کنند و به هر دلیلی قصد دارند دو اکانت واتساپ  را در گوشی خود به کار بگیرند. نصب همزمان دو واتساپ در گوشی‌های اندروید بسیار ساده بوده و به راحتی انجام‌پذیر است اما برای گوشی‌های آیفون شاید با کمی دشواری همراه شود.

با وجود برخی مشکلات و سختی‌ها در نصب واتساپ دوم در ios باید گفت، نصب همزمان دو واتساپ در ایفون امکان‌پذیر است. یکی از روش‌های مطمئن برای داشتن دو اکانت در یک واتساپ ایفون نصب واتساپ بیزینس است. در واقع واتساپ دارای یک برنامه دوم به نام واتساپ بیزینس بوده که همانطور از نامش مشخص است برای مسائل کاری استفاده می‌شود.

اگرچه که حوزه این برنامه کاری بوده و به همین منظور طراحی شده است اما شما با نصب واتساپ بیزینس در گوشی خود به هر دلیلی به راحتی می‌توانید از دو برنامه واتساپ با شماره‌های مختلف به طور همزمان استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون بپردازیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

جی بی واتساپ برای آیفون ؛ 

اینستا جی بی

طریقه نصب واتساپ دوم در آیفون

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون
نصب همزمان دو واتساپ در ایفون

راه‌های متفاوتی برای نصب همزمان دو واتساپ در ایفون وجود دارد، همانطور که پیشتر گفتیم استفاده از واتساپ بیزینس بهترین و کاربردی‌ترین روش ممکن است. این اپ به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد و شما نیازی ندارید که روش‌های متنوعی را برای نصب آن پیش بگیرید. به سادگی واتساپ بیزینس در اپ استور آیفون موجود است.

همانطور که گفتیم به جز واتساپ بیزینس، روش‌های متنوعی برای داشتن دو اکانت واتساپ وجود دارد. این روش ها عبارتند از: استفاده دو پیام‌رسان برای واتساپ، استفاده از برنامه واتساپ پلاس (WhatsApp++)، داشتن دواکانت از طریق کلون کردن برنامه با استفاده از گزینه‌های داخلی گوشی و غیره. ما در این مقاله به تمامی روش‌های نصب نام برده شده خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

دیلیت اکانت ایمو [آموزش تصویری حذف حساب کاربری IMO]

دانلود برنامه Hip4U آیفون [+آموزش کار و نصب اپلیکیشن]

طریقه نصب واتساپ دوم در آیفون با استفاده از واتساپ بیزینس

در این قسمت قصد داریم به طریقه نصب واتساپ بیزینس بپردازیم. نصب این برنامه آسان و بی‌دردسر است اما ما برای اینکه شما بتوانید به راحتی از واتساپ بیزینس در گوشی خود استفاده کنید، قدم‌به‌قدم این پروسه را برای شما توضیح خواهیم داد.

ابتدا در قدم اول مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت متصل باشد، همانطور که گفتیم واتساپ بیزینس در آپ استور آیفون در دسترس است بنابراین مطابق عکس، اپ استور موجود در گوشی خود را باز کرده و واتساپ بیزینس را از آن دانلود کنید.

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون
نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون

پس از دانلود این برنامه، قدم دوم آن است که واتساپ بیزینس را نصب کنید. روی آن کلیک کرده و گزینه موافقت یا همان agree را انتخاب کرده تا موافقت خود را با اجرای این برنامه اعلام کنید و سپس گزینه ادامه یا همان continue را انتخاب کرده تا پروسه ورود به برنامه انجام شود.

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون
نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون

پس از ورود به برنامه برای ادامه فرایند نصب، شماره تلفن خود را وارد کرده و منتظر دریافت پیامک یا زنگ باشید. پس از دریافت پیامک اعداد را در جای خالی قرار دهید. پس از قرار دادن اعداد، مشخصات شخصی خود نظیر اسم و فامیل انتخاب عکس پروفایل و همچنین بیزینس مورد نظر را در برنامه وارد کرده و از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

طریقه نصب واتساپ دوم در آیفون با روش دو پیام رسان

اگر مایل نیستید از واتساپ بیزینیس برای داشتن دو اکانت واتساپ در یک گوشی استفاده کنید روش دیگری برای شما وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از روش دو پیام‌رسان، دو اکانت واتساپ داشته باشید. برنامه‌‌ی دو پیام‌رسان یا همان Dual Messenger for WhatsApp WA در اپ استور وجود دارد که با دانلود آن می‌توانید شرایط دو اکانت همزمان را فراهم کنید.

مشکلی که در نصب این برنامه وجود دارد آن است که شما باید برای کار کردن با آن، اکانت دومی را در دستگاه دوم خود داشته باشید. اگر اکانت دومی نداشته باشید این برنامه برای شما کارایی نخواهد داشت زیرا که برنامه دو پیام‌رسان مانند واتساپ وب عمل می‌کند. در ادامه برای نصب آن این مراحل را طی کنید.

ابتدا مانند قبل مطمئن شوید اینترنت شما متصل باشد. سپس برنامه Dual Messenger for WhatsApp WA را از اپ استور دانلود کنید، پس از دانلود آن، برنامه را باز کنید، در این زمان شما با کد QR مواجه خواهید شد. در عین حال مطمئن شوید که اکانت واتساپ در دستگاه دیگرتان فعال باشد.

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون
نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون

پس از آن اجازه دسترسی به اکانت دوم خود را بدهید. مانند عکس بالا، روی سه نقطه بالای برنامه کلیلک کرده و گزینه واتساپ وب را انتخاب کنید. با استفاده از دستگاه دیگرتان، کدی را که به نمایش درآمده است را اسکن کنید. استفاده از این روش برای گوشی‌های سامسونگ نیز قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

طریقه نصب واتساپ دوم در آیفون با استفاده از WhatsApp++

یکی از روش‌های مورد استفاده برای نصب واتساپ دوم در گوشی همراهتان، استفاده از WhatsApp++ است. اگر مشکلی با نصب برنامه‌ی خارج از اپ استور ندارید می‌توانید از WhatsApp++ استفاده کنید.

این برنامه از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است و استفاده از آن می‌تواند برای کاربران جذاب باشد. از آنجایی که این برنامه، برنامه رسمی واتساپ به شمار نرفته می‌توانید آن را به راحتی در گوشی خود نصب کرده و همزمان دو واتساپ داشته باشید.

چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که نصب برنامه‌های خارج از اپ استور ایفون امکان اینکه به گوشی شما آسیب برسانند را دارند، بنابراین به دلیل مسائل امنیتی استفاده از این روش توصیه نمی‌شود. توجه داشته باشید بهتر است زمانی از WhatsApp++ استفاده کنید که انتخاب دیگری نداشته باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

داشتن دو اکانت از طریق کلون کردن برنامه واتساپ

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون
نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون

در بیشتر گوشی‌های پیشرفته اندروید، در تنظیمات آن‌ها گزینه‌ای برای کلون کردن برنامه‌ها وجود دارد. در واقع نحوه عملکرد آن به گونه‌ای است که یک کپی جداگانه از برنامه‌های گوشیتان ایجاد می‌کند، به این طریق می‌توانید از دو اکانت واتساپ استفاده کنید.

این اپشن به شما کمک می‌کند که همزمان از دو برنامه استفاده کرده و برای دو سیم کارت خود، اکانت واتساپ داشته باشید. این روش مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از این مزایا آن است که هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نمی‌کند. متاسفانه باید بگوییم که این اپشن برای گوشی‌های آیفون در دسترس نیست. به همین دلیل بیشتر افراد از واتساپ بیزینس استفاده می‌کنند.

روش‌های نصب دو اکانت در یک واتساپ ایفون را تا به اینجا مورد برسی قرار داده‌ایم. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود آن است که چه کاری باید انجام دهیم اگر بخواهیم از یک اکانت واتساپ در دو دستگاه جدا استفاده کنیم؟

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه

آموزش کار با اسنپ چت

روش استفاده از یک اکانت واتساپ در دو دستگاه متفاوت

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون
نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که باید از یک اکانت در دو دستگاه مختلف مانند لپ تاپ و تلفن همراه استفاده کنید، متوجه خواهید شد که برنامه رسمی‌ای برای اینکار وجود ندارد. در این شرایط شما باید از واتساپ وب استفاده کنید که مراحل آن را قدم‌به‌قدم توضیح می‌دهیم.

هر چند که این روش برای هر دو دستگاه متفاوت دیگری امکان‌پذیر است اما فرض کنید که در اینجا شما یک اکانت واتساپ در گوشی خود دارید و می‌خواهید این اکانت را در لپ تاپ خود نیز به طور همزمان داشته باشید.

همانطور که می‌دانید ابتدا نیاز هست که از اتصال اینترنت خود در هر دو دستگاه مطمئن شوید. سپس در قدم اول یک مرورگر اینترنت مانند کروم را در لپ تاپ خود باز کرده و آدرس web.whatsapp.com را وارد کنید. زمانی که سایت لود شد بر روی سه نقطه کروم کلیک کرده و گزینه دسکتاپ سایت (Desktop site) را انتخاب کنید.

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون
نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون

در همین زمان گوشی خود را برداشته و به واتساپ خود بروید، در آن روی سه نقطه سمت راست کلیک کرده و گزینه واتساپ وب (WhatsApp Web) را انتخاب کنید سپس کدی را که بر روی لپ تاپ شما ظاهر می‌شود را با استفاده از گوشی خود اسکن کنید، به همین ترتیب شما می‌توانید از یک اکانت در دو دستگاه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

حل مشکل no network connection تیک تاک

مقایسه بین واتساپ و واتساپ بیزینس

نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون
طریقه نصب واتساپ دوم در آیفون

از آنجایی که واتساپ بیزینس در بین افراد شناخته شده است و به عنوان یک برنامه معتبر و کاربردی به حساب می‌رود، این قسمت از مقاله را به مقایسه کارکردهای بین واتساپ و واتساپ بیزینس اختصاص داده‌ایم.

اولین چیزی که لازم است درباره واتساپ بیزینس بدانید آن است که این برنامه خود ورژنی از واتساپ اصلی بوده که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیری است. واتساپ بیزینس و واتساپ در مقایسه باهم از یک سری ویژگی‌های مشترک و تفاوت‌های کوچک برخوردار هستند.

ویژگی‌های مشترک آن‌ها بدین گونه است که هر دو توسط یک شرکت طراحی شده‌اند، از هر دوی آن‌ها می‌توان برای پیام دادن، فرستادن عکس و فیلم و استیکر استفاده کرد، هر دو برنامه را می‌توانید به واتساپ وب متصل کنید، هر دو برنامه می‌توانند به ای‌کلود (iCloud) و گوگل درایو (Google Drive) برای گرفتن بک آب و ذخیره پیام‌ها متصل شوند.

تفاوت بین این دو برنامه نیز به گونه‌ای است که هنگام استفاده از واتساپ بیزینس با یک سری ویژگی‌های جالب رو‌به‌رو خواهید شد. این ویژگی‌های جالب عبارتند از: قابلیت ساختن پروفایل کاری، قابلیت داشتن پیام‌های خودکار، قابلیت فرستادن پیام زمانی که در دسترس نیستید و استفاده از لینک کوتاه برای پیام دادن به افراد.

بیشتر بخوانید:

آموزش انتقال عکس از آیفون و آیپد به ویندوز 10

آموزش مسدود کردن تماس‌های دریافتی در آیفون

سخن پایانی

افراد زیادی از دو سیم کارت برای فعالیت‌ها و ارتباطات روزانه استفاده می‌کنند، به طوری که یک سیم کارت را برای محیط کار و سیم کارت دیگر را برای زندگی شخصی و ارتباط با افراد نزدیک خود در نظر گرفته‌اند.

اگر از دو سیم کارت استفاده می‌کنید و مایل هستید که برای هر دوی آن‌ها اکانت واتساپ داشته باشید و می‌خواهید این دو اکانت را در یک دستگاه به کار گیرید، پیشنهاد ما این است که در گوشی خود واتساپ بیزیس را دانلود کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: mobigyaan , imobie

نظر شما در خصوص نحوه نصب واتساپ دوم در آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)