;
coinex

ترسناک ترین فیلم های 2021 ؛ مروری بر جدیدترین و بهترین فیلم های ترسناک دنیا

در سال 2021، ما شاهد فیلم ترسناک جدید و دنباله برخی فیلم‌های ترسناک خواهیم بود. ما در این مقاله، ترسناک ترین فیلم های 2021 را معرفی می‌کنیم.

سال 2020 با وجود ویروس کویید ۱۹ و درگیری جهانی که به وجود آورد، صنعت سینما را به شدت تحت تاثیر قرار داد. با این حال، تعدادی فیلم ترسناک اکران شد که برخی از آنها، بهترین فیلم ترسناک جهان در سال 2021 بوده‌اند. ولی تاریخ اکران برخی دیگر از فیلم‌ها به امید بهتر شدن وضعیت و برگزار شدن فیلم‌ها در سینما، به تعویق افتاد و به سال 2021 منتقل شدند.

خبر خوش برای طرفداران ژانر ترسناک این است که سال 2021 شامل برترین فیلم ترسناک جهان در سال 2021 است که ارزش انتظار کشیدن و منتظر ماندن برای آنها را دارند. در ادامه، ما به معرفی ترسناک ترین فیلم های 2021 می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

ترسناک ترین فیلم های 2021

مروری بر جدیدترین فیلم های ترسناک دنیا

بهترین فیلم های 2021 بسیار جذاب و تماشایی هستند. درست مانند پرفروش ترین فیلم های 2020. اگر قبول ندارید حتما توصیه می‌کنم سری به بهترین فیلم های اکشن 2021 ، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و فهرست فیلم های آینده مارول در سال 2021 ، بهترین فیلم های کره ای 2021 بزنید برترین آثاری را که در سال جدید میلادی قرار اس روی پرده بروند (؟) را مرور کنید. فراموش نکنید نگاهی هم به بهترین فیلم‌های عاشقانه 2021 بیندازید. بهترین انیمه های 2021 را نیز به فهرست روزهای فراغت خود بیافزایید.

فیلم های 2021 علاوه بر ژانر وحشت در بخش بهترین فیلم های کمدی 2021 نیز بسیار عملکرد موفقی دارند. اگر به فیلم های کمدی علاقه‌مند هستید حتما لیست‌های بهترین فیلم های کمدی 2019 یا بهترین سریال های طنز ایرانی یا بهترین سریال های کمدی خارجی  را چک کنید. مطمئنا بسیاری از آنها را در برنامه آخر هفته خود خواهید گنجاند.

اگر یک انیمه باز حرفه ای باشید بهترین انیمه های زمستان 2021 نیز برایتان جذاب خواهد بود و البته مگر میشود بهترین انیمیشن های 2021 را از دست داد.

در این میان طرفداران ژانر ابرقهرمانی نباید بیخیال بهترین فیلم های دی سی 2021 شوند. فیلم هایی که اگرچه شاید از بهرین فیلم های اسکار 2021 به دور باشند، اما بالطبع درکنار مارول مکمل بخش ابرقهرمانی هستند.

اگر واقعا حوصله دارید و وقت کافی هم برای تماشای بهترین سریال های 2021 دارید،‌ سال جدید میلادی قرار است سال فوق‌العاده‌ای باشد. لیست‌های بهترین سریال های نتفلیکس 2020 ، بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020 و یا بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020 را چک کنید تا با شاهکارهای سریالی جهان آشنا شوید.

اگر باز هم وقت کافی داشتید تماشای بهترین سریال های ایرانی ، بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی یا بهترین سریال های ترکی 2020 می‌توانید اوقات فراغت شما را تکمیل کند.  از جمله بهترین سریال های پیش رو می‌توان به بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 و یا بهترین سریال های نوروز 1400 اشاره کرد. برخی شبکه‌ها نیز سریال های خوبی پخش می‌کنند، نظیر بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) و بهترین سریال های من و تو که نباید از دست بدهید.

در ادامه این نوشته جدیدترین و بهترین فیلم های ترسناک در سال 2021 را با هم بررسی می‌کنیم.

کندی من (candyman)

ترسناک ترین فیلم های 2021
بهترین فیلم ترسناک جهان در سال 2021
  • تاریخ اکران: 27 آگوست 2021
  • کارگردان: نیا داکوستا (Nia DaCosta)
  • نویسنده: جوردن پیل (Jordan Peele)، وین روزنفلد (Win Rosenfeld)
  • بازیگران: یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II)، تیونا پریس (Teyonah Parris)، ناتان استیورات-جارت (Nathan Stewart-Jarrett)، کولمن دومینگو (Colman Domingo)، تونی تاد (Tony Todd)

فیلم کندی من که در دنباله فیلم کندی من 1992 ساخته شده، از ترسناک ترین فیلم های 2021 است که پس از چندین دهه به صورت واقعی ساخته می‌شود. داستان این فیلم درباره آنتونی مک کوی (Anthony McCoy) با بازی یحیی عبدالمتین دوم است. وی یک هنرمند تجسمی است که مدام به فکر پروژه مسکن سبز Cabrini و قتل‌های بدنام کندی من است و این قضیه تمام زندگی او را درگیر می‌کند.

اطلاعات زیادی راجع به این فیلم لو نرفته است ولی با توجه به تریلری که از آن پخش شده می توان برخی موضوعات را فهمید. در تریلر این فیلم، سرنخ‌هایی درباره اتفاقاتی که قرار است اتفاق بیفتد، مشاهده می‌شود که از جمله این سرنخ‌ها می‌توان به حضور پرشور زنبورها و تصاویر کندی من اشاره کرد.

هیجان انگیزترین قسمت این فیلم که جزو بهترین فیلم های ترسناک 2021 است، زمانی است که آنتونی مک کوی تحت تاثیر روح کندی من قرار می‌گیرد و به راحتی تعقیب یا گرفتار او می‌شود. البته تونی تاد نیز به این فیلم ترسناک جدید که از بهترین فیلم های ترسناک 2021 است، باز می‌گردد.

کندی من نسخه جدید فیلم کندی من که سبکی ماوراءطبیعی و اسلشری دارد، همانطور که کمی قبل گفتیم دنباله مستقیم اثری است که با همین نام، در سال ۱۹۹۲ اکران شده بود. این اثر چهارمین قسمت از سری فیلم Candyman هم محسوب می‌شود که براساس همان داستان کوتاه The Forbidden نوشته و ساخته شده است.

داستان کوتاهی که به قلم کلیو بارکر نوشته شده بود. علاوه‌بر بازیگران جدیدی که در این اثر نقش خود را ایفا می‌کنند، تونی تاد و ونسا ای ویلیامز هم قرار است باری دیگر در این فیلم حضور داشته باشند و همان نقش‌های مخصوص به خودشان را ایفا کند.

آقای آیان کوپر (Ian Cooper) که کارگردان خلاق استودیو فیلم‌سازی جوردن پیل که با نام Monkeypaw شناخته می‌شود است، در مصاحبه‌ای راجع به این فیلم بیان کرده است.

ما کاری که با فیلم Candyman جدید کرده‌ایم، آن است که سعی کردیم از طرفی ارتباط آن با نسخه اول و اصلی را به بهترین شیوه نمایش دهیم و از طرف دیگر فیلمی خلق کنیم که بسیار رضایت‌بخش باشد.

سال 2020 در کنار تمام مصائبی که داشت فیلم‌های خوبی هم داشت. مثلا بهترین انیمیشن های 2020 نمود مهمی از این موضوع بودند. درست مانند بهترین انیمیشن های 2019 و انیمیشن های برتر سال 2018 که نشان دادند دنیای قصه‌های متحرک چقدر جذاب هستند. حتی بهترین انیمیشن های سریالی 2020 نیز نشان دادند سریال‌های انیمیشنی می‌توانند چقدر جذاب باشند.

یک مکان ساکت: بخش ۲ (A Quiet Place Part II)

ترسناک ترین فیلم های 2021
جدیدترین فیلم های ترسناک
  • تاریخ اکران: 23 آوریل 2021
  • کارگردان: جان کرازینسکی (John Krasinski)
  • نویسنده: برایان وودز (Bryan Woods)، جان کرازینسکی (John Krasinski)، اسکات بک (Scott Beck)
  • بازیگران: امیلی بلانت (Emily Blunt)، میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds)، کیلین مورفی (Cillian Murphy)

کارگردان جان کرازینسکی با ساخت فیلم یک مکان ساکت که از برترین فیلم ترسناک دنیا در سال 2021 است، محور کار خود را از فیلم‌های کمدی به فیلم‌های ترسناک تغییر داد. جالب است بدانید نویسنده این فیلم نیز قبلا کمدین بوده‌ است و این دو شخص با این کار، باکس آفیس را بسیار سوپرایز کردند.

داستان این فیلم آخرالزمانی که از ترسناک ترین فیلم های 2021 است، درباره‌ی هیولاهای آدم خوار است که به صدا حساست نشان می‌دهند و هر صدایی که بشنوند، به سمت آن حمله‌ور می‌شوند. خانواده ابوت (Abbott) فهمیده‌اند که چطور بین این هیولاها زنده بمانند و زندگی کنند تا اینکه یک سری اتفاقات غم انگیز، مثل مرگ یکی از شخصیت‌های اصلی و یک پایان ترسناک که در آن ایولین (Evelyn) پس از زایمان و اعضای خانواده بازمانده او باید با انبوهی از هیولاها روبرو شوند، اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

در بخش دوم این فیلم، به نظر می‌رسد خانواده ابوت باید خانه‌ی مقدس خود را ترک کنند و به دنیایی بروند که این هیولاها و انسان‌های آسیب دیده از این تروما، زندگی می‌کنند. این فیلم ترسناک که برترین فیلم ترسناک جدید است و به دنباله فیلم یک مکان ساکت 2018 است را از دست ندهید!

مارپیچ (Spiral)

ترسناک ترین فیلم های 2021
برترین فیلم ترسناک دنیا در سال 2021
  • تاریخ اکران: 21 مه 2021
  • کارگردان: دارن لین بوسمن (Darren Lynn Bousman)
  • نویسنده: جاش استولبرگ (Josh Stolberg)، پیت گالدفینگر (Pete Goldfinger)
  • بازیگران: مورگین دیوید جونز (Morgan David Jones)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، آلی جانسون (Ali Johnson)، دن پترونیِویچ (Dan Petronijevic)

مجموعه فیلم اره‌ (Saw) در طی سال‌های گذشته فراز و نشیب‌هایی داشته است و محبوبیت خود را بین بینندگان بدست آورده است. مطمئنا این ۸ قسمت رضایت بینندگان را جلب کرده ولی از کیفیت بالایی برخوردار نبودند. خوشبختانه در داستان اره 2017، پیچ و تاب‌هایی ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

در داستان فیلم مارپیچ که از بهترین فیلم های ترسناک 2021 است، کریس راک یک کارآگاه است که احتمالا تحقیقات خود را از قسمت اول شروع می‌کند. کریس راک یکی از بزرگترین طرفداران این مجموعه فیلم که از بهترین فیلم ترسناک جهان در سال 2021 است، بوده است. مارپیچ نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اره است اما الزاما دنبال کننده داستان های قبلی نیست. ستارگانی از جمله کریس راک و ساموئل ال. جکسون در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

احضار 3: شیطان مرا وادار کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)

ترسناک ترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های ترسناک 2021
  • تاریخ اکران: 4 ژوئیه 2021
  • کارگردان: مایکل چاوز (Michael Chaves)
  • نویسنده: دیوید لسلی جانسون (David Leslie Johnson)، جیمز وان (James Wan)
  • بازیگران: ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، جولیان هیلارد (Julian Hilliard)، میشل هوخ(Mitchell Hoog)

«شیطان مرا وادار کرد» نام هشتمین فیلم مجموعه احضار است که جزو ترسناک ترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود و دنباله‌ی مستقیم احضار ۱ و ۲ است. فیلم احضار ۳ که بهترین فیلم ترسناک حدید است، داستان واقعی بدنام محاکمه قتل آرنه جانسون (Arne Cheyenne Johnson) را دنبال می‌کند که در این محاکمه، شخص با ثابت کردن تسلط شیطان بر او، حکم بی‌گناه گرفت.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) [+تریلر و داستان]

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

جالب است بدانید این اولین باری بود که شخصی بدین صورت بی‌گناهی خود را ثابت کرد. تصور می‌شود که این فیلم ترسناک جدید ، با صحنه‌های دادگاه، و داستان نگران کننده و جنایت‌های پشت سر هم، بسیار دراماتیک شود.

موربیوس (Morbius)

ترسناک ترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های ترسناک 2021 / ترسناک ترین فیلم های 2021
  • تاریخ اکران: 19 مارس 2021
  • کارگردان: دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa)
  • نویسنده: مت سازاما (Matt Sazama)، بورک شارپلس (Burk Sharpless)
  • بازیگران: مت اسمیث (Matt Smith)، جرد لتو (Jared Leto)، آدریا آرجونا (Adria Arjona)، مایکل کیتون (Michael Keaton)، جرد هریس (Jared Harris)

فیلم موربیوس که از ترسناک ترین فیلم های 2021 است، داستان مایکل موربیوس (جرد لتو) را بیان می‌کند که به دلیل عوارض درمان بیماری کمیاب خونی خود، تبدیل به یک خون آشام می‌شود. برعکس فیلم تیغه (Blade)، با اینکه موربیوس یک خون آشام است، ولی قدرت فراطبیعی خاصی به جز قدرت فوق العاده و خونخواهی شدید ندارد.

در این فیلم، مت اسمیث در نقش دکتر هو (Doctor Who )، آدریا آرجونا در نقش نامزد موربیوس و جرد هریس در نقش معلم موربیوس ظاهر می‌شوند. فیلم موربیوس که از بهترین فیلم ترسناک دنیا در سال 2021 است، در دسته فیلم‌های مانند ونوم و مرد عنکبوتی جای می‌گیرد.

به نظر می‌رسد این فیلم جزو فیلم‌های اکشن، غم انگیز و گوتیک است. همینطور این فیلم، موجوداتی نگران کننده را به تصویر می‌کشد و قرار است جدیدترین فیلم هیولایی مارول باشد. مایکل کیتون که در فیلم اسپایدر من: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) نقش بازی کرده‌ است نیز قرار است در این فیلم بازی کند.

فراموش نکنید که سینما و تلویزیون را نباید در هالیوود خلاصه کرد. نگاهی گذرا به بهترین فیلم های کره ای 2020 و بهترین فیلم های هندی 2020 این موضوع را اثبات می‌کند.

دیشب در سوهو (Last Night in Soho)

ترسناک ترین فیلم های 2021
فیلم ترسناک جدید / ترسناک ترین فیلم های 2021
  • تاریخ اکران: 23 آوریل 2021
  • کارگردان: ادگار رایت (Edgar Wright)
  • نویسنده: کرستی ویلسون کارینز(Krysty Wilson-Cairns)، ادگار رایت
  • بازیگران: آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، مت اسمیث (Matt Smith)، توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie)، دایانا ریگ (Diana Rigg)

فیلم «دیشب در سوهو» که از جدیدترین فیلم های ترسناک است، داستان یک طراح مد امروزی با بازی آنیا تیلور-جوی را روایت می‌کند که ناگهان خود را به طور اسرارآمیزی در دهه 1960 پیدا می‌کند. در آنجا او به دنبال نمادی می‌گردد که معلوم نیست در آخر به نتیجه مطلوب خود برسد. با اینکه تاکنون جنبه‌های سفر در زمان مورد تحسین قرار گرفته‌اند، جالب است که ببینیم چگونه رایت همه این عناصر متفاوت را در این داستان ترسناک روانشناختی ادغام می‌کند.

همینطور با بازی مت اسمیث، بازیگر دکتر هو، و توماسین مک‌کنزی، بازیگر فیلم جوجو خرگوشه (Jojo Rabbit)، به نظر می‌رسد این فیلم ترسناک و روانشناختی ژانر جالب‌تری نسبت به بیشتر بهترین فیلم های ترسناک 2021 که حول قدرت‌های ماورایی می‌چرخند، باشد. از آنجایی که این فیلم از فیلم‌های ترسناک کلاسیکی مانند انزجار (Repulsion) و حالا نگاه نکن (Don’t Look Now) الهام گرفته است، از وحشتناک ترین فیلم های 2021 به شمار می آید.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

نفس نکش 2 (Don’t Breathe 2)

ترسناک ترین فیلم های 2021
فیلم ترسناک جدید / ترسناک ترین فیلم های 2021
  • تاریخ اکران: 13 آگوست 2021
  • کارگردان: رودو سایگاس (Rodo Sayagues)
  • نویسنده: فده آلوارز (Fede Álvarez)، رودو سایگاس (Rodo Sayagues)
  • بازیگران: استفن لانگ (Stephen Lang)، بابی اسکوفیلد (Bobby Schofield)، راچی ویلیامز (Rocci Williams)، جین لوی (Jane Levy)

فیلم نفس نکش با نویسندگی فده آلوارز در سال 2016 با استقبال زیادی مواجه شد و ما در سال 2021 شاهد دنباله این فیلم خواهیم بود. این فیلم که از ترسناک ترین فیلم های 2021 است، درباره کهنه سرباز کوری به نام نورمن نوردستروم (Norman Nordstrom) است که شایعه شده همراه با پول زیادی در خانه خود زندگی می‌کند.

بعد از اینکه سه دزد تلاش کردند وارد خانه او شوند و از او دزدی کنند، این سرباز توانایی‌های خود را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند آن مرد گوشه گیری که مردم تصور می‌کنند، نیست. او دزد ها را یکی یکی در تله‌های خود می‌اندازد ولی راکی (با بازی جین لوی) فرار می‌کند و نوردستروم تصمیم می‌گیرد از او انتقام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

در نفس نکش 2 که از جدیدترین فیلم های ترسناک است، خواهیم دید که نوردستروم خانه خود را به یک کابین دوردست در جنگل‌ها منتقل کرده است و از یک دختر یتیم مراقبت می‌کند. در واقع این دختر فقیر جایگزینی است برای دختر خود، که قبل از شروع نفس نکش ۱ از دست داده است. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا راکی در این فیلم که در لیست ترسناک ترین فیلم های 2021 است، ظاهر می‌شود؟ هنوز اطلاعاتی در این باره منتشر نشده است.

پاکسازی ابدی (The Forever Purge)

ترسناک ترین فیلم های 2021
فیلم ترسناک جدید / ترسناک ترین فیلم های 2021
  • تاریخ اکران: 9 ژوئیه 2021
  • کارگردان: اورادو ولریو گوت (Everardo Valerio Gout)
  • نویسنده: جیمز دموناکو (James DeMonaco)،
  • بازیگران: جوش لوکاس (Josh Lucas)، کسیدی فریمن (Cassidy Freeman)، لون رامبین (Leven Rambin)

قسمت پنجم پاکسازی که از ترسناک ترین فیلم های 2021 است، آخرین قسمت این مجموعه محسوب می‌شود. این فیلم که با عنوان پاکسازی ابدی در سال 2021 اکران می‌شود، بهترین فیلم ترسناک جدید است و هنوز هیچ تریلری درباره آن منتشر نشده و اطلاع زیادی از آن در دسترس نیست.

تنها دموناکو، نویسنده این فیلم گفته است که قرار است به خوبی آخرین قسمت فیلم ترسناک و تفسیر اجتماعی خود را بنویسد و داستان آمریکایی با ۱۲ ساعت بی‌قانونی و آزادی هرگونه جرم و جنایت- از جمله قتل، شکنجه و تجاوز- در سال، سرانجام به انتهای خود می‌رسد. هر قسمت از مجموعه پاکسازی، انتقادات اجتماعی و فرهنگی خود را در مورد ریشه های خشونت، جرم و کنترل اجتماعی از طریق ترس که توسط دولت مجاز است، تعمیق می‌بخشد.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

یک نفر داخل خانه شماست (There’s Someone Inside Your House)

  • تاریخ اکران: 2021
  • کارگردان: پاتریک برایس (Patrick Brice)
  • نویسنده: هنری گیدن (Henry Gayden)، استفن پرکینز (Stephanie Perkins)
  • بازیگران: سارا داگدیل (Sarah Dugdale)، تئودور پلرین (Théodore Pellerin)، کیلا هلر (Kayla Heller)، سیدنی پارک (Sydney Park)

این فیلم که از کتاب رمان استفن پرکینز اقتباس شده است، برای اولین بار در نتفلیکس در سال 2021 اکران می‌شود. داستان این فیلم که از ترسناک ترین فیلم های 2021 است، حول ماکانی یانگ (با بازی سیدنی پارک)، یک دانش آموز ارشد در هاوایی که برای سال آخر دبیرستان به نبراسکا (Nebraska) منتقل می‌شود. اگر این آسیب هم برای ماکانی کافی نباشد، شخصی شروع به فاش کردن مخفیانه‌ترین رازهای مردم می‌کند و بعد از آن، آنها را می‌کشد و باعث خرابی در جامعه نیمه غرب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین رمان های عاشقانه ایرانی

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

خبر بد این است که ماکانی که قتل چندین نفر از دوستان خود را می‌بیند، متوجه می‌شود قاتل به دنبال اون نیز است. این فیلم که از جدیدترین فیلم های ترسناک است، توسط نتفلیکس به عنوان یکی از وحشتناک ترین فیلم های 2021 تولید می‌شود.

اتاق فرار ۲ (Escape Room 2)

ترسناک ترین فیلم های 2021
وحشتناک ترین فیلم های 2021 / بهترین فیلم ترسناک دنیا
  • تاریخ اکران: 2021
  • کارگردان: آدم روبیتل (Adam Robitel)
  • نویسنده: فریتز بوم (fritz böhm)، ویل هونلی (Will Honley)
  • بازیگران: تیلر راسل (Taylor Russell)، لوگان میلر (Logan Miller)، ایزابل فورمن (Isabelle Fuhrman)، توماس کاکرل (Thomas Cocquerel)

این فیلم با کارگردانی آدم روبیتل یکی از ترسناک ترین فیلم های 2021 محسوب می‌شود که در آن، شرکت کنندگان باید سرنخ‌ها را حل کنند تا بتوانند از آنجا بیرون بروند. اما بنظر می‌رسد اتاق فرار چیزی فراتر از یک بازی است و بسیاری از شرکت کنندگان تا انتهای فیلم می‌میرند. تمام این ماجرا توسط شخصی به نام گیم مستر (Gamemaster) طراحی شده است و در پایان فیلم، دو بازمانده (تیلر راسل و لوگان میلر)، که به جرایم گیم مستر متهم شده اند، شروع به جاسوسی از سازمان دهندگان اتاق فرار می کنند تا انتقام خود را بگیرند.

بیشتر بخوانید:

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

در فیلم اتاق فرار ۲ دو شرکت کننده بازمانده (تیلر راسل و لوگان میلر) حضور دارند و به نظر می‌رسد این فیلم که در لیست بهترین فیلم های ترسناک 2021 است، در ادامه ماجرای قسمت اول ساخته می‌شود. هنوز تاریخ اکران این فیلم به عنوان یکی از وحشتناک ترین فیلم های 2021 مشخص نیست ولی انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال 2021 پخش شود.

فعالیت فراطبیعی 7 (paranormal activity 7)

ترسناک ترین فیلم های 2021
بهترین فیلم ترسناک دنیا در سال 2021 / بهترین فیلم ترسناک دنیا
  • تاریخ اکران: مارس 2022

سری فیلم‌های فعالیت فرا طبیعی از بهترین فیلم ترسناک جهان در سال 2021 هستند که بودجه ساخت آنها نیز زیاد نبوده است. داستان این فیلم حول خانواده فیترسون (Featherstone) و نفرین اهریمنی آنها می‌چرخد که حتی به افرادی که با آنها در ارتباط بودند نیز سرایت کرده است.

هنوز مشخصاتی درباره این فیلم در دسترس نیست ولی قرار بود این فیلم در سال 2021 پخش شود و جزو بهترین فیلم های ترسناک 2021 قرار بگیرد ولی تاریخ اکران آن به مارس 2022 منتقل شده است.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

هالووین می‌کشد (Halloween Kills)

ترسناک ترین فیلم های 2021
ترسناک ترین فیلم های 2021 / بهترین فیلم ترسناک دنیا
  • تاریخ اکران: 15 اکتبر 2021
  • کارگردان: دیوید گوردون گرین (David Gordon Green)،
  • نویسنده: جان کارپنتر (John Carpenter)، دبرا هیل (Debra Hill)، دیوید گوردون گرین
  • بازیگران: آنتونی مایکل هال (Anthony Michael Hall)، جودی گریر (Judy Greer)، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)

سری فیلم‌های «هالووین می‌کشد» به کارگردانی دیوید گوردون موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. داستان این فیلم که در دسته‌ی بهترین فیلم های ترسناک 2021 قرار دارد، به دنباله «فیلم هالووین می‌کشد 2018» ساخته می‌شود.

در این فیلم لوری استرود ( با بازی جیمی لی کرتیس) از افسردگی و اختلال روانی ناشی از حوادث داستان بخاطر مایکل مایرز (با بازی نیک کسل) رنج می‌برد و خانواده لوری، اعم از دختر و مادر او نیز بسیار آسیب دیده اند.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

پیچ اشتباه (Wrong Turn)

ترسناک ترین فیلم های 2021
بهترین فیلم ترسناک دنیا / بهترین فیلم ترسناک جهان / جدیدترین فیلم های ترسناک
  • تاریخ اکران: 26 ژانویه 2021
  • کارگردان: مایک پی. نلسون
  • نویسنده: الن مک‌الروی
  • بازیگران: شارلوت وگا، ادین بردلی و بیل سیج

یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های 2021 فیلم پیچ اشتباه است. این مجموعه دیدنی به نویسندگی الن مک‌الروی و کارگردانی مایک پی. نلسون در سال 2021 ساخته شده است.

این فیلم دیدنی از آن دست فیلم‌هایی است که ترس و دلهره شدیدی را بر دل مخاطب می‌اندازد. اگر از علاقمندان فیلم‌های ترسناک هستید تماشای این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

در این مجموعه بازگیران محبوبی همچون شارلوت وگا، ادین بردلی و بیل سیج به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فلیم داستان زندگی گروهی از دوستان را توصیف می‌کند که در حال پیاده‌روی در مسیر آپالاچی هستند. اما مدت زیادی طول نمی‌کشد که توسط Foundation مورد حمله و شکار قرار می‌گیرند.

گروه Foundation یک جامعه متشکل از افراد خودکفایی است که صدها سال در کوهستان زندگی کرده‌اند. آنها به‌شدت با افرادی بیگانه و خارجی، رفتاری خصمانه و وحشیانه دارند.

نکته جالبی که درباره این اثر وجود دارد، این است که این فیلم با همکاری سه کشور مختلف ایالات متحده، آلمان و همچنین کانادا ساخته شده است. این مجموعه به نوبه خود یکی از بهترین‌هاست.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

 انتلرز (Antlers)

ترسناک ترین فیلم های 2021
بهترین فیلم ترسناک دنیا / بهترین فیلم ترسناک جهان / جدیدترین فیلم های ترسناک
  • تاریخ اکران: ۲۹ اکتبر ۲۰۲۱
  • کارگردان: اسکات کوپر
  • نویسنده: سی. هنری چیسون، نیک آنتوسکا و اسکات کوپر
  • بازیگران: کری راسل، جسی پلمونس و جرمی تی. توماس

نمونه‌ای دیگر از بهترین فیلم ترسناک جهان فیلم  انتلرز است. این مجموعه به نویسندگی سی. هنری چیسون، نیک آنتوسکا و اسکات کوپر تهیه و ساخته شده است.

در این فیلم دیدنی بازگیران محبوبی همچون کری راسل، جسی پلمونس و جرمی تی. توماس به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این مجموعه یک شهر منزوی اورگان را روایت می‌کند. در این شهر یک معلم مدرسه راهنمایی و برادر کلانتر او درگیر ماجراهای دانش‌آموز معمایی و مرموز خود می‌شوند و رواند داستان را به طور کلی تغییر می‌دهند.

رازهای تاریک این دانش‌آموز باعث می‌شود که آنها با یک موجود اجدادی و افسانه‌ای که مقابل آنها قرار می‌گیرد، به‌طرز وحشتناکی روبه‌رو شوند؛ این دانش‌آموز، به‌طور مخفیانه از یک موجود ماوراطبیعی در خانه خود نگه‌داری می‌کرد.

فیلم انتلرز که یک سبک ماورایی و سوپرنچرال دارد، برایای یک داستان کوتاه به نام The Quiet Boy نوشته شده است. این داستان کوتاه به قلم خود نیک انتوسکا نوشته شده که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ در مجله Guernica چاپ شد.

اسکات کوپر که کارگردانی این اثر را برعهده داشته است، پیش از این ساخت فیلم Hostiles (متخاصمان)، فیلم Black Mass (عشای شیطانی) و غیره را برعهده داشت. بنابراین می‌توان گفت که این اثر رسما تجربه اول این کارگردان در سبک ماوراطبیعی و ترسناک محسوب می‌شود.

ترسناک ترین فیلم های 2021 در یک نگاه

  • کندی من (Candyman)
  • یک مکان ساکت: بخش ۲ (A Quiet Place Part II)
  • مارپیچ (Spiral)
  • احضار 3: شیطان مرا وادار کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)
  • موربیوس (Morbius)
  • دیشب در سوهو (Last Night in Soho)
  • نفس نکش 2 (Don’t Breathe 2)
  • پاکسازی ابدی (The Forever Purge)
  • یک نفر داخل خانه شماست (There’s Someone Inside Your House)
  • اتاق فرار ۲ (Escape Room 2)
  • فعالیت فراطبیعی 7 (Paranormal Activity 7)
  • هالووین می‌کشد (Halloween Kills)
  • پیچ اشتباه (Wrong Turn)
  •  انتلرز (Antlers)

لیست ترسناک ترین فیلم های 2021 تمام شد. نظر شما درباره وحشتناک ترین فیلم های 2021 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

بیشتر بخوانید:

.

منبع: looper

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر