coinex
راهنمای خرید تکراتو

فصل دوم سریال قاضی شیطان (The Devil Judge) ؛ تاریخ پخش و داستان

سریال قاضی شیطان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های کره‌ای به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش فصل دوم سریال قاضی شیطان بپردازیم.

قاضی شیطان یک مجموعه تلوزیونی 16 قسمته بوده که توسط Kim Je hyeon ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در 3 جولای 2021 در شبکه tvN به نمایش در آمده است. این سریال در هر کدام از قسمت‌هایش با میانگین نمره 6.7 یکی از معروف‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای در تاریخ محسوب می‌شود.

سریال قاضی شیطان یک درام حقوقی معمایی بوده که در آن سه قاضی برای برقراری صلح و عدالت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. فصل اول این سریال توسط طرفداران زیادی از سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفت است.

با توجه به آمار بسیار خوب این سریال از نظر رتبه‌بندی در فصل اول به نظر می‌رسد که فصل دوم این سریال نیز منتشر شود. طرفداران این سریال بسیار علاقه‌مند هستند بدانند آیا فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد؟ اگر ساخته شود، فصل دوم سریال قاضی شیطان کی میاد ؟ در ادامه با جزئیات سریال قاضی شیطان فصل دوم همراه شما هستیم.

فصل دوم سریال قاضی شیطان (The Devil Judge)

همانطور که گفتیم سریال قاضی شیطان به یکی از معروف‌ترین سریال های کره‌ای تبدیل شده است. بسیاری از طرفداران درباره تاریخ پخش فصل 2 سریال The Devil Judge کنجکاو هستند. متاسفانه باید بگوییم که هنوز پخش فصل دوم سریال قاضی شیطان مشخص نیست.

در واقع انتشار فصل دوم این سریال کمی مبهم است زیرا شبکه tvN اطلاعاتی درباره پخش فصل دوم این سریال منتشر نکرده است. از طرفی کارگردان این سریال نیز در ارتباط با انتشار فصل دوم سریال قاضی شیطان صحبتی نکرده است اما احتمال این که فصل دوم این سریال به زودی پخش شود کم نیست.

موفقیت عظیم و چشم گیر این سریال در فصل اول موجب شد تا تمامی طرفداران برای ساخت فصل دوم سریال امیدوار شوند. گزارشات دریافتی نشان می‌دهد که طرفداران در این سریال علاقه دارند باری دیگر شاهد متحد شدن یو هان و گا اون باشند.

صحنه‌های این سریال در فصل اول بسیار نفس گیر بوده‌اند، این موضوع غیر قابل انکار است. از طرفی داستان جالب، بی‌نظیر و متفاوت این سریال باعث شده این مجموعه تلوزیونی در کی درما رتبه بالایی را دریافت کند.

ریتینگ این سریال بسیار بالا است. در واقع این درام رمز آلود جنایی IMDb خوبی با نمره 8.5 را از 10 به خود اختصاص داده است. همانطور که گفتیم فصل اول این سریال در 16 قسمت در سال 2021 منتشر شده است و در حال حاضر نیز روز به روز به طرفداران آن اضافه می‌شود.

در ارتباط با تاریخ پخش سریال قاضی شیطان فصل 2 باید بگوییم که فصل اول آن در 3 جولای 2021 منتشر شد، در نتیجه حدود یک سال از این زمان نیاز هست تا خبر اعلام تاریخ پخش فصل دوم آن اعلام شود. حدس ما این است که فصل دوم این سریال در سال 2022 ساخته خواهد شد. در ادامه قصد داریم به داستان فصل 2 سریال The Devil Judge بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای 2020

داستان فصل 2 سریال The Devil Judge

فصل دوم سریال قاضی شیطان
فصل دوم سریال قاضی شیطان کی میاد / تاریخ پخش فصل 2 سریال The Devil Judge

فصل اول این سریال زندگی روزمره افراد را با هرج و مرج نشان می‌دهد. در واقع در فصل اول این سریال جامعه ای را نشان می‌دهد که مردم آن نا امید هستند و به صورت آزادانه بی‌اعتمادی خود را علیه رهبران خود بیان می‌کنند.

در فصل اول این سریال نشان داده می‌شود که قاضی کانگ، قاضی‌ای بوده که با نام مستعار قاضی شیطان شناخته می‌شود زیرا او در دادگاه خود هیچ رحمی به افراد گناهکار نمی‌کند. در عین حال بین این قاضی شیطان و فردی به نام یونگ سان که فردی فقیر بوده و به تازگی مدیر بنیاد اجتماعی یک شرکت شده است، رقابتی ایجاد می‌شود.

در ارتباط با داستان فصل دوم این سریال پیش بینی‌هایی انجام شده، در واقع بیشتر طرفداران این سریال در ذهن خود به داستان فصل دوم این سریال می‌پردازند. بیشتر طرفداران می‌خواهند در فصل دوم ببینند که کانگ یو هان موفق به فرار از آن ساختمان متروکه شده است. او کسی بود که فکر به تله انداختن کل بنیاد را در سر داشت و برای آن برنامه ریزی کرده بود.

از طرفی طرفداران مشتاق بودند که صحنه‌های هیجان انگیز و هیجانی بیشتری بین گانگ یو هان و کیم گا اون ببینند. امیدواریم در سریال قاضی شیطان فصل دوم شاهد همچین صحنه‌هایی باشیم.

با یانکه بیشتر طرفداران علاقه‌مند برای ساخت فصل دوم این سریال هستند اما هنوز این موضوع تایید نشده است. ساخت فصل دوم این سریال به عوامل زیادی از جمله کارگردان سریال بستگی دارد.

متاسفانه هنوز کارگردان سریال حرفی درباره ساخت فصل دوم قاضی شیطان نزده و آن را تایید نکرده است به همین دلیل طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا خبر رسمی آن توسط کارگردان و تهیه کنندگان آن تایید شود. در ادامه با بازیگران سریال قاضی شیطان فصل دوم همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

بازیگران سریال قاضی شیطان فصل دوم

فصل دوم سریال قاضی شیطان
تاریخ پخش سریال قاضی شیطان فصل 2 / بازیگران سریال قاضی شیطان فصل دوم

حدس ما این است که اگر فصل دوم این سریال ساخته شود، در فصل دوم سریال قاضی شیطان چهره‌های جدید زیادی را خواهیم دید اما اسامی آن‌ها هنوز مشخص نیست. در ابتدا لیستی از بازیگرانی که تقریبا مطمئن هستیم در فصل دوم حضور خواهند داشت را برای شما تهیه کرده‌ایم.

  • جی سانگ در نقش (کانگ یو هان)
  • کیم مین جونگ در نقش (جانگ یون آه)
  • پارک جین یونگ در نقش (کیم گا اون)
  • پارک گیو یونگ در نقش (یون سو هیون)
  • جانگ یونگ نام در نقش (چا کیونگ هه)
فصل دوم سریال قاضی شیطان
داستان فصل 2 سریال The Devil Judge / تاریخ پخش فصل 2 سریال The Devil Judge

جی سان در نقش کانگ یو هان در سریال نقش یک قاضی بی‌رحم را بازی می‌کند که هیچ روی خوشی به آدم‌های گناهکار نشان نمی‌دهد، به همین دلیل وی خود را جلوی مردم یک فرد عدالت جو نشان می‌دهد. با این وجود، او رازهای بسیار زیادی را از گذشته خود دارد و هیچکس از اهداف و انگیزه‌های واقعی این شخص خبری ندارد.

کیم مین جونگ در نقش جانگ یو آه بهترین رقیب کانگ یو هان است. وی در خانواده متوسط با درآمد کم متولد شده است و قبلا به عنوان برده در امارت یو هان فعالیت می‌کرده. وی اکنون مدیر بنیاد اجتماعی است و قدرت کافی برای به چالش کشیدن قدرت‌های اصلی را دارد. جانگ یو آه در واقع نقش شرور سریال را بازی می‌کند.

کیم گا اون نیز از اعضای دادگاه بوده که می‌خواهد عدالت را با روش‌های قانونی به ارمغان بیاورد. وی رابطه نه چندان خوبی با کانگ یو هان در مجموعه دارد که اغلب تحت تاثیر دستکاری‌های افراد خارجی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: kfanhub , theglobalcoverage

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال قاضی شیطان چیست؟ در کامنت‌ها نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سریال بسیار خوبی بود چندین بار تماشا کردم..امیدوارم فصل دوم اون ساخته بشه…آرزوی موفقیت دارم برا شما و عوامل سریال

    پاسخ

    یک سریال فوق‌العاده جذاب و مهیج .
    فصل دومش عالی میشه اگه ساخته بشه

    پاسخ

    منم از طرفداران قاضی شیطانم و دوست دارم فصل دو قاضی شیطانم هر چه سریعتر پخش بشه

    پاسخ