coinex
راهنمای خرید تکراتو

خرید آل این وان از فروشگاه اینترنتی کامپیوترمال

اگر شما قصد خرید آل این وان را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا ضمن معرفی این کامپیوترهای همه کاره، مرجع معتبر برای خرید آن را به شما معرفی کنیم.

آیا تا به حال نام کامپیوترهای آل این وان (All In One) را شنیده‌اید؟ یا تجربه استفاده از کامپیوترهای بدون کیس آل این وان را داشته‌اید؟ اگر دوست دارید تحولی زیبا، چشم نواز و دلپذیر در محیط کار خود و یا در منزل خود داشته باشید، یا فضای بسیار کمی را در اختیار دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در این مقاله به موضوعات زیر می‌پردازیم:

  • همه چیز درباره کامپیوتر آل این وان (All in One)
  • 15 مورد از مهم ترین مزایا و معایب کامپیوترهای آل این وان
  • مزایای کامپیوترهای All in One
  • معایب کامپیوترهای All in one
  • انواع کامپیوترهای آل این وان
  • معروف‌ترین کامپیوترهای آل این وان
  • نکاتی که در هنگام خرید کامپیوتر آل این وان باید بدانید
  • معروف‌ترین کامپیوترهای آل این وان
  • مرجع معتبر برای خرید اینترنتی آل این وان

کامپیوتر آل این وان (All In One) چیست؟

در ابتدا به این موضوع می‌پردازیم که آل این وان چیست؟ کامپیوتر آل این وان (AIO PC) کامپیوتری است که تمام اجزای کیس‌های سنتی و معمولی در مانیتور جای گرفته است. با ظهور نمایشگرهای LCD، رایانه‌های شخصی AIO  بسیار کوچک‌تر، ظریف‌تر و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار ارزان‌تر شده‌اند. جدا از اینکه از نظر زیبایی ظاهری جذاب است، از لحاظ ابعاد نیز بسیار جمع و جور بوده و در مقایسه با کامپیوترهای شخصی گذشته به راحتی قابل تنظیم می باشند. کامپیوترهای آل این وان مصرف انرژی و گرما را تا مقدار قابل توجهی کاهش داده است، که در ادامه این مقاله بیشتر در مورد مزایای آل این وان‌ها صحبت خواهیم کرد.

  • همچنین قابل ذکر است که یک کامپیوتر آل این وان به عنوان کامپیوتر همه کاره نیز شناخته می‌شود.

خرید آل این وان

15 مورد از مهم ترین مزایا و معایب کامپیوترهای آل این وان

کامپیوترهای آل این وان در بین بسیاری از مردم محبوب شده است. به همین منظور مزایا و معایبی را که یک خریدار باید قبل از خرید بداند، در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

مزایای کامپیوترهای All in One

1. اندازه کوچک و جمع و جور کامپیوترهای بدون کیس

کامپیوترهای ال این وان از نظر طراحی بسیار شیک و جذاب هستند. آل این وان‌ها به دلیل اندازه کوچکی که دارند و فضای کمتری که نسبت به کیس‌های بزرگ و جاگیر اشغال می‌کنند، بسیار محبوب شده‌اند. زیرا می‌توان در مکان‌هایی که محیط کار آن‌ها محدود است استفاده کرد. همچنین برای محیط‌هایی که شکیل بودن و زیبایی ظاهری برایشان اهمیت دارد، آل این وان گزینه‌ای بسیار معقول برای آن‌هاست.

آل این وان‌ها، به دلیل وجود مانیتور بزرگ و همچنین کیفیت تصویر Full HD و به دلیل سرعت و قدرت بالایی که دارند می توان برای محیط‌هایی مانند دفاتر پیشخوان، مکان‌های تجاری، آژانس‌های هواپیمایی، ادارات و شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های دولتی و املاک بسیار مناسب دانست. با پیشرفت علم و فناوری، اندازه مانیتور یک کامپیوتر AIO به طور مداوم در حال کاهش است و روز به روز طراحی‌های بسیار شکیل و زیبایی از آل این وان‌ها را مشاهده می‌کنیم.

2. مانیتور، اصل کلیدی یک آل این وان

همانطور که قبلا ذکر کردیم مانیتور یک AIO نقش اصلی را در این سیستم ایفا می‌کند و مهم‌ترین جزء یک کامپیوتر AIO است. به همین دلیل اصولاً بیشتر کامپیوترهای همه کاره و آل این وان با نمایشگرهایی با وضوح بالا عرضه می‌شوند. در یک ال این وان همه چیز فقط در یک مانیتور به صورت یکپارچه مجتمع شده است.

3. صفحه نمایش لمسی

برخی از کامپیوترهای AIO امکانات صفحه نمایش لمسی را ارائه می‌دهند. این ویژگی واقعا به کاربران در زمینه‌های کاری مختلف کمک می‌کند.

  • در برخی آل این وان‌های شخصی سازی شده نیز می‌توان صفحه نمایش‌های غیر لمسی را به راحتی با مانیتورهای لمسی جایگزین کرد.

4. کم مصرف

آل این وان از کم مصرف‌ترین کامپیوترهای موجود در بازار است. دلیلش این است که برای اجرای یک کامپیوتر همه کاره فقط باید برق مانیتور را تامین کرد و پس از آن کامپیوتر روشن می‌شود. برخلاف کامپیوترهای رومیزی، چندین نقطه منبع تغذیه در AIO مورد نیاز نیست.

  • نکته‌ای که در کامپیوترهای آل این وان بسیار پررنگ است، ذکر این موضوع است که برخی کامپیوترهایAIO ، از جمله ال این وان های برند Dell، مزیت فن لس بودن (بدون نیاز به فن)، برخوردارند. در این آل این وان‌ها از تکنولوژی هیت سینک استفاده می گردد. ویژگی فن لس بودن باعث می‌شود که در کامپیوتر AIO، گرمای سیستم (مشکلی که به وفور در کیس‌های سنتی دیده می‌شود) موجب کاهش عملکرد سیستم نشود. به همین جهت طول عمر all in one بسیار بیشتر است و خرابی قطعات آن‌ها نیز به مراتب کمتر است.

5. دوربین وبکم

6. اتصال بی‌سیم

اتصال بی‌سیم نیز یکی از ویژگی‌های کارآمد یک کامپیوتر همه کاره است. مانند رایانه‌های شخصی لپ تاپ، اکثر کامپیوترهای بدون کیس دارای اتصال Wi-Fi داخلی و ویژگی بلوتوث هستند.

  • همچنین با استفاده از ویژگی درگاه بی‌سیم نیز می‌توان صفحه کلید یا ماوس بی‌سیم را نیز به محصول متصل کرد و آل این وان خود را تنها با یک کابل راه اندازی کنید.

بنابراین هیچ کابل USB قابل مشاهده‌ای در رایانه وجود نخواهد داشت و همین امر محصول را جذاب‌تر و منحصر به فردتر می‌کند و دیگر خبری از شلوغی میز کار و ازدحام کابل های زیاد روی میز نیست.

7. اسپیکر داخلی

کامپیوترهای همه کاره دارای بلندگوهای داخلی هستند. همانطور که قبلا گفته شد، تمام اجزای یک آل این وان، در مانیتور به صورت یکپارچه قرار می گیرند. بنابراین اسپیکر نیز در مانیتور دستگاه تعبیه شده و دیگر نیازی به سینمای خانگی یا اسپیکرهای مجزا نیست.

8. جابجایی آسان

کامپیوترهای AIO با داشتن اندازه بسیار فشرده و تجهیزات جانبی کمتر، وزن بسیار کمی دارند. بنابراین یک دستگاه All in one را می‌توان به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر یا یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد.
همچنین نکته‌ی قابل ذکر این موضوع است که کامپیوترهای بدون کیس آل این وان این، علاوه بر استقرار روی میز، قابلیت اتصال به دیوار را هم دارد که به وسیله پایه می‌توان کامپیوتر آل این وان را به دیوار نیز متصل کرد.

9. قیمت خرید

در مقایسه با دسکتاپ‌های سنتی و کیس‌های قدیمی، سیستم همه کاره دارای قیمت مناسب‌تری است.

  • می توان به راحتی آل این وانی با قیمت مناسب‌تر و با کیفیت بالاتری را تهیه کرد. زیرا، به جای خرید یک کیس و خرید یک مانیتور مجزا، با ادغام هر دو در یک کامپیوتر بدون کیس هزینه‌های خود را نیز به صورت محسوسی کاهش می‌دهد.

10. ارتقاء

وقتی یک کامپیوتر AIO می‌خرید، می توانید کانفیگ مورد نظر خود را به طور جداگانه انتخاب کند. این بدان معناست که کاربران می توانند ظرفیت هارد دیسک و رم را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند.

  • نکته این است که کانفیگ دلخواه در آل این وان‌های زیروکلاینت امکان پذیر نمی‌باشد. زیروکلاینت‌های آل این وان، صرفا از یک رم و هارد حداقلی جهت اتصال به سرور در یک شبکه برخوردارند.

11. تعداد پورت‌ها

برخی این دیدگاه را در مورد ال این وان دارند که تعداد پورت‌های ارائه شده در این کامپیوترهای بدون کیس کمتر از دسکتاپ‌های سنتی و معمولی است. در صورتی که این دیدگاه غلط بوده و آل این وان‌ها همانند کیس‌های قدیمی و از تنوع پورت برخوردارند.

خرید آل این وان

معایب کامپیوترهای All in one

  1. مشکلات تعمیر

فرآیند تعمیر AIO به دلیل طراحی فشرده آن بسیار دشوار است. هر بار که نیاز به تعمیر کامپیوترهای همه کاره پیش می‌آید، به یک متخصص نیاز است. هرچه AIOها به روزتر باشند، روند تعمیر آن‌ها پرهزینه‌تر و پیچیده‌تر می‌شود.

  • به همین دلیل انتخابی مطمئن‌تر و آگاهانه‌تر این است که آل این وان را از مراکزی تهیه کنیم که خدمات پس از فروش، گارانتی معتبر و همچنین پشتیبانی‌های فنی و مشاوره داشته باشند.

2. در دسترس نبودن قطعات

وقتی که قطعه‌ای در کامپیوتر آل این وان آسیب‌ ببیند باید به فکر جایگزینی و جستجوی قطعه‌ای جدید باشید. ممکن است در این مسیر با مشکلاتی مواجه شوید زیرا ممکن است برخی قطعات در آل این وان‌ها به راحتی در بازار یا فروشگاه های اینترنتی موجود نباشند و یا قطعات آن با قیمت بسیار بالایی به فروش برسد.

  • البته این موضوع در کامپیوترهای آل این وان شخصی سازی شده متفاوت است، زیرا شما با خرید یک تین کلاینت و یک مانیتور می‌توانید آل این وان خود، با کانفیگ مورد نظر خود را بسازید. به همین جهت هم مشکل ارتقای آل این وان‌ها حل می‌شود و به راحتی امکان پذیر است و همچنین تعمیر آن‌ها نیز با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

3. مناسب بازی نیستند

کامپیوترهای بدون کیس اغلب برای اجرای بازی‌ها مناسب نیستند، زیرا برای اجرای بازی‌های سطح بالا، یک کامپیوتر به فرکانس پردازش بالا و گرافیک زیادی نیاز دارد که یک کامپیوتر همه کاره قادر به ارائه آن نیست. اما می توان بازی‌های معمولی یا متوسط ​​را در آن انجام داد.

  • از کاربردهای اصلی آل این وان‌ها می‌توان به امور حسابداری و مالی، برای استفاده در ادارات، موسسات و شرکت‌ها، هتل، بیمارستان، دفترهای گردشگری و آژانس های هواپیمایی، صندوقداری و سیستم‌های پذیرش در کلینیک ها، دفاتر پیشخوان و … اشاره کرد.

نکاتی که در هنگام خرید کامپیوتر آل این وان باید بدانید

کامپیوترهای آل این وان ویژگی های مفید بسیاری را به کاربران ارائه می دهند. آل این وان‌ها از نظر اندازه جمع و جور هستند، فضای کمتری مصرف می کنند و تصاویری عالی نسبت به انواع دیگر رایانه ها ارائه می دهند. اما در هنگام خرید نکات مهمی نیز وجود دارد که باید لحاظ شود. مانند قیمت، کیفیت، کانفیگ و البته باید در ابتدا کاربری خود را بشناسید. برای این منظور، با در نظر گرفتن کاربری خود، آل این وانی انتخاب کنید که مناسب کاربری شما باشد.

انواع کامپیوترهای آل این وان

در ابتدا قابل ذکر است که کامپیوترهای آل این وان به دو دسته آل این وان تین کلاینت و آل این وان زیروکلاینت تقسیم می‌شوند. در اینجا توضیح مختصری در مورد آن‌ها ارائه می‌دهیم و پس از آن به بررسی چند مدل از کاربردی‌ترین کامپیوترهای AIO می‌پردازیم.

1. آل این وان‌های تین کلاینت

آل این وان تین کلاینت، کامپیوتری بدون کیس است و توانایی کار به صورت هم مستقل و هم تحت سرور و شبکه را دارد. آل این وان‌های تین کلاینت از مزیت فن لس بودن، ارتقاء پذیری آسان برخوردارند. طول عمر آن‌ها بسیار زیاد است و توانایی کارکرد 24 ساعته در هفت روز هفته را دارا می‌باشند.

2. آل این وان‌های زیروکلاینت

آل این وان زیروکلاینت، کامپیوتری بدون کیسی است که توانایی کار به صورت مستقل را ندارد و کاملا وابسته به سرور هستند. به این صورت که از مشخصات سرور مانند پردازنده، حافظه داخلی و همچنین رم سرور استفاده می‌کند.

معروف‌ترین کامپیوترهای آل این وان

1. آل این وان تین کلاینت 5060 Dell Wyse

خرید آل این وان

  • آل این وان دل وایز 5060 دارای پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای AMD با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است.
  • دارای 2 اسلات رم DDR3L و تا 16 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
  • پشتیبانی از حافظه‌های داخلی SATA HDD و SATA SSD که تا 1ترابایت پشتیبانی می‌کند.
  • قابلیت اتصال به مانیتور دوم و سوم، زیرا دو عدد پورت Display در آن تعبیه شده است.
  • انعطافپذیری در انتخاب انواع مانیتور از نظر سایز و برند
  • دارای طول عمر بالا زیرا آل این وان دل 5060 فن لس (بدون نیاز به فن) می‌باشد.
  • دارای کیفیت تصویر بالا زیرا صفحه نمایش آل این وان دل 5060، Full HD می‌باشد.
  • آل این وان دل 5060 انعطاف پذیر است زیرا به راحتی قابل تبدیل از حالت تین کلاینت به زیرو کلاینت و بالعکس می‌باشد.

2. آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

  • از جدیدترین محصولات کمپانی دل می‌باشد.
  • در آل این وان تین کلاینت دل وایز 5470، قطعات داخلی طول عمر بیشتری دارند و میزان خرابی قطعاتشان بسیار کم است، زیرا فن لس هستند و نیازی به فن ندارند. ویژگی بدون فن بودن یکی از مزیت‌های مهم All In One Dell Wyse 5470می‌باشد، که باعث سر و صدای کمتر آل این وان و خنک کنندگی بیشتر (به دلیل استفاده از فناوری جدید هیت سینک به جای فن) می شود، زیرا اکثر آل این وان‌های موجود در بازار دارای فن می‌باشند.
  • دارای پردازنده Intel چهار هسته‌ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز (4 مگابایت حافظه کش) می باشد.
  • مجهز به دو اسلات رم DDR4 بوده و تا 16 گیگ نیز پشتیبانی می‌کند.
  • حافظه داخلی آل این وان دل وایز 5470 از نوع SSD M.2 است و تا 1ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند.
  • در کار با آل این وان دل وایز 5470، چشم‌ها از کار مداوم و طولانی خسته نمی‌شوند، زیرا دارای ویژگی ضد نور است. وجود فناوری Anti-Glare یا ضد انعکاس نور باعث می‌شود میزان نور کمتری از صفحه ‌نمایش آل این وان بازتاب شود.
  • مانیتور آل این وان دل وایز 5470 دارای ویژگی ضد پرش و همچنین پرتوهای مضر آبی را نیز کاهش‌ می‌دهد که در نهایت باعث می‌شود وضوح تصویر و رنگ‌ها را افزایش دهد و در نتیجه در استفاده طولانی مدت از مانیتور، چشم‌ها نیز دچار خستگی کمتری می‌شوند. به همین منظور، آل این وان 5470 Dell Wyse، آل این وانی کاربردی برای کارمندان شرکت‌ها و سایر محیط‌های کاری است.
  • آل این وان تین کلاینت دل وایز 5470 برای برگزاری جلسات آنلاین و وبینارها بسیار مناسب می‌باشد، زیرا مجهز به وبکم است.
  • به راحتی از حالت تین کلاینت به زیروکلاینت (و بالعکس) قابل تبدیل است، زیرا دارای ویژگی انعطاف پذیری است.

3. آل این وان تین کلاینت Full Port 7020 Dell Wyse

  • آل این وان دل وایز 7020 دارای پردازندهقدرتمندتر نسبت به آل این وان‌های هم رده خود است و مجهز به پردازنده AMD چهار هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز می‌باشد.
  • حافظه رم از نوع DDR3 است و تا 16 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
  • پشتیبانی از حافظه‌های داخلی SATA HDD و SATA SSD تا 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند.
  • آل این وان 7020 Dell Wyse، انعطاف پذیری بالایی در انتخاب مانیتورهای متفاوت از لحاظ سایز و برند دارند.
  • انعطاف پذیر در تغییر حالت از تین کلاینت به زیرو کلاینت و بالعکس می‌باشد.
  • بسیار کم صدا هستند زیرا نیازی به فن ندارد (فن لس).
  • نکته‌ای که در مورد آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5060 و همچنین آل این وان‌ تین کلاینت Dell Wyse 7020 قابل ذکر می باشد، این موضوع است که این‌ها آل این وان‌های شخصی سازی شده یا سفارشی سازی شده هستند. به این صورت که تین کلاینت Dell Wyse 5060 و یا تین کلاینت Dell Wyse 7020 Fullport را به وسیله براکت اتصال، به پشت مانیتور دلخواه متصل نموده و با هزینه‌ای بسیار کمتر، آل این وان شخصی سازی شده خود را خواهید داشت. با این تفاوت که، علاوه بر اینکه هزینه تمام شده شما کاهش خواهد یافت، این امکان را نیز دارید که مانیتور دلخواه خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید قبل از ساخت آل این وان کانفیگ مورد نظر خود را نیز داشته باشید، با همان میزان رم و هارد دلخواهتان که آن تین کلاینت پشتیبانی می‌کند.

4. آل این وان زیرو کلاینت HP t310

  • آل این وان زیروکلاینت HP t310 دارای پردازنده Teradici جهت اجرای نرم افزارهای گرافیکی تحت شبکه و سرور
  • سرعت و امنیت سطح بالایی را برایتان فراهم می‌کند زیرا از پروتکل PCOIP پشتیبانی می‌کند.
  • از بهترین گزینه‌ها برای مجازی‌سازی و استفاده تحت شبکه و وب
  • گزینه‌ای مناسب جهت امور گرافیکی زیرا کیفیت تصویر Full HD دارد.
  • مصرف فوق العاده کم برق، به این صورت که دارای آداپتور 19.5 ولتی و 3.3 آمپر
  • دارای مانیتور بزرگ و با کیفیت 23.6 اینچی، که البته می‌توان آن را به عنوان مانیتور مجزا هم استفاده کرد.
  • دارای ویژگی فن لس بودن، به همین منظور دارای طول عمر بالا و کارکرد بدون صدا در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته می‌باشد.
  • در انتها نیز قابل ذکر است که آل این وان‌ها در نوع، با مانیتور لمسی و همینطور غیر لمسی ارائه می‌شوند. و حتی در آل این وان‌های غیر لمسی مانند آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5060، آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 7020 را می‌توان با نمایشگرهای لمسی تعویض و جایگزین نمود.

مرجع معتبر برای خرید اینترنتی آل این وان

فروشگاه اینترنتی کامپیوترمال، یکی از مرجع‌های معتبر در زمینه فروش کامپیوترهای بدون کیس می‌باشد. برای خرید هر نوع مینی کامپیوتر مانند تین کلاینت، زیرو کلاینت و کامپیوتر بدون کیس و آل این وان می‌توان به آن مراجعه کرد.

فروشگاه کامپیوتر مال، با نازلترین قیمت در بازار، آل این وان‌هایی از برندهای معتبر Dell و HP را عرضه می‌کند. این فروشگاه همچنین برای افزایش کیفیت کار خود گارانتی 12 ماهه شرکتی و همینطور خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. همچنین برای دریافت مشاوره‌های تخصصی، با تیم مشاورین تخصصی و خبره فروشگاه کامپیوترمال به صورت آنلاین و تلفنی در خصوص مشاوره فروش، فنی و تخصصی آل این وان و یا انواع کامپیوترهای کوچک در ارتباط باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر