coinex
راهنمای خرید تکراتو

استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

بیشترین اقبال به تاکسی اینترنتی سندباد از سوی رانندگان تپسی و اسنپ صورت گرفته است و این موضوع در بین دیدگاه‌های کاربران تکراتو به روشنی دیده می‌شود. در ادامه با تحلیل دیدگاه‌های کاربران تکراتو و رانندگان احتمالی سندباد در آینده،‌ همراه ما باشید.

استقبال کاربران تکراتو از سندباد قابل توجه بود. نکته جالب در میان حجم استقبال‌کنندگان دیدگاه‌ها و نقطه نظراتی است که به طور عمده از سوی رانندگان  تپسی و به خصوص اسنپ بیان شده است. عمده دیدگاه‌هایی که در تکراتو درباره تاکسی اینترنتی سندباد مطرح شد، شکایت‌های سفت و سخت رانندگان از رفتار اسنپ با این قشر بود.

رانندگان اسنپ به تاکسی اینترنتی سندباد: سندباد! لطفا مثل اسنپ نباش

رانندگان اسنپ و تپسی به خصوص اسنپ دل پری از این سامانه حمل و نقل دارند. رانندگان اسنپ به طور کلی از شرایط کاری خود در اسنپ ناراضی هستند. این رانندگان علت ناراضی بودن خود را در چند دلیل عمده بیان می‌کنند: به صرفه نبودن کرایه‌ها، نبود هیچ‌گونه پشتیبانی از راننده در صورت معترض بودن از رفتار مسافر، عدم بیمه رانندگان. نمی‌توان منکر کارآفرینی اسنپ در یک دهه گذشته شد. اسنپ اولین سامانه حمل و نقل درون شهری بود که باعث ایجاد شغل به میزان گسترده‌ای شد.

رانندگان اسنپ به تاکسی اینترنتی سندباد: سندباد! لطفا مثل اسنپ نباش

اما سامانه و کسب‌ و کاری که می‌خواهد به کارش ادامه دهد باید رضایت کارکنانش را حفظ کند؛ کاری که به نظر می‌رسد اسنپ در انجام آن چندان موفق نبوده و حالا با آمدن  سندباد بسیاری از رانندگانش قصد کوچ به این اپلیکیشن از راه نرسیده را دارند.

رانندگان اسنپ در تکراتو در بخش دیدگاه‌ها تقریبا به صورت یک صدایی می‌گویند «سندباد لطفا مثل اسنپ نباش.» سندباد وعده‌های خوبی می‌دهد که رانندگان همیشه مشتاقش بوده‌اند؛ وعده‌هایی مثل در نظرگرفتن بیمه تامین‌اجتماعی برای رانندگان.

اپلیکیشن سندباد هنوز ارائه نشده و ثبت نام از رانندگان نیز هنوز صورت نگرفته است. (ثبت نام رانندگان از ۱۷ فروردین آغاز شده است) همچنین اخذ نمایندگی سندباد، تنها در مرحله پرکردن فرم در وبسایت این سامانه مشاهده می‌شود.

باید منظر بمانیم و ببینیم آیا سندباد سر قول‌هایش می‌ماند یا خیر. در حال حاضر ظاهرا سندباد با ثبت‌نام رایگان از رانندگان شروع امیدوار کننده‌ای داشته است.

نظرات رانندگان درباره سندباد

زنده باد سندباد!

یکی از کاربران تکراتو که از میان رانندگان اسنپ است می‌گوید: «زنده باد سندباد. وعده دیدار همکارانم در سندباد.» این کاربر مانند بسیاری از کاربران از وعده تاکسی اینترنتی سندباد در خصوص بیمه بسیار  راضی است. در ادامه دیدگاه این کاربر را می‌خوانید.

سلام، عزیزان همه منتظر سندباد هستیم تا پرقدرت باهاشون همکاری کنیم به عشق بیمه تامین اجتماعی و گرفتن انتقام از تپسی و اسنپ که حق راننده‌های زحمتکش رو خوردن….وعده ما سندباد….شک نکن وقتی اسنپ تپسی بدون ماشین بمونن، مردم از سندباد استفاده می‌کنن… زنده باد همکاران عزیزم که تو سرما گرما ترافیک، شب نصف شب، صبح زود….. نون حلال درمیارن، ولی یه بیمه ندارن….. دمتون گرم شیرمردان و شیرزنان وطنم. خداقوت

اما همه کاربران در این حد به سندباد خوش‌بین نیستند و می‌گویند سندباد باید خودش را ثابت کند. بسیاری نیز معتقد بوده‌اند که سندباد قصد دارد در ازای بیمه شرایط سختی برای رانندگان ایجاد کند. در ادامه نظرات برخی کاربران را در این خصوص می‌خوانید.

امیدوارم همش حرف نباشه یا برای بیمه کردن راننده‌ها خواب بد ندیده باشید که راننده برای بیمه باید مثل برده براتون کار کنه…… اسنپ بیمه نمی‌کنه ولی تکلیفش معلومه ….. حس خوبی سر بیمه کردن راننده‌ها ندارم مثل دون پاشیدن می‌مونه ……

کاربر دیگری می‌گوید:

سلام خسته نباشید همکاران عزیز عجله نداشته باشید بذارید سندباد کارش رو انجام بده بعد از مدتی مشخص می‌شه که خوب هس یا نه. دوستان خودتون قضاوت کنید چطور سنباد می‌تونه رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه اما اسنپ نزدیک به یک دهه هست که ایجاد اشتغال کرده و می‌تونست تمام رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه.

سندباد رقیب اسنپ

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

کلام آخر

این فقط رانندگان نیستند که از شرایط کاری اسنپ و یا تپسی ناراضی هستند و اقبالشان به سوی سندباد است. بسیاری از مسافران نیز فکر می‌کنند شرایط شاید در  تاکسی اینترنتی سندباد بهتر باشد. همان‌طور که رانندگان از شرایط ناراظی هستند، در بسیاری از نظرات هم شکایت مسافرین از رانندگان را مشاهده می‌کنیم.

در دیدگاه‌ها نیز دیدیم که برخی کاربران می‌گویند تاکسی اینترنتی سندباد برای جذب کاربر و مسافر باید شرایطی را فراهم کند تا هم راننده و هم مسافر از شرایط راضی باشند. دیدگاه یکی از کاربران در این خصوص را می‌خوانید:

سندباد اگر می‌خواهد موفق باشد باید خدمات متمایزی بدهد تا رقیبی جدی برای استپ باشد چون اگر بخواهد قیمت سفر را نسبت به اسنپ کمتر بگیرد از سوی دیگر رانندگان جذب نمی‌شوند و یا برعکس مسافر را از دست می‌دهد. پس در نتیجه خدمات مهم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاکسی اینترنتی سندباد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (184 نظر)

    متاسفانه علت نارضایتی رانندگان اسنپ به دلیل مشکلات و مدیریت ضعیف شرکت اسنپ و عدم حمایت از رانندگانه. ولی بازم اسنپ بهتر و معتبرتره و نمیشه فراموش کرد که یه فرصت اشتغال زایی بسیار خوب بوجود آورد.

    پاسخ

    پر رو تویی که از هیچ جا خبر نداری ، از این سر شهر تا اون سر شهر ۳۰ تومن کرایه میدی و فکر میکنی اسنپ خوبه ، نمیدونی با کسر کمسیون و بنزین کلا ده تومنم برای راننده نمیمونه

    پاسخ

    یه مثال هست که میگه شنیدن کی بوود مانند دیدن .
    بزارید بیاد معلوم میشه چند مرده حلاجه

    پاسخ

    امروز رفتم برای ثبت نام حضوری سندباد
    فعلا که سیستمشون قطع بود ثبت نام نیمه کاره ماند،بعدش هم گفتن برای بیمه باید ماهی نزدیک به 200ساعت کار کنی!
    ۲۰۰ ساعت مسافر جابه جا کنی با اپلیکیشن!
    اصلا شدنی نیست همچین چیزی..
    بعید میدونم سیستم منظمی باشه.

    پاسخ

    اسنپ و تپسی برای یه مسیر کوتاه 40 هزار تومن میگیره پیاده بری بهتره راننده هاشونم یکی درمیون درستن

    پاسخ

    عالی هست قیمت های اسنپ در کلانشهر اهواز بسیار پایین هست و اصلا برای کار کردن خوب نیست چون هیچ سودی برای راننده ندارد

    پاسخ

    بذارید یه چیزی بهتون بگم. سرمایه گذار های این استارت اپ ها هر شخص حقیقی یا حقوقی هست برای سود وارد این استارت اپ ها میشه. حالا اقتصاد ایران رو در نظر بگیرید تورم پشت تورم. مثلا طرف ده میلیارد میذاره نقطه سر به سر سرمایش میشه مثلا یک سال دو سال بعد. حالا پول طرف که بر میگرده انتظار سود داره و محض رضای خدا موش نمیگیره. مگر مثل معدود کشور ها که بخش سرمایه گذارش کپیتال ها باشند و دولتش مستقیم پول بده و انتظار برگشت نداشته باشه که ما همچین چیزی در ایران نداریم. دولت ما کلاهمون رو بر نداره کافیه.(بورس و موارد دیگه) این رفتار های دولت ها هم دلیل های مختلف اجتماعی فرهنگی اقتصادی داره که از حوصله این بخش خارج هست. شما مطمئن باشید سرمایه گذار سندباد هم دلش برای شما نمیسوزه و طرح های جذب راننده هاش هم دامپینگ هست و روش های مارکتینگ و در نهایت میشه مثل بقیه اسنپ و تپسی در غیر این صورت کسب و کارش زنده نمیمونه. خلاصه بعد اون یکی دو سال که اصل پولش میخواد برگرده و بعدش انتظار سود بیشتر از تورم هم داره و اون وسط هم خودش منابع انسانی داره که باید حقوقشون رو بده. راه اندازی کسب و کار کار سختی هست و درایران چند برابر سخت تر. خیلی دوست داشتم بدونم سرمایه گذارشون کی بوده و چه کسی پشتشون بوده که نیامده تبلیغ تلویزیونی و بیمه و…

    پاسخ

    البته که مسافرها خیلی هاشون پررو شدن البته نه همشون

    پاسخ

    بله پر رو میشن وقتی استپ فقط از مسافر حمایت کنه !! استپ روزی شکست خواهد خورد چون میزان را رعایت نمی کند بارها خدمات خوب دادیم با هدیه اما یک مسافر کار ما رو خراب کرد ،روزی دست خداست خدا رو شکر روزی مردم دست شما نیست ، انسان قضاوت خوب میکنه نه یک طرفه ،یعنی مسافرهای همه خوبند؟ پس این آدمهایی که در جامعه کلک میزنند و راهی دادگاه میشوند اینا همه ماشین دارند ؟

    پاسخ

    سلام
    قطعا پیشنهاد آن سندباد با افزایش قیمت هم آن خواهد بود.
    با ذکر این نکته که اکثر این شرکتها دارای صاحبان مشترک است که با تغییر اسم .تغییر نسل به حضور خود ادامه می‌دهند.

    پاسخ

    کرایه هم پایین باشه باز خیالت راحت که بیمه و بازنشستگی داری نه درس خوندی نه چیزی با یه پراید امدی دیگه چه توقعی داری

    پاسخ

    علاوه‌بر موارد بالا
    کمیسیون بالای تاکسی های اینترنتی کمر رانندگان رو خم کرده ، اگر سندباد میخواد رانندهای زیادی جذب کنه فقط و فقط باید کمیسیون رو بیاره پایین.

    پاسخ

    والا منم بخاطر همین احترام به مسافر اسنپ هیچوقت سندباد نصب نمیکنم …. حالا کرایه هرچی باشه

    پاسخ

    من دوبار برا ثبت نام تماس گرفتم دفعه اول 91نفر بود بیخیال شدم دفعه بعد منتظر شدم بعد 20دقیقه نوبتم شد و تماس رو قطع کردن امیدوارم خدماتش مثل این نباشه هر چند سگ زرد برادر شغاله و کسی برا راننده دل نسوزنده

    پاسخ

    یک پیشنهاد دیگر اینکه قبل از شروع بکار سند باد بهتر است تا مسئولان آن با سفر به برخی از کشورهایی که تجارب بالایی در امر کسب و کار تاکسی اینترنتی دارند اقدام به الگو برداری از فعالیت ها و موفقیتهای ایشان داشته باشند تا در صورت راه اندازی این کسب و کار از آن تجارب استفاده نموده و ضمنا مشتریان را نیز نسبت به حقوق خود و خدمات جدیدتری که می‌توانند به ایشان بدهند را آگاه نمایند و باید همواره در نظر داشت که مشتری آگاه و حساس به خدماتی که دریافت می‌کند باعث رشد و پیشرفت کسب و کارهای خدمات محور خواهند شد.

    پاسخ

    خدا لعنت کنه اهالی اسنپ رو که انقد راننده ها رو خار کردن، کرایه ها شرم اور،مسافرای از دماق فیل افتاده.اسنپ میگه کرایه ها شناوره بالاترین قیمتی که میزنه تازه میشه اون قیمتی که عرف میشه.درصورتی که کمیسیون خودش رو تکون نمیده و پا برجاست.پشتیبانی فوقالعاده افتضاح. در اخر سنباد جان اگر میخای مثل اسنپ باشی لطفا نیا خودتو سبک نکن، راننده های اسنپ رو ز به روز کاهشی شده اونایی هم که موندن قطعا اسنپ رو دور میزنن

    پاسخ

    استپ مسافر ها رو خیلی پر رو کرد البته مسافرهای هم هستند که خیلی نرسانند و تعداد شون هم خیلی زیاده ، اما یک تعداد مسافر بی نظم و بی مسولیت و بی نزاکت و بی احترام هم هستند که انگار با ۳ هزار تومن ماشین ما رو خریدند !!

    پاسخ

    سلام بنظر میرسد برای ساماندهی کسب و کار تاکسی اینترنتی باید یک اتحادیه خاص برای آن تشکیل داد تا از راه کارها و مکانیزم های عملیاتی و امکان‌پذیر بمنظور حمایت از رانندگان و از طرفی هم قانون‌مدار نمودن خدمات قابل ارائه ایشان با هدف جلب رضایت مسافرانی که از این خدمات استفاده می‌کنند تشکیل گردد و مضافا اینکه نظارت عالیه از سوی ارگانها، نهادها و مراجع قانونی و هم بر روی فعالیت این کسب و کار بزور نظام مند وجود داسته باشد تا مسیر خدمات دهی و اشتغالزایی این صنف به بیراهه کشیده نشود، همواره باید درکنار حفظ حقوق رانندگان حقوق شهروندانی را هم که از تاکسی های اینترنتی استفاده می‌کنند حفظ گردد.

    پاسخ

    ماشینم‌پرایدمدل۸۸

    پاسخ

    کاش راننده هم این امکان رو داشته باشه که مسافران بی شخصیت اینچنینی رو مسدود میکرد طوری که مثلا اگر ده راننده مسافری را مسدود میکردن، اون مسافر اتوماتیک از استفاده از اسنپ محروم میشد.

    پاسخ

    در این سیستم هیچکس جز پول به چیز دیگری فکر نمیکند . سند باد هم بیاید تفاوتی نخواهد کرد . به عبارتی گردن همان گردن است فقط پس گردنی زن عوض خواهد شد . گردانندگان اسنپ گویا در عصر حجر زندگی میکنند و خبر از هزینه تعمیرات و نگهداری خود رو ندارند . در کجای جهان حتی خود ایران از راننده بیش از پانزده درصد کمیسیون میگیرند جز اسنپ که یا نظارتی در آن نیست یا نظارت کننده با گرداننرگان اسنپ دستشان در یک کاسه است

    پاسخ

    الان از یه طرف بعضی از کرایه ها برای مسافر زیاده و فک میکنه پول زیادی داره به راننده میده اما نمیدونه این پولو به اسنپ داره میده و راننده فقط بخشی از اون پولو میبره!!! اسنپ اگه میخای زنده بمونی و ادامه بدی کمیسیون رو کم کن که واقعا به ناحق این همه کمیسیون میبری!!!! یه اپلیکیشن نهایتا یک درصد باید کمیسیون بگیره نه بیست درصد.

    پاسخ

    بله آقا راننده پر رو هستش ولی تعداد کثیری از مسافران محترمی که با یک ۱۰ دقیقه تاخیر قدم رنجه میکنن و وسط راه یکبار برای خرید از سوپرمارکت ی بار برای پول گرفتن از عابر نگهت میدارن اصلا هم پررو نیستن!!! به مسافر میگی لطفا ماسک بزن، لطفا سیگار داخل ماشین نکش، لطفا صندلی عقب بشین… آخرسر نمره منفی میده و شکایت میکنه که راننده درخواست پول اضافه کرد چ میدونم راننده بی احترامی کرد و صدتا دلیل الکی دیگر… . میدونی چیه عمو هیچکی تو این مملکت کار خودشو درست انجام نمیده و کسی جرات اعتراض نداره ولی به راننده اسنپ میرسه همتون شیر میشید و مطالبه حق(دو متر جلوتر پیاده شدن) میکنید. همه چی نجومی رفته بالا لام تا کام حرفی نمیزنید ولی تو اوج ترافیک که چند درصد کرایه ناچیز اسنپ بالا میره ی جوری به راننده نگاه میکنید انگار پول زور گرفته ازتون. بیخیال داداش درد زیاده…

    پاسخ

    کشور های دیگه همه ماشین ها چه شخصی و یا خصوصی دوربین دارد و کسی به کسی کاری ندارد اگه احیاناً مشکلی پیش بیاد دوربین را چک می‌کنند و خاطی جریمه می‌شود

    پاسخ

    اسنپ مسافر را به مفت بری عادت داده نه سند باد نه هیچ تاکسی اینترنتی دیگه ای نمیتونه بیاد ی قول بده بعد سر حرفشم بمونه این مافیای تاکسی آن لاین دست اسنپه و بس

    پاسخ

    باسلام.اسنپ و تپسی یه برده داری نوین هستش که به اجبار رانندگان رو در سیطره خودش قرار داده و انتخاب دیگه ای نیست.

    پاسخ

    اگر شرایط سند باد بهتر باشد من اسنپمو حذف میکنم

    پاسخ

    یه شب یه نفر اسنپ گرفت یه بسته گذاشت تو ماشینو گفت اینو برسون من برام کاری پیش اومده .من هم بهش گیر دادم وبه دعوا رسید هم مشروب بود وهم مواد بسته بندی تو کارتون مهم باز کردم ودیدم بهش پس دادم .یه مورد دیگه اینجوری مشکوک دیدم تو مسافر افغان سوال پرسیدم توش چیه اوج بی احترامی جوابمو دادو فش دادو رفت تو به اسنپ زنگ زدم . با بدترین لحن جواب دادن تو حق نداری از کسی این سوالاتو بپرسی .قضاوت با شما

    پاسخ

    من میدونم که سندباد هم بمانند اسنپ ، نپسی و ماکسیمم فقط از راننده سو استفاده میکنند! عاقل باشی میدونی مسافر فقط دنبال ارزانی هست و سندباد هم نمیتونه معجزه کنه! پس زیاد ذوق زده نشوید!

    پاسخ

    الآن ۳۰ دقیقه پشت خط منتظر بودم که برای ثبت نام سندباد نوبتم بشه ولی یه دفعه ای از دهمین نفر پرتم کرد صدمین نفر …. اگه نمیتونید ثبت نام کنید بگید وقت و هزینمون رو نزاریم دیگه

    پاسخ

    امیدوارم سندباد بتونه حق حقوقی که سالهاست اسنپ وتپسی داره از راننده ها میخوره رو بگیره وجواب زحمات رانندگان روبده

    پاسخ

    چقدر ساده اید. سند باد و اسنپ و تپسی از یه آخور هستند. سند باد مال همون جاییه که اسنپ بهش تعلق داره.

    پاسخ

    البته سند باد هم تا یک زمانی درست کار میکنه و باز جاش رو میده به نفر بعدی باید طوری خدمات بده که هم به نفع راننده باشه هم به نفع مسافر فعلا بیشتر به نفع مسافر و راننده هم مجبور چون بیکاره

    پاسخ

    باسلام، عوامل محترم اپلیکیشن سنباد لطفا در خصوص خودرو های خارجی که بنزین سوز هستن و قابلیت دوگانه بودن رو ندارن و یا اگر هم دارن مشکلات هزینه ای و یا فنی خودرو رو بهمراه دارد طرحی اتخاذ شود که مسافر بتواند بین بین ماشین خوب و مدل بالا و یه پراید حق انتخاب داشته و از لحاظ کرایه هم مسافر درجریان قرار بگیرد چراکه نمی شود کرایه مثلا پراید یا پژوکه گاز سوز هستن بایک ماشین خارجی که مدل بالا و از هر لحاظ آبشن دار هست یکی باشد

    پاسخ