coinex
راهنمای خرید تکراتو

استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

بیشترین اقبال به تاکسی اینترنتی سندباد از سوی رانندگان تپسی و اسنپ صورت گرفته است و این موضوع در بین دیدگاه‌های کاربران تکراتو به روشنی دیده می‌شود. در ادامه با تحلیل دیدگاه‌های کاربران تکراتو و رانندگان احتمالی سندباد در آینده،‌ همراه ما باشید.

استقبال کاربران تکراتو از سندباد قابل توجه بود. نکته جالب در میان حجم استقبال‌کنندگان دیدگاه‌ها و نقطه نظراتی است که به طور عمده از سوی رانندگان  تپسی و به خصوص اسنپ بیان شده است. عمده دیدگاه‌هایی که در تکراتو درباره تاکسی اینترنتی سندباد مطرح شد، شکایت‌های سفت و سخت رانندگان از رفتار اسنپ با این قشر بود.

رانندگان اسنپ به تاکسی اینترنتی سندباد: سندباد! لطفا مثل اسنپ نباش

رانندگان اسنپ و تپسی به خصوص اسنپ دل پری از این سامانه حمل و نقل دارند. رانندگان اسنپ به طور کلی از شرایط کاری خود در اسنپ ناراضی هستند. این رانندگان علت ناراضی بودن خود را در چند دلیل عمده بیان می‌کنند: به صرفه نبودن کرایه‌ها، نبود هیچ‌گونه پشتیبانی از راننده در صورت معترض بودن از رفتار مسافر، عدم بیمه رانندگان. نمی‌توان منکر کارآفرینی اسنپ در یک دهه گذشته شد. اسنپ اولین سامانه حمل و نقل درون شهری بود که باعث ایجاد شغل به میزان گسترده‌ای شد.

رانندگان اسنپ به تاکسی اینترنتی سندباد: سندباد! لطفا مثل اسنپ نباش

اما سامانه و کسب‌ و کاری که می‌خواهد به کارش ادامه دهد باید رضایت کارکنانش را حفظ کند؛ کاری که به نظر می‌رسد اسنپ در انجام آن چندان موفق نبوده و حالا با آمدن  سندباد بسیاری از رانندگانش قصد کوچ به این اپلیکیشن از راه نرسیده را دارند.

رانندگان اسنپ در تکراتو در بخش دیدگاه‌ها تقریبا به صورت یک صدایی می‌گویند «سندباد لطفا مثل اسنپ نباش.» سندباد وعده‌های خوبی می‌دهد که رانندگان همیشه مشتاقش بوده‌اند؛ وعده‌هایی مثل در نظرگرفتن بیمه تامین‌اجتماعی برای رانندگان.

اپلیکیشن سندباد هنوز ارائه نشده و ثبت نام از رانندگان نیز هنوز صورت نگرفته است. (ثبت نام رانندگان از ۱۷ فروردین آغاز شده است) همچنین اخذ نمایندگی سندباد، تنها در مرحله پرکردن فرم در وبسایت این سامانه مشاهده می‌شود.

باید منظر بمانیم و ببینیم آیا سندباد سر قول‌هایش می‌ماند یا خیر. در حال حاضر ظاهرا سندباد با ثبت‌نام رایگان از رانندگان شروع امیدوار کننده‌ای داشته است.

نظرات رانندگان درباره سندباد

زنده باد سندباد!

یکی از کاربران تکراتو که از میان رانندگان اسنپ است می‌گوید: «زنده باد سندباد. وعده دیدار همکارانم در سندباد.» این کاربر مانند بسیاری از کاربران از وعده تاکسی اینترنتی سندباد در خصوص بیمه بسیار  راضی است. در ادامه دیدگاه این کاربر را می‌خوانید.

سلام، عزیزان همه منتظر سندباد هستیم تا پرقدرت باهاشون همکاری کنیم به عشق بیمه تامین اجتماعی و گرفتن انتقام از تپسی و اسنپ که حق راننده‌های زحمتکش رو خوردن….وعده ما سندباد….شک نکن وقتی اسنپ تپسی بدون ماشین بمونن، مردم از سندباد استفاده می‌کنن… زنده باد همکاران عزیزم که تو سرما گرما ترافیک، شب نصف شب، صبح زود….. نون حلال درمیارن، ولی یه بیمه ندارن….. دمتون گرم شیرمردان و شیرزنان وطنم. خداقوت

اما همه کاربران در این حد به سندباد خوش‌بین نیستند و می‌گویند سندباد باید خودش را ثابت کند. بسیاری نیز معتقد بوده‌اند که سندباد قصد دارد در ازای بیمه شرایط سختی برای رانندگان ایجاد کند. در ادامه نظرات برخی کاربران را در این خصوص می‌خوانید.

امیدوارم همش حرف نباشه یا برای بیمه کردن راننده‌ها خواب بد ندیده باشید که راننده برای بیمه باید مثل برده براتون کار کنه…… اسنپ بیمه نمی‌کنه ولی تکلیفش معلومه ….. حس خوبی سر بیمه کردن راننده‌ها ندارم مثل دون پاشیدن می‌مونه ……

کاربر دیگری می‌گوید:

سلام خسته نباشید همکاران عزیز عجله نداشته باشید بذارید سندباد کارش رو انجام بده بعد از مدتی مشخص می‌شه که خوب هس یا نه. دوستان خودتون قضاوت کنید چطور سنباد می‌تونه رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه اما اسنپ نزدیک به یک دهه هست که ایجاد اشتغال کرده و می‌تونست تمام رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه.

سندباد رقیب اسنپ

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

کلام آخر

این فقط رانندگان نیستند که از شرایط کاری اسنپ و یا تپسی ناراضی هستند و اقبالشان به سوی سندباد است. بسیاری از مسافران نیز فکر می‌کنند شرایط شاید در  تاکسی اینترنتی سندباد بهتر باشد. همان‌طور که رانندگان از شرایط ناراظی هستند، در بسیاری از نظرات هم شکایت مسافرین از رانندگان را مشاهده می‌کنیم.

در دیدگاه‌ها نیز دیدیم که برخی کاربران می‌گویند تاکسی اینترنتی سندباد برای جذب کاربر و مسافر باید شرایطی را فراهم کند تا هم راننده و هم مسافر از شرایط راضی باشند. دیدگاه یکی از کاربران در این خصوص را می‌خوانید:

سندباد اگر می‌خواهد موفق باشد باید خدمات متمایزی بدهد تا رقیبی جدی برای استپ باشد چون اگر بخواهد قیمت سفر را نسبت به اسنپ کمتر بگیرد از سوی دیگر رانندگان جذب نمی‌شوند و یا برعکس مسافر را از دست می‌دهد. پس در نتیجه خدمات مهم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاکسی اینترنتی سندباد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (184 نظر)

    واقعا که خیلی باحالیم همگی. اگه هر چیزی بخوایم بخریم قیمتش 10 برابر شده باشه، میدیم صدامون در نمیاد. یکیش همین خودروهای بی کیفیتی که قیمتش ده برابر شده بعد واسه خریدش صف میکشیم.یا هر چیز دیگه ای که میخریم واسه امورات زندگی. چون همه اون تولید کننده ها کله گنده هستند و اصلا جرات نمیکنیم حرف بزنیم. بعد کرایه اسنپ که تو چهار سال گذشته هنوز دو برابر نشده زورمون میاد بدیم چون اینجا زورمون میرسه. من خودم راننده اسنپم و اینکه گفتم تو چهار سال دو برابر نشده، حداقل تو اراک که خودم هستم میدونم که اینجوریه.اکثر مسیرها مسافر اگه بخواد با تاکسی خطی بره باید تا سه برابر اسنپ کرایه بده. آخه نمیدونم چجوری حساب میکنن کرایه 5 هزار تومن؟

    پاسخ

    اتفاقا خدارو صد هزار مرتبه شکر که هنوز یک چیز در ایران ارزان است.این ارزان بودن حمل و نقل هدیه دولت به مردم است که حالا اگر میرویم بازار گوجه میخریم کیلویی 50 هزار حداقل خیالمان راحت است اسنپ با قیمت کم این خریدها را تا درب خانه می آورد. و طبیعی و منطقی هم هست چونکه کشوری که اگر سوراخ موش هم بگردی یک ماشین داخل آنجا پارک شده، حمل و نقل اصلا باید رایگان و مفتی باشد. پس اینهمه ماشین ساختیم و دود خوردیم حالا پول بنز سواری در برلین و فرانکفورت بدهیم؟ اتفاقا باید قانون کنند که سوییچ را روی ماشین بگذارید تا اگر کسی نیازش شد سوار بشود و به کارش برسد و بعدش ماشین را برگرداند چونکه در این کشور حتی موش ها هم صاحب ماشین شده اند.

    پاسخ

    دوستان من با سند باد تماس گرفتم بیمه کردنشون شرایط داره باید ماهی 10 میلیون کار کنید ماهی 190 ساعت اینا جایی نمی‌خوابن آب زیرشون بره مطمئن باشید اینا زرنگ😂😂😂😂

    پاسخ

    من به شما قول میدم که سند باد فقط داره در باغ سبز نشون میده و خرش که از پل گذشت میشه یکی مثه اسنپ و تپسی ، راننده قدیمیا میدونن اسنپم اوایل خیلی خوب بود تو هر سفر جایزه میداد یه ساعاتی اصلا کمییسیون نمیگرفت زنگ میزدی به حرفات گوش میداد و ترتیب اثر میداد ولی وقتی راننده براشون زیاد میشه میگن خوبه حالا دیگه فقط جذب مسافر کنیم چیزی که زیاده راننده این بره یکی دیگه میاد خلاصه سند باد هم همینه حالا ببینید شب دراز است و قلندر بیدار،، لعنت به هرکسی که بخواد از قشر ضعیف به نفع خودش استفاده کنه لعنت خدا بهش واقعا قشر راننده ضعیف و مظلومن تو این مملکت

    پاسخ

    باسلام وعرض خسته نباشید به همه ی عزیزان من راننده اسنپ هستم ولی به هیچ عنوان از اسنپ راضی نیستم چون که هیچ پشتیبانی خوبی ندارن و یک مشق دروغگو و کلاهبردار هستن هرچی هم نقط ضعف اونارو بهشون بگی مارا مسدودمیکنن وجریمه سنگین باید پرداخت کنیم به چه دلیل میگن دست ما نیست پس دست کی هست میگن ما خبر نداریم و همین جوری مارو پاسکاری میکنن و الا آخر خلاصه اسنپ فکر کرده همهی راننده‌ها نوکر اونا هستن عزیزان بنده از نظر خودم و عزیزان دوستان خودم میگم اگر سندباد بیاد اهواز خیلی هوادار داره ما منتظریم ولی نه مثل اسنپ با تشکر

    پاسخ

    با سلام.متاسفانه جامعه جوری شده که هم مسافر در عذابه هم راننده.ما باید همدیگه رو درک کنیم از یه ور مسافر بخاطر شرایط مالی ضعیفش میخواد کرایه کمتر یا مناسب بده از یه ور هم راننده دوست داره گرایش بالا باشه.ولی نمی‌خوام طرف کسی رو بگیرم ولی اصولاً تاکسی اینترنتیا برای مردم و راحتیشون شروع به فعالیت میکنن چون جیب مردم خالیه ولی اگه راننده ای با کرایه مشکل داره میتونه بره تو تاکسی سرویس کار کنه.حالا اگه کرایه ها بالا بره بالطبع مسافرا کمتر میشن در نتیجه تعداد سرویس راننده ای که صبح تا شب کار می‌کنه تقریبا نصف میشه.پس مشکل مشکل کرایه نباید باشه باید کمیسیون راننده ها اصلاح بشه و به کرایه آسیب نرسه که در این صورت هم به نفع رانندست هم مسافر .هم اینکه طرحهای تشویقی بزارن واسه راننده ها که اونا ترغیب داشته باشن کار کنن.پس راننده های عزیز شما هم مسافرارو درک کنید چون گرونی برای همست.همه تو یه جامعه ایم هوای همدیگه رو باید داشته باشیم.با تشکر

    پاسخ

    با سلام وعرض ادب خدمت تمامی رانندگان اسنپ ومسافران گرامی امیدوارم سند باد شرایطی رو فراهم کنه که هر سه طرف راضی باشند،،و مخصوصا یه عده راننده نما….کلا حذف بشن…خود من از سر اجبار به اسنپ رو آوردم…بالاخره دست بالا دست زیاده….

    پاسخ

    تحت هیچ شرایطی نمی‌شود ثبت نام نمود به صورت آنلاین اگر باید به جای برای ثبت نام مراجعه نمود لطفا آدرس بدهید

    پاسخ

    سلام
    سند باد باید قیمت را بر حسب دقیقه حساب کنه دقیقه ای دو تومان از زمان رسیدن به مبدا چون مسافرا خیلی رانندها رو سر کار میزارن واسنپ وتپسی هیچ حقی به راننده نمی دهد وقتی بدون راننده بمونن قطعا مسافر هم نخواهند داشت

    پاسخ

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    روزای اول اسنپ واسه کلاس آموزش رانندگان چایی اوردن نتیجه این شده.حالا ببین سند باد بیمه میکنه میخاد چیکارمون ونه. الَی
    بابا اَلی بابا

    پاسخ

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    پاسخ

    با سلام
    جووجو رو آخر پاییز میشمارند تجربه لااقل در ایران نشان داده هر خدمتی که بیشتر و غلط اندازتر وشیکتر و دلچسپ تر ِتبلیغ میشه تبل تو خالی بیش نیست .من اطمینان دارم در پشت شعار بیمه رایگان رانندگان خواب آشفته ای دیده شده است بگذارید6 شش ماه از فعالیت سند باد بگذرد بعد قضاوت کنیم.

    پاسخ

    خدا کنه این مسافر پرو گیر من بیفتند تا توری پدرشون در بیارم ک تا یرعمر ب اسنپ و راننده فکر میکنم همحاشون آتیش بگیره

    پاسخ

    تنها راه رضایت راننده بالا بردن کرایه و بیمه هست کو این یعنی عدم رضایت مسافر و موفق نبودن و پایین اوردن و رضایت مسافر یعنی عدم رضایت راننده مسلما اسنپ موفق تره مگه بیمه بتونه جذب کنه راننده رو به ه حال سندباد چند سال باید ضرر رو از جیلش بده وبعدش از جیب مسافر یا راننده در بیاره

    پاسخ

    بیست خط نوشتم اما بعد پاک کردم ارزش نداره چیزی بگی وقتی راننده نیستی
    آدمی که نمیفهمه رو نباید زور کنی بفهمه
    کسی که خوابه رو یه بار صدا کنی بیدار میشه اما کسی که خودشو زده به خواب هزار بار هم صداش کنی بیدار نمیشه

    پاسخ

    این همه مزایا مثل تخفیف لوازم یدکی میذارن واسه راننده ها.اینا رو نمیبینید؟ یه عده فقط دوس دارن الکی غر بزنن و آه و ناله کنن

    پاسخ

    تنها راه رقلبت سند باد با اسنپ توجه به شأن رانندگان و حمایت آنها و از طرف مسافرین که اسنپ اینکار را نکرده و حق را یکطرفه به مسافر داده و اکثرا پر رو و بی ادب شدند

    پاسخ

    تنها راه رقلبت سند باد با اسنپ توجه به شأن رانندگان و حمایت آنها و از طرف مسافرین که اسنپ اینکار را نکرده و حق را یکطرفه به مسافر داده و اکثرا پر رو و بی ادب شدند

    پاسخ

    جالبه همچین اسنپیا مینالن سر دفاع اسنپ از مشتریا ک ادم خندش میگیره پ تکلیف مشتریایی ک گیر راننده های متخلف میافتن چی میشه ؟فقط ی تذکر کوچیک؟
    زیاده خواهی هم حدی داره

    پاسخ

    فکر کنم اونایی که از بیمه کردن سندباد میترسن ازونای که هم میخان بیمه باشن هم نرن سرکار ،اتفاقا اینجاس که فرق راننده واقعی با اونایی که تفریحی کار میکنن مشخص میشه صددرصد هم همه راننده رو که بیمه نمیکنن و شرایط سختی میذارن

    پاسخ

    هر که ظلم کاشت ،ظلم و بدبختی درو خواهد کرد،در کل این اسنپ و تپسی رو نمیشه شغل حساب کرد،اوضاع معیشت درآمد واقتصاد خرابه و خرابتر میشه متاسفانه

    پاسخ

    باسلام و خسته نباشید. ادمین لطفا نظر من رو به اشتراک بگذارید. بنده یک سال و نیم هست که راننده اسنپ تهران هستم. به شهرای دیگه کاری ندارم. ولی خدا شاهده کارکن باشی و بچسبی به کار من خودم روزی یتومن تهران کار میکنم و ماشینم۲۰۶هست. بخدا خیلی راضی هستم. بی انصاف نباشیم. اگه راننده کاری باشی اسنپ هوای راننده زحمتکش و داره. من که راضیم خدارو شکر. این سند بادم دوستان خوشحال نشید. بخدا داره دون میپاشه. العان maximکه اجبارت میکنه تمام ماشینتو برچسب بزنی سندبادم مثل همینه برا بیمه خدامیدونه چه چیزایی ازتون بخواد. تا العان نشده من مسافری بهم بی احترامی کنه یا اسنپ پولمو بخوره.

    پاسخ

    مسافر ۲۰ تومان کرایه میده فک میکنم ماشین خریده خداوکیلی کی بخاطر ۲۰ هزار تومان ماشین ۲۰۰ میلیون روشن میکنه خودتون بزار جای راننده با این استحلاک بالا خدا شاهد نمیصرفه اگه ی تصادف هم بکنی که دیگه واویلا

    پاسخ

    سلام من چهار سال میشه که تو اسنپ وتپسی ثبت نام کردم وازاین چهار سال دوسالش رو تقریبا دائم راننده اینترنتی بودم ولی تک تک سرویس هایی که در این دو تاکسی انجام دادم تماما از مجبوری بوده و همیشه ترس اینو داشتم که مثل خیلی از راننده های این دو تاکسی بدون هیچ دلیل موجهی حسابم مسدود بشه .چرا؟چون از نظر اسنپ وتپسی فقط مسافر سروره .سالاره .همه کاره س وراننده که با قیمت ها ی این روزا حداقل ۷۰میلیون سرمایه گذاری کرده خودش باید رانندگی کنه (که به تنهایی خودش یک شغل مجزا هست) هزینه های بنزین و استهلاک وبیمه وهزار چیز دیگه … حالا تازه خرده فرمایشات مسافر رو کجای دلمون بذاریم .مسیری که کرایش ۲۰ الی ۲۵هزا ر تومن میشه رو با ۱۰،۱۲تومن میرن بعد فکر میکنن ماشین رو با راننده ش خریدن ،بابا تو فقط ۱۰دقیقه میخای تو این ماشین بشینی یک کمی انصاف.. انسانیت….. متاسفانه صفر…حالا از اون ۱۰تومن همون اول ۲هزار تومنش برای کمیسیون وعوارض پریده پول بنزینم حساب کن زحمت رانندگی هم ،استهلاک ماشین ،وسود سرمایه ای که مسافر پر توقع با اون ۱۰هزار تومن صاحبش شده هم والی ماشاالله… فقط خداکنه سندباد با یک بیمه راننده زنجیر بندگی بپای راننده ی بدبخت نزنه چون هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره و چیزی که بیشتر به ذهن میاد اینه که این تاکسی جدید با خودش گفته منم ازاین نمد(راننده بدبخت) کلاهی برای خودم بدوزم

    پاسخ

    وقتی رقابت سالم باشد هیچکس یکه تازی نمیکند ودرارائه خودمات کوشا ترمیشوند که همگان وهمه طرف رضایت پیدا میکنند اگرتک قطبی باشد گوش شنوایی برای رفع ایراد کارپیدانمیشود من فکر میکنم خیلی بهترشد که سند باد پابه عرصه رقابت سالم وارائه کیفیت بالا گذاشت

    پاسخ

    بیصیرانه منتظریم

    پاسخ

    حرف الکی نزن

    پاسخ

    درود بر همه کسانی که در حمل و نقل زحمت میکشن هم تب سی هم اسنپ و هم سند باد را داشته باشین هر کدوم بهتر بهتون امکانات ارائه کرد برا همون کار کنین البته اونا که پول درشت میخورن هرگز به فکر شما نخواهند بود چه تپ سی چه اسنپ چه این که جدیدا میخواد بیاد اول به فکر پر کردن جیب خودش خواهد بود باز میشه گفت اسنپ و تپسی تا حدی پول گیرشون اومده که اگه قرار باشه کاری براتون بکنن را انجام بدن چشمم اب نمیخوره این سند باد بهتر باشه شاید قضیه همون دون پاشیده باشه شاید هم در اصل دستشون با اسنپ و تپ سی تو دست هم باشه و یه چند وقتی هم ایجور به واسطه بیمه کردنتون استعمارتون کنن

    پاسخ

    اسنپ تپسی یا هر چیز جدید دیگه ای .. راننده رو حمال گیر اورده و مسافر و پادشاه نرخ کرایه معمولی بیشتر از ایناست.. برو تو کوچه جلو پای مسافر با اینهمه اصتهلاک .. اخرش هم یا باید کمیسون بدی یا عوارض شهرداری یا هر چیزی که ازش کم میکنه .. کرایه واقعی به شما نشون داده نمیشه .. کرایه رو صفحه میاد موقعه قبول ازش کم میشه .. موقعه تسویه هم بقیه .. جون کرایه گرفته میشه و حال راننده با اینهمه خرج ماشین .. اینا بفکر راننده نیستن

    پاسخ

    چهارساله این دوشرکت دا ن حق منو میخورن و من مجبورم کار کنم کمیسیون بالا پشتیبانی ضعیف بنزین رانصف کردن مسافر کرایه نمیده میره جبران خسارت نمیکنن جریمه هارا پاک نکردن و من از جیبم دادن وخیلی حق خوری های دیگه فقط فکر کمیسیون خودشونن و بس

    پاسخ

    برنامه‌های اینترنتی حمل و نقل مسافر در ایران برای راننده یعنی برده داری مدرن ‌، چون قیمت‌ها خیلی پایینه و ثابت نیست ، همون آژانس های تلفنی شرف دارن

    پاسخ