coinex
راهنمای خرید تکراتو

استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

بیشترین اقبال به تاکسی اینترنتی سندباد از سوی رانندگان تپسی و اسنپ صورت گرفته است و این موضوع در بین دیدگاه‌های کاربران تکراتو به روشنی دیده می‌شود. در ادامه با تحلیل دیدگاه‌های کاربران تکراتو و رانندگان احتمالی سندباد در آینده،‌ همراه ما باشید.

استقبال کاربران تکراتو از سندباد قابل توجه بود. نکته جالب در میان حجم استقبال‌کنندگان دیدگاه‌ها و نقطه نظراتی است که به طور عمده از سوی رانندگان  تپسی و به خصوص اسنپ بیان شده است. عمده دیدگاه‌هایی که در تکراتو درباره تاکسی اینترنتی سندباد مطرح شد، شکایت‌های سفت و سخت رانندگان از رفتار اسنپ با این قشر بود.

رانندگان اسنپ به تاکسی اینترنتی سندباد: سندباد! لطفا مثل اسنپ نباش

رانندگان اسنپ و تپسی به خصوص اسنپ دل پری از این سامانه حمل و نقل دارند. رانندگان اسنپ به طور کلی از شرایط کاری خود در اسنپ ناراضی هستند. این رانندگان علت ناراضی بودن خود را در چند دلیل عمده بیان می‌کنند: به صرفه نبودن کرایه‌ها، نبود هیچ‌گونه پشتیبانی از راننده در صورت معترض بودن از رفتار مسافر، عدم بیمه رانندگان. نمی‌توان منکر کارآفرینی اسنپ در یک دهه گذشته شد. اسنپ اولین سامانه حمل و نقل درون شهری بود که باعث ایجاد شغل به میزان گسترده‌ای شد.

رانندگان اسنپ به تاکسی اینترنتی سندباد: سندباد! لطفا مثل اسنپ نباش

اما سامانه و کسب‌ و کاری که می‌خواهد به کارش ادامه دهد باید رضایت کارکنانش را حفظ کند؛ کاری که به نظر می‌رسد اسنپ در انجام آن چندان موفق نبوده و حالا با آمدن  سندباد بسیاری از رانندگانش قصد کوچ به این اپلیکیشن از راه نرسیده را دارند.

رانندگان اسنپ در تکراتو در بخش دیدگاه‌ها تقریبا به صورت یک صدایی می‌گویند «سندباد لطفا مثل اسنپ نباش.» سندباد وعده‌های خوبی می‌دهد که رانندگان همیشه مشتاقش بوده‌اند؛ وعده‌هایی مثل در نظرگرفتن بیمه تامین‌اجتماعی برای رانندگان.

اپلیکیشن سندباد هنوز ارائه نشده و ثبت نام از رانندگان نیز هنوز صورت نگرفته است. (ثبت نام رانندگان از ۱۷ فروردین آغاز شده است) همچنین اخذ نمایندگی سندباد، تنها در مرحله پرکردن فرم در وبسایت این سامانه مشاهده می‌شود.

باید منظر بمانیم و ببینیم آیا سندباد سر قول‌هایش می‌ماند یا خیر. در حال حاضر ظاهرا سندباد با ثبت‌نام رایگان از رانندگان شروع امیدوار کننده‌ای داشته است.

نظرات رانندگان درباره سندباد

زنده باد سندباد!

یکی از کاربران تکراتو که از میان رانندگان اسنپ است می‌گوید: «زنده باد سندباد. وعده دیدار همکارانم در سندباد.» این کاربر مانند بسیاری از کاربران از وعده تاکسی اینترنتی سندباد در خصوص بیمه بسیار  راضی است. در ادامه دیدگاه این کاربر را می‌خوانید.

سلام، عزیزان همه منتظر سندباد هستیم تا پرقدرت باهاشون همکاری کنیم به عشق بیمه تامین اجتماعی و گرفتن انتقام از تپسی و اسنپ که حق راننده‌های زحمتکش رو خوردن….وعده ما سندباد….شک نکن وقتی اسنپ تپسی بدون ماشین بمونن، مردم از سندباد استفاده می‌کنن… زنده باد همکاران عزیزم که تو سرما گرما ترافیک، شب نصف شب، صبح زود….. نون حلال درمیارن، ولی یه بیمه ندارن….. دمتون گرم شیرمردان و شیرزنان وطنم. خداقوت

اما همه کاربران در این حد به سندباد خوش‌بین نیستند و می‌گویند سندباد باید خودش را ثابت کند. بسیاری نیز معتقد بوده‌اند که سندباد قصد دارد در ازای بیمه شرایط سختی برای رانندگان ایجاد کند. در ادامه نظرات برخی کاربران را در این خصوص می‌خوانید.

امیدوارم همش حرف نباشه یا برای بیمه کردن راننده‌ها خواب بد ندیده باشید که راننده برای بیمه باید مثل برده براتون کار کنه…… اسنپ بیمه نمی‌کنه ولی تکلیفش معلومه ….. حس خوبی سر بیمه کردن راننده‌ها ندارم مثل دون پاشیدن می‌مونه ……

کاربر دیگری می‌گوید:

سلام خسته نباشید همکاران عزیز عجله نداشته باشید بذارید سندباد کارش رو انجام بده بعد از مدتی مشخص می‌شه که خوب هس یا نه. دوستان خودتون قضاوت کنید چطور سنباد می‌تونه رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه اما اسنپ نزدیک به یک دهه هست که ایجاد اشتغال کرده و می‌تونست تمام رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه.

سندباد رقیب اسنپ

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

کلام آخر

این فقط رانندگان نیستند که از شرایط کاری اسنپ و یا تپسی ناراضی هستند و اقبالشان به سوی سندباد است. بسیاری از مسافران نیز فکر می‌کنند شرایط شاید در  تاکسی اینترنتی سندباد بهتر باشد. همان‌طور که رانندگان از شرایط ناراظی هستند، در بسیاری از نظرات هم شکایت مسافرین از رانندگان را مشاهده می‌کنیم.

در دیدگاه‌ها نیز دیدیم که برخی کاربران می‌گویند تاکسی اینترنتی سندباد برای جذب کاربر و مسافر باید شرایطی را فراهم کند تا هم راننده و هم مسافر از شرایط راضی باشند. دیدگاه یکی از کاربران در این خصوص را می‌خوانید:

سندباد اگر می‌خواهد موفق باشد باید خدمات متمایزی بدهد تا رقیبی جدی برای استپ باشد چون اگر بخواهد قیمت سفر را نسبت به اسنپ کمتر بگیرد از سوی دیگر رانندگان جذب نمی‌شوند و یا برعکس مسافر را از دست می‌دهد. پس در نتیجه خدمات مهم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاکسی اینترنتی سندباد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (184 نظر)

    خداحافظ اسنپ بی لیاقت

    پاسخ

    اسنپ که بیش از پنج ساله تو اسنپ کار کردن بخاطر یه دروغ مسافر منو مسدود کرد وبراش ثابت کردم که مسافر دروغ گفته بود من اولین نفری هستم که میرم سند باد کار کنم

    پاسخ

    آقای اسنپ اگه تو شرایط و کرایه ها تغییر اساسی ندی باید خداحافظی و اعلام برشکستگی کنی.

    حداقل کرایه بگذار یا ورودی

    خداحافظ اسنپ
    یه هفته کار کردم به پونصد نرسید لنت عوض کردم 200. بنزین هم زدم .

    پاسخ

    سلام بر رانندگان عزیز
    خدا قوت خسته نباشید
    اینو باید ورودی بذاره.
    ورودی برای حداقل مسیر 10تومن نه 6تومن که هم کنار بشیم مسافر بیاد و کلی ادا دربیاره…
    من 3 روز رفتم اسنپ و واقعا پشیمون شدم بحث کوچیکه کردن راننده یه طرف و بحث کرایه ها و درصد اسنپ یه طرف.

    یه مسیر گذاشته 6000 یا 9000تومان. بعد که می‌رسی باید تو این سرما و گرما بشینی منتظر تا مسافر بیاد بعد میبینی 4 نفر با بچه و تشکیلات سوار می شوند و……تازه از این کرایه درصد هم هست و… استهلاک ماشین و ….

    اصلا چیزی نمی مونه

    یه مسیر بهم خورد 10تومن رفتم سوار کنم خیابون یهطرفه گفت من اشتباه زدم تو رفتی جلوتر من بار دارم دور بزن بیا
    خلاصه همه جور قر که مسافر میاد

    نمی صرفه والسلام

    پاسخ

    راننده بجزسرویس هیچ ارزشی برای اسنپ نداره حتی جایزه هاش کلاه برداری ازراننده است به امیدروزهای خوب با سنباد

    پاسخ

    سلام بنظر من بیمه کردن را با شرایط خواص مثلا می گه باید در روز حتمن اینقدر مسافر ببری آنقدر درآمد کسب کنی تا بیمه بشی فعلا وعده می ده مثله خیلی ها انشالله که سره کاری نباشه.اگر بخواد این شرایط بزاره راننده جذب نمی کنه چون خیلی ها بخاطره آزادی زمان می یان اسنپ دوستان اسنپی از عمل تا واقعیت فاصله خیلی زیاده در هر صورت اسنپ دیکتاتور هست اگر نی تونید بکاره دیگری مشغول بشید

    پاسخ

    سلام خدا قوت
    طبیعتاً وقتی اشتغال جدیدی بوجود میاد و مورد استقبال قرار میگیره چون از جهاتی دارای محاسن و از جهاتی معایب خودش رو هم داره مثل اسنپ و تپسی که افراد یا شرکت های دیگه ای به فکر ایجاد و راه اندازی شرکتی رقیب با ساز و کارهای جدید برای شروع رقابت در اون بازار کار جدید به میدون میان تا گوی سبقت رو از هم بگیرند و با افتخار و پر قدرت در اوج باشند/در ابتدا هر شروع کننده ای تا جا بیفته زمان می‌بره ولی خب دیده شده که متأسفانه در شروع بقولی دونه پاشی میکنن و حرفایی چرب و دلگرم کننده میزنن برای جذب بیشتر افراد به سمت خودشون ، بعد از مدتی قادر به اجرایی کردن حرفایی ابتدایی و پیش پا افتاده خودشون و قول هایی که داده بودند نیستند/خلاصه کنم اسنپ همینجور بوده و الان که بقولی گردنی کلفت کرده به حرف کسی اهمیتی نمیده و فکر می‌کنه همه باید با گردنی کج تحت امرش باشند و گلایه ای نکنند/حرف بسی بسیار است / اما باید صبور بود و عجله ای نکرد تا ببینیم سندباد مرد عمل به حرف ها و وعده هایش هست یا مثل اسنپ بعد از مدتی فقط تاختن رو در پیش میگیره …
    آقایون مسئول سند باد فردا روزی نشه بیاد بگید که ما می‌خواستیم فلان و فلان کار بکنیم اما با بی مهری مسئولان مواجه شدیم و با ما همکاری نمی‌کنند که گوش ما پر از این بی مهری ها و بی عدالتی هاست…

    القصه تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل…

    از بد روزگار
    راننده پیک موتوری اسنپ

    پاسخ

    دادستانی کشور باید به تخلفات پیدا و پنهان اسنپ ورود بکند و اسنپ را بابت قصور در بیمه کردن کاربران راننده محکوم و به جبران خسارت رانندگان مجبور کند. لطفا همه به این دادخواهی بپیوندید.

    پاسخ

    سلام وقت بخیر. به نظر من سندباد در صورتی می تونه موفق بشه که مثل اسنپ مسافر محور نباشه و با هر قیمتی حاضر به سرویس دادن به مسافر نباشه و حق راننده زحمتکش را نادیده بگیره. قیمتاش واسه راننده ها افتضاحه، افتضاح. ارزش کار کردن نداره، راننده اگر توی خونه بمونه ضررش کمتره تا کار با قیمت پایین، خرج استهلاک ماشینش هم نمیشه چه برسه به خرجی خونه اش..

    پاسخ

    اکثر دلایل نارضایتی رانندگان از اینو دقیقا مساوی است با کسب رضایت استفاده کنندگان

    پاسخ

    الکی تو سر همدیگه نزنید
    هر برنامه که بیاد مهم نیست، این مسافر هست که تایین می‌کنه کدوم برنامه موندگار بمونه ، قدیمی و جدیدش مهم نیست
    اولویت موندگار قیمت رقابتی
    اگه انتظار داری به برنامه جدید بیاد و کرایه بیشتر هم بگیره و اسنپ رو حذف کنه سخت در اشتباهی
    پس مجبوره کرایه رو رقابتی کنه
    کرایه هم پایین باشه به دلیل زنگ خور کمتر ماشین ثبت نامی و فعال هم کم میشه و ماشین کم باشه پس کم کم از رقابت خارج میشه

    پاسخ

    اونهایی که میدونن صاحب اسنپ و تپسی و الوپیک کیه .خیلی خوب میدونن که کسی نمیتونه باهاش رقابت کنه

    “الا خودش”
    دقت کنی مطلب و میکیری
    پس بیخود ذوق زده نشید

    پاسخ

    باید سازمان تاکسیرانی مثل قبل آژانس ها رو دایر کن.نه اگه قراره شرکت اینترنتی باش.نباید دست یک شخص باش.باید رانندگان اتحادیه تشکیل بدن مثل سایر مشاغل خودشون سالیانه هیت مدیره تشکیل بدن از خود راننده ها با رای راننده تا درد راننده رو بفهمه.وبگه این شغل این رانندگان با خانوادشون هست باید مثل همه ملت آرامش داشته باشن پس انداز داشته باشن گردش وتفریح داشته باشن.کلا زندگی برا همه انسانها لازم.نه ک یک میلیون راننده با خانوادشون حدود۵میلیون نفر گشنه ودرگیر باشن چون یک نفر مدیر ظالم وبرده ساز اسنپ سیر نمیشه روزانه چن میلیارد در آمد اکتفا نمیکن براش.در عوض راننده ک بعد ۱۵ ساعت کار دویست یا سیصدتومن بعد کمیسیون این شرکت خانمان سوز با کسر پول بنزین واصطحلاک خودرو و هدر رفتن عمر راننده .زبان درازی هم برا راننده محترم و شریف میکن.مثل اینکه ماشین خریده ب راننده داده صاحب ماشین وراننده شده.اخه بخدا اگه یک درصد سود داشت این مدیر حرام خور اسنپ یک سرویس هم ب راننده نمی‌داد خودش ماشین میخرید تا جیبش پر تر بش.میبینه این همه اصحلاک پس خوب با مال مردم افتادم تو روغن‌خدایا هرروز دعای من نابودی کامل این شرکت حرام خور هستش ک حق راننده ضعیف میخوره.اما یک شاهی از کمیسیون خودش نمیگذره.وهیچکس هم نیست ب کار ورفتار ناجوانمردانه وناعادلانه این برده ساز برس.خدایا نابود گرده اسنپ ایشالا

    پاسخ

    فقط باید بگن هر شرکتی یا آژانسی میخاد کار کنه طبق تاکسی‌متر و قیمت اتحادیه باشه،چرا اسنپ باید قیمت بزاره،مگه هر شغلی اتحادیه نداره و قیمت گذاری نمیکنن،،چرا رانندگی و مسافر کشی اینجوری نیس،،مگه شهرداری عوارض نمیگیره چرا جواب نمیدن،،فقط یک علت داره،،،،،اینم بی عرضگی خود ما راننده ها علت بدبختی خودمان هستیم..تمام

    پاسخ

    باسلام خدمت هموطنان عزیزم.
    من چن سالی تو اسنپ از سر ناچاری بودم.بدترین شرکت.حرام خورترین شرکت.بدترین مدیر دنیا.ک اصلا حیف اسم مدیر رو برا همچین شخصیتی بذاریم.ک تنها خودش مهمه وبس.ک حتی حیوانات هم ب هم نوع خود احترام میذاره.این بشر فقط فکر کمیسیون وجیب خودش بود.اصلا ب راننده فکر نکرد ک بیچاره شب منتظر نون اورشون هستن ی چیزی براشون بیاره.این خبیث ک لعنت خدا برش باد ایشالا با کمک مردم وشرکت سندباد شرکت اسنپ محو نابود بش .تا مردم از دست این خبیث ظالم رهایی پیدا کنن.مرگ بر اسنپ برده ساز.تو دنیا همه سمت مردم سالاری میرن همه شرکت ها ب فکر کارکنان خود وخانواده کارکنانش هستن بیمه میکنن عیدی میدن.همه اینا بخوره سر مدیر بی لیاقت اسنپ.حداقل هر کاری ک درسطح کلان وکشوری انجام میشه ۲الی۵درصد کمیسیون میگیرن.ک اینم حسابی جیبشون پرپول میکن. اما این آدم خبیث وگدازاده ک دوست داشت کارکنانش گدایی کنن برده گی کنن.حتی کم مونده بود بگ ی چیزی هم ب مشتری بده تا من فقط سیر بشم.مسافر راننده را می‌کشید ب محض رسیدن کنسل میکرد.مال بابای مدیر اسنپ نبود ک مال ملت بود ب درک ک کنسل کرده راننده را توبیخ کن.مسافر پول راننده را نداده فرار کرده ب درک کمیسیون اسنپ بده فقط.لعنت ب شرکت برده ساز اسنپ با مدیر نالایقش.یک ساعت خود مدیرش میومد کار می‌کرد با شکم گشنه بعد می‌فهمید چ ظالم بزرگی هستش.اینهمه آدم با خانوادش خونشون کرده تو شیشه.خدایا فقط نابودی اسنپ ببینم دیکه هیچ آرزویی ندارم.ایشالا.

    پاسخ

    اسنپ جز خون رانندگان و تو شیشه کردن هیچ کاری نکرده و فقط باعث شده ماشین گزاره تو دست راننده باشه واز نظر مدیریت مدیراش به اندازه بچه پنج ساله فهمو شعور ندارن

    پاسخ

    در واقع اسنپ و تپسی منشاء غیر ایرانی داره🥴
    بهتره در همه امور نمونه وطنی رو حمایت کنیم مثلا برای اسنپ فود هم همین کار رو انجام داد
    البته باید توان رقابت با آنها و ارائه خدمات بهتر هم به راننده و هم به مسافر و…. داشته باشد
    و در دراز مدت هم برای این مجموعه و هم برای کشور به عنوان یک برند خدماتی مثبت خواهد بود
    سندباد اسم ایرانیه؟

    پاسخ

    اسنپ دو ماهه بی دلیل سر نقص مدارکی که مشکل از بازاریاب خودشون بود مدارک من رو با یه نفر دیگه اشتباه فرستادن حسابم رو مسدود کرده هزار بار زنگ زدم درست نکردن چند بار رفتم نذاشتن حضوری برم داخل، اصلا هیچ ارزشی برا راننده قائل نیستن وفقط به فکر درآمد خودشون هستن، مسافر هر طور دل بخواد امتیاز میده وحتی با نمره ی منفی یکی نفر امتیازات به 5 میرسه، تازه بماند که چقدر کمیسیون زیاده وچقدر کرایه ها پایین، هیچ وقت نشده طرف راننده رو بگیرن

    پاسخ

    دوستان عزیزوزحمتکش بنده جزو صدنفر اول ااسنپ بودم اون زمانی که اصلا کمسیون نمی‌دادیم روزانه پاداش ثابت میگرفتیم ووووو…….. که بادرامد یک روزمان3حلقه لاستیک می‌خریدیم امااخرش چه شد حالا هم بهمین شکل اگر این یکی در وعده های ثابت قدم باشه ارزش داره و الا مثل بقیه تا ببینیم چی پیش میاد

    پاسخ

    سلام.راننده عزیز
    هموطن عزیز
    پایان بدین ب ظلم و برده سازی شرکت اسنپ
    همه یکصدا این شرکت ترک کنید ایشالا شرکت سند باد بادرایت مدیرانش هم بفکر راننده باش هم مسافر.
    بخدا صدام حسین هم اندازه این مدیر اسنپ جنایت نکرد.
    همه دم این عید یعنی چن روز پیش همه ما شرمنده زن وبچمون شدیم
    ن بیمه میکن ن عیدی میده.همه تو عید عیدی گرفتن.حتی شغل آزاد میگفتن عیدی مایادت نره.
    اما راننده زحمتکش حق عیدی گرفتن هم نداشت ن شرکت عیدی میداد ن مردم.اصلا اسنپ طوری برده کرده راننده همه ب چشم ….نگاه میکنن.اصلا ازاعضای جامعه ب حساب نمیاد راننده اسنپ.کم مونده بگه جوراب مسافر هم بشورپیاده خواست بش ی ده تومن هم بهش بده صدات هم درنیاد فقط کمیسیون اسنپ بده‌خدا ایشالا دربه درشون کن مدیر وشرکت اسنپ را.
    خواهش میکنم ازتون ب فکر خود وخانواده خودتون باشید اسنپ ترک کنید

    پاسخ

    داداش کسی بفکر راننده نیست .تمام رانندگان فقط داریم حمالی میکنیم . هیچ شرکتی برای راننده دل نمیسوزاند. اگر شرکتی حسن نیتشو میخواد نشون بده ، بیاد کمیسیونو پنج درصد کنه نه بیست درصد .

    پاسخ

    جناب سندباد سلام
    به این همه منم هستم منم هستم رانندگان توجه نکنید ، اگر شرایط نسبتا دشواری بخواین بزارین ، کسی نمیاد و مثل شرکتهایتاکسی اینترنتی که بوجود آمدن و رفتن مثل دینگ و … ورشکسته میشین و جمع میکنید .

    پاسخ

    تو از عوامل اسنپی
    ایشالا سندباد اسنپ برده پرور نابود میکن

    پاسخ

    چه ربطی دارشت..چرا باید همیشه به هر قیمتی حرف بزنیم،،تا بقیه بهمون بخندن؟!چرا باید همیشه این جمله رو بشنوی:تو حرف نزنی سنگینتری

    پاسخ

    راننده اسنپ ازمون پول دزدید به اسنپ هم گفتیم و ویس فرستادیم براشون صدای راننده که گفت میام پولتون رو پس میدم ، اما اصلا پشتیبانی نکرد اسنپ راننده دزد هم داخلش داره خود راننده هم دید ما پشتیبانی نمیشیم نیومد پولو پس بده رفتم شکایت کردم ازش ولی چه فایده پشتشون گرمه

    پاسخ

    50 درصد رانندگان پاره وقت هستند وجای دیگری بیمه هستند برای اونا چه شرایطی در نظر گرفتید

    پاسخ

    من راننده اسنپ هستم،،یعنی جوری دلم ازین شرکت پره که،،منتظر فرصتم تا ازش در بیام..فکر میکنم راننده برده شونه..تو تبریز کرایه های مسخره میاره،،وقتی کرایه دربستی سی تومنه،،اسنپ ۱۲ تومن میاره که اونم،۲۵۰۰ تومنو کمیسیون برمیداره،،و ۳۵۰ تومنشو هم عوارض شهرداری،،واقعا که مسخرست،این اسنپ…کاری کرده که هیچ راننده ای بهش هیچ وفاداری ای نداره،،همه راننده ها فقط دلشون پره ازش

    پاسخ

    باسلام و دعای خیر.
    من پیک موتوری اسنپ فود اکسپرس هستم اما در اسنپ خداوکیلی اهمیتی به حق و حقوق ما نمیدهند و من و خیلی دیگر از دوستان به ناچار داریم کار میکنیم انشالله سندباد فکری هم برای ما بکنه تا بتونیم با قوت قلب و دلگرمی بیشتری کار کنیم.
    البته اسنپ به اصطلاح عامیانه مسئولین گردن کلفت و دولتی داره! که اگر درست باشه سنگ اندازی در مسیر سند باد دور از انتظار نیست و سندباد باید استارت محکم بزنه و انحصار از اسنپ و تپسی بگیره. موفق باشید.

    پاسخ

    اسنپ بی لیاقت
    خدانگهدار . . .
    میدونستم ی روزی میشه ک زمین می‌خورید و زمین گیر میشید
    سندباد عزیز تجربه ای بشه برایتان ک برای راننده های خود ارزش قائل باشید و آن ها رو حمایت کنید .
    کرایه ها رو معقول بزنید ولی برای راننده احترام و ارزش قائل باشید همین بسه .

    پاسخ

    آقایون اینقد ساده نباشین ،فکر کردین سنباد از کجا میاد،اینم یکی مثل بقیه شاید شعارش فرق کنه ولی عملکرد مثل هم،،واسه جذب راننده هر چی میگن که خوشت بیاد،همین که به تور بیفتی کارت تمومه ،همشون مثل هم خون راننده رو ممکن، ،وگرنه سودی نمی‌برند، هیچ کدومشون دلشون واسه ما راننده ها نسوخته….موفق باشیم.

    پاسخ

    تو انتظار داری راننده بیاد دنبالت تازه لغو کنه کمیسیون چیو بده مگه شما صدبار لغو میکنی تو سیستم خسارت ازتون میگیره میشینید دور همی راننده هارو مسخره میکنید.بعدش هم هرچی افغانیه داره از اسنپ استفاده میکنه و خفت باره یه بار هم خودم ۶ نفر میخواستن سوار ماشین شن بدون ماسک لغو کردم اسنپ خسارت هم گرفت این مایه ننگ هست،خفت گیری بارها از راننده ها اسنپ شده و اسنپ به دلیل این احراز هویت نمیکنه مسافرارو چون خفت گیری ازاد بذاره وگرنه مسافراشو از دست میده که میلیونها افغانی مسافر اسنپ هستن و حتی قاچاقی هم اومدن اسنپ میگیرن با یه سیم کارت این امنیته آخه بلکه لغو برای راننده باید ازاد باشه نمیشه که هرکسی رو بخواد سوار کنه بلاخره جون و مال و سرمایشه بده دست ۴ تا الوات هم تشخیص بده سوار نمیکنه و لابد دلیلی هست وگرنه مریض که نیست بره و سوار نکنه.

    پاسخ

    سلام این نظر خیلی نژادپرستانه است برای اینکه افغان ها هم مثل ایرانی ها هستند ولی این نظر در هر خط ضد افغان ها صحبت کرده است وبه نظر می آد خودش از این راننده های عوضی در اسنپ هست که دایم امتیاز منفی می گیرد.

    پاسخ

    اتفاقا مسافرای افغانی خییییلی با شخصیت تر از بسیاری از هموطنامون هستن، من به شخصه ترجیح میدم مسافرم افغان باشه تا اینکه از هموطن های پر ادعا

    پاسخ

    این سیاست خودشونو که میخوان راننده و مسافر به جون هم بندازم این وسط خودشون سود ببرم لعنت به اسنپ اگه به فکر مسافری از پورسانت خودت کم کن نه که پورسانت و کردی ۲۰ درصد ازتون ور قیمتها رو هم میاری پایین مسافر طبیعتاً قیمت پایین رو دوست داره اما نه فقط از جیب راننده بیچاره راست میگید یک ماه پورسانت اونو بکنید ۵درصد ببینید هم راننده راضیه هم مسافر سیاستشون تفرقه انداختن بین مسافر و راننده است سیاست انگلیسی خدالعنت کنه تسنپو که نونشونو تو خون راننده پاندمی هم مسافر میزنه میخوره

    پاسخ

    سلام خسته نباشید.من خودم راننده اسنپ تپسی هستم.این همه سفیر ناراضی هستن من خودم هم ناراضی هستم.ولی من عقلانی فکرمیکنم هم اعصاب خودم وخراب نکنم.هم به ماشینم آسیب نزنم.من حدود ۳ماه بیشتربود کارنکردم.فقط شب عید۳شب آخرکارکردم.دیگه تعطیل.رفتم جایی کارمیکنم.بیمه هستم.حقوق ۱ماه ۶میلیون تومن.راحت.ناراضی هستید کارنکنید.الان جوابتون اینه مامجبوریم.بخدا منم مجبوربودم.ولی اسنپ تپسی دیدم حمال گیر آورده.منو.دیگه نرفتم.سفیرهای محترم نرید.اگر نرید درست میشد.مجبوری میری.نمیگی فقط ضرر به خودت میزنی سربرج ماشین خرابه برو دستی بگیر ماشین ودرست کن.اعصاب زن وبچه روهم خراب کردید..توروخداقسم اینها رو پولدار کردیم..ولی خودمون وبدبخت کردیم.فکرکنید.خداعقل داده..وقتی بایک حرف مسافر مسدودمیکنه.یعنی برو بابا ارزشت 0هست.ببخشید من خودم ومیگم.جسارت نباشه.مسدودم میکنه میگه برو گم شو حمال.ولی خداشاهده من توهردو مسدود نشدم تاحالا امتیازم هم همیشه بالابوده..ولی کارنکردم امتیازم کم داره میشه.مهم نیست برام.

    پاسخ

    دقیقا من باوانت رفتم دوروزوایه اسنپ کارکردم ازبس کرایه هامفت بود وکمیسیون بالا حس کردم اینا دنبال حمالن توهمون روز دوم عطاش رو به لقاش بخشیدم اومدم سرکارقبلیم خیلیم بهتراز اسنپه صدرحمت بکارقبلی خودم اینادنبال حمالن

    پاسخ

    با امید برچیده شدن کامل این دو شرکت مظلوم کش که هیچ ارزشی به کاربران راننده قائل نیستند ،بدون شک استقبال بی‌نظیر از سندباد صورت میگیرد اما امیدواریم که ادامه دهنده راه دوستانش نباشه و وعده و وعید الکی به مردم نده که در این صورت رسوا خواهد شد ،با آرزوی موفقیت برای سندباد البته درکنار کاربران امیدوار

    پاسخ

    دقیقا

    امیدوارم گوشی شنوا باشه
    تا مرتکب اشتباهات گذشته شرکت ها نشه

    پاسخ

    ازاین دست شعارهاکم نشنیدیم،
    نبایدحول ولابگیریم،سندبادبایدشروع بکارکنه،تامشخص بشود،زمان ثابت خواهدکرد.راننده گان.ازسرمایه وجانشان.مایه میگزارن.اماهمیشه منافع
    خودشان درنظر گرفته میشود،

    پاسخ

    سلام دوستان راننده گول این تاکسی سند باد را نخورید سند باد اگر شم را بیمه بکند حداقل بیمه می‌کند و حداکثر پول از شما می‌گیرد و می‌گوید که خودمان هم حق کار فرمایی را برای بیمه ریختیم در ضمن رایگان نیست بدانید که هیچ گربه برای خدا موش نمیگیره خلاصه یک چیزی هست فکرش را بکنید متوجه می‌شوید اسنپ ااز همه این تاکسی های الکترونیکی بهتر است وخدمات خوبی هم داره حالا خود دانید

    پاسخ

    اسنپ بیاد ۵ درصد کارمزد بگیر تا هم به صرف راننده باشه هم مسافر امید به تحریم همیشگی اسنپ با این مسافر الکی کلاسش

    پاسخ

    دقیقا
    همیشه شعار دادن کار خراب کرده
    یکبار تو تاریخ عمل کنید تا ببینید رضایت کندی بوجود میاد یا نه

    پاسخ

    راز موفقیت رو از من بشنوید که 17 ساله راننده آژانس و اسنپ و تپسی هستم. الان در تهران پوست مسافر رو می‌کنند ولی در مشهد راننده ها به شدت پوستشون کنده شده و همه فراری شده اند. کافیه این دو روند متضاد را متعادل کنید. (بقیه شهرها رو بی‌خبرم) انجام بدید و از رضایت همگانی لذت ببرید. والسلام. «کامران جعفری آنی»

    پاسخ

    همین اسنپ شما راننده های مشهد رو درست کرده ،و الا شما بیچاره کرده بودید مسافر رو با در خواست کرایه های کذایی

    پاسخ

    قشنگ از لحن صحبتت معلوم از اون تازه به دوران رسیده هایی که فکر میکنی همه نوکر پدر جنابعالو هستن. نه داداش…. اسم مشهد و میاری پشتش چهار تا صلوات هم بفرست. راننده مشهدی 10 ساعت مدام کار کنه. آخرش با یک سطل ماست و یک بسته پوشک میره خونه…. امیدوارم آدمهایی مثل تو به این درد بی پولی گرفتار شدید بشن که امثال ما راننده های از همه جا مونده درک کنند…. سپردمت به آقام امام رضا (ع).

    پاسخ

    اره داداش راست میگی تازه باید وقتی تومشهد سوارماشین میشی باید یکی شانه هاتو بماله یک هم برات شربت بیاره موقع پیاده شدن هم باید کرایتو نقد از راننده بگیری یکی هم بزنی تو سرش تا قدر تو رو بدونه اون همشهری مون دقیقا خوب توصیف کرد تازه بدوران رسیده

    پاسخ

    به قول تو ما راننده ها آدم شدیم، ولی توی بدخت رو کی میخاد آدمت کنه ،لاشی ک. و…ن .ی

    پاسخ

    باید تعادل باشد نه سیخ بسوزه نه کباب
    اینکه سندباد مسیر ترافیکی را هزینه بیشتر اعمال کنه اما مسیر خلوت را هزینه کمتر در نظر بگیره. گفتم هردو را در نظر بگیرد. چون پول مهمتر از هر آیتم دیگری مهم است برای ماندن

    پاسخ

    من تربت حیدریه کار میکنم بخدا ۷۰درصد کرایها سه چهار هزارتومنیه ینی ب مسئولای اسنپ بگی سه هزار تومن میدمت فقط ترمز بگیر برا عمر لنتشون همچین کاری نمیکنن بعد انتظار دارن ما واسه سه هزار بریم در خونه طرف ی ربع منتظر شیم بیاد بیرون بخدا من تا قبل عید هفته ای سه روزشو میرفتم مشهد ب کرایه اونجا هم راضیم ولی حیف…

    پاسخ

    اگه اسنپ سفت و سخت رفتار میکنه بخاطر آرامش خاطر و امنیت مسافر هست

    بعضی راننده های اسنپ خیلی پرو هستن، توقع دارن لغو کنی کمیسیون ندن!!!

    پاسخ

    میشه حرف نزنی تا سنگین بمونی؟!

    پاسخ

    برخی رانندگان تپسی هم می خواهند تا گزینه عجله دارم را بزنید و پول از شما بیشتر بگیرند .
    این راه و رسم دزدی سر گردنه باعث از هم پاشیدن تپسی خواهد شد .

    پاسخ

    دزد تویی که دوست داری راننده ضلر کنه کلاچ ترمز بگیره واسه تو که شعور فهم نداری نمفهمی چی میکشه واسه هزار تومن پول حلال در اوردن .
    تو که ۲هزار بیشتر دلت نمیاد بدی برو ماشین توراهی سوار شو که ایشالا یه روز خفتت کنن با شورت برگردی خونتون حالیت بشه که راننده میگه عجله دارم بزن ۲هزار بیشتر ببرم خونه شرمنده زنو بچه نشم تو دزده گدا هم با شلوار برسی پیش زنو بچت

    پاسخ

    واقعا جای تاسفه که همچین راننده هایی رو استخدام میکنین شما باید یادتون نره که نونی که میبرین سر سفره خانوادتون از برکت همون مسافره

    پاسخ

    داداش اونیکه روزی میده خداست و همت خود شخص به برکت مسافر چه کوفتیه اگه اسنپ نبود آژانس بود،تو خدمات میگیری باید هزینشو پرداخت کنی چه منتی میزاری به برکت مسافر

    اگر مسافر میخواد یک فرد پر مدعا مثل شما باشه همون بهتر نباشه
    چندر غاز میدید دو قورتینمتون باقیه

    دزدی رو توجیه نکن، دزدی دزدی هستش با هر بهونه ای

    پاسخ

    دادا حالا فشار بخور تپسی فن

    پاسخ

    اتوبوس سوار شو خب . قیمتا خبرنداری راننده هزینه زندگیش بده ماشین بده روغن ماشین فقط ۳۰۰هزار لنت و… حساب کن

    پاسخ

    خوب رانندگی نکن.
    برای یک مسیر کوتاه 28 هزار بود .
    راننده ها خیلی طماع شده اند .
    زدم عجله دارم ، یهو شد 45 هزار تومان .
    راننده سریع ok کرد .
    کنسل کردم .
    راننده خطی 25 هزار ومان می رفت .، با انها رفتم .

    پاسخ

    شما کاملا مشخصه ک داری دروغ میگی استاد اولا ک قیمتا فقط درسال یبار افزایش داره اونم نزدیک عیده ک مسافر زیاده راننده کم و قیمت جوری میشه ک راننده ک دوره هم صرف کنه سفر شمارو تایید کنه و اینکه گزینه عجله دارم ۲۵تا۳۰درصد افزایش میده ینی گزینه رو‌ بزنی کرایت ۳۶تومن میشه ن۴۵تومن.دوما با این قیمتایی ک اسنپ و تپسی توی اکثر روزا داره ۲۸هزارتومن برای مسیر کوتاه نیست ازین سرشهر میبرنت اون سرشهر ۲۸تومن.سوما تمام اینا تقصییر اسنپه ک مسافر طلبکارم میشه.چندباری با اسنپ کار کردم طرف اومده ماشین مدل بالا تمیز مثل این سناتورا رفته تا مقصدش برگشته اول ک درو محکم میبنده دوم فک میکنه ماشینو خریده سوم امتیاز هم نداده.اینجور افراد لیاقتشون همون پراید مدل پایینه ک مثل شخصیت خودشونه

    مشخصه داری چرت و پرت و مزخرف میگی گزینه عجله دارم نهایتا ۵ تومن میره رو کرایه،در ضمن اگه دربستی میخوای باید هزینشو پرداخت کنی،گوشت کیلویی ۲۰۰ تومن رو ده کیلو میخری و نمیگی قصاب طماع شده،برنج کیلویی ۳۰ تومن رو ۱۰۰ تومن میخری اونم با التماس نمیگی طرف طماع شده،شما با همون خطی برو یه روز خفتت کنن با شرت برگردی خونه تو و امثال تو فهمی از شرایط ندارید

    خوب برو باید هزینه سوار شدن درب منزل رو پرداخت کنی به ماشین گذری جرات داری بگو کولر بگیر ببین چیکارت میکنه

    دقیقا همینه
    حدودا ۶۰ درصد مواقع

    پاسخ

    شماهم داری دروغ میگی چون ففط ساعتای شلوغی افزایش داره ساعتاشو دربیار نیم ساعت زودتر بزن بیرون تا مجبور ب پرداخت هزینه نشی.این افزایش قیمت اسنپ و تپسی هم قیمتای واقعیه یک تاکسی دربستی هست اما اسنپ و تپسی پایین نگه میدارن از جیب راننده ها میزنن تا مسافرشون زیاد باشه

    پاسخ

    می‌دونی چرا چون شما با ماشین کار نکردی تو اسنپ که وقتی سگ دو میزنی دو زار در میاری همشو باید بدی برای لوازم یدک پول تعمیر .برو فقط شش ماه تو اسنپ کار کن بعد بیا نظر بده

    پاسخ

    فقط باید امنیت و آرامش مسافر تامین باشه ؟راننده چی آیا نباید امنیت شغلی و آرامش زندگی با بیمه تامین اجتماعی راننده که تو سرما و گرما با کرایه مفت و دور از انصاف تامین باشه ؟؟ به نظرت تو خودت خیلی پرو و گستاخ نیستی ؟؟
    عدالت باید برابر رعایت شه نه اینکه فقط حق مسافر در نظر گرفته باشه و مسافر مثله نوکر به راننده نگاه کنه من خودم یه راننده اسنپ هستم با مدرک فوق لیسانس به ناچار مجبور به فعالیت در اسنپ هستم و اجازه نخواهم داد که مسافر هر جوری که دلش بخواد با شخصیت بنده رفتار کنه . هم شخصیت مسافر محترم هست هم راننده . یاد بگیریم به همدیگه احترام بذاریم
    باید این تفکر پاک بشه که به مسافر آنقدر بها دادن که به خودش اجازه بده شخصیت راننده رو زیر سوال ببره .
    با تشکر

    پاسخ

    احسنت واقعا حرف حساب زدی….امید به روزی که ببینم که ازاین بی حساب کتابی اسنپ خلاص شیم

    پاسخ

    اره میگن لغو کن چون کرایه هاش مضخرف شده .از وقتی سند باد اومده کرایه های اسنپ روز به روز پایین تر میاد .کدوم راننده دلش میخواد جاده مخوف زندان قزلحصار که پر از خلافه و مسیرش ۲۴کیلومتره با کرایه اسنپ که زده ۱۶هزار تومن بره بعد ۳هزار تومن از اون ۱۶تومنه کمیسیون بده حالا سوخت واصتحلاک هیچی اصلا حساب نکن
    بعد خدایی موندم اسنپ کیلومتری هزار تومنم حساب نمیکنه که ۲۴کیلومتر میشه ۱۶ .۳تومنم خودش برداره میمونه ۱۳

    پاسخ

    برای ادمهایی مثل شمامتاسفام که فقط به فکرخودتونین فقط اون لغوسفرومیببنین دیگه نمیگین راننده رومثل نوکرمیبینین باکرایه های صلواتی بخوام ازسواستفاده های مسافرهالگم بایددوتارمان بنویسم فقط دوتاشومیگم یارویوارمیشه باکرایه ۸تومن برات مسیروتایین میکنه که بری دوستشوسوارکنی باهمون کرایه یاهرجادلش خواست میگه نگه دارنون بگیرم یاچی بگیرم بهشونم مبگی توقف درمسیربزن بهشون برمیخوره میرن امتیازمنفی میدن وچرت وپرت به اسنپ مینویسن واقعاشماخیلی رودارین شماحقتون همون تاکسیه یه کیلومترپیاده بری همون مسیر۸تومنی رو۲۵تومن بدین انقدر رودارنباشین

    پاسخ

    شمایی که میای حرف مفت میزنی فقط دوروزبیااسنپ کارکن بعدبرومیفهمی چه خبره تاسردردنگیری نمیتونی بدونی سردرد چجوری دردی داره پس هیچ موقع قضاوت بیخودنکن اگه بدونی مسافرهاچجورازراننده هاسواستفاده میکنن دیگه این حرفهارونمیزدی بعدشم تویاماشین نداری وخرج زندگی گردنت نیافتاده که بفهمی گرانی یعنی چی وفشارزندگی یعنی چی ادمهایی مثل شمافقط خودشونومیبینن واون دوقرون کرایه رو

    پاسخ

    راننده کار هر روزش کار خودش بلده، این مسافر که بلد نیس درست اسنپ بگیره آخرش هم انتظار داره براش لغو بزنی

    پاسخ

    وقتی مسافر مثل تو شعور نداره باید دو تا فحش هم بهش داد مردک اجنبی

    پاسخ

    میشه طرفداری اسنپ رو نکنی یه ملت دارن میگن کرایه کمه نمیصرفه همه چی گرون شده جز این کرایه ها

    پاسخ

    کرایه کم و نبود بیمه را همکاران عزیزم گفتن .من به یک نقص دیگر اسنپ و تپسی را عنوان میکنم.سندباد درخواست دیگر راننده ها از شما احراز هویت مسافرین همچون راننده ها میباشد.متاسفانه الان چنین نیست .خود من را یه بار در بلوار هاشمی حدفاصل آزادگان با شاد آباد خفت گیری کردن. و خدا بدادم رسید .راننده در امنیت نیست .اینو درک کنید

    پاسخ

    ساکت شووووو

    پاسخ