coinex
راهنمای خرید تکراتو

بازی Call of Duty : Modern Warfare 2 بزودی رونمایی می‌شود

افشاگر معروف سری Call of Duty خبر از معرفی بازی Call of Duty : Modern Warfare 2 در آینده داده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار دنیای گیم و سرگرمی، رالف، افشاگر معروف سری کال آو دیوتی از انتشار احتمالی  بازی Call of Duty : Modern Warfare 2 در توییترش خبر داد. سطح انتظارات از بازی Call of Duty 2022 بسیار بالاست. پیش از این گزارش شده بود که نسخه مخصوص 2023 این بازی یک سال به تعویق می‌افتد و به همین دلیل، شاید برخی از انتشار زودتر از موعد این بازی تعجب کنند. اکتیویژن در دی ماه گذشته از نارضایتی بازیکنان ونگارد و وارزون خبر داده بود؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شد که توسعه نسخه جدید کال آو دیوتی، زمان بیشتری طول بکشد.

بازی Call of Duty : Modern Warfare 2 بزودی رونمایی می‌شود

رالف، افشاگر سری کالاف دیوتی، اطالاعاتی از انتشار قسمت بعدی کال آو دیوتی را در توییترش به اشتراک گذاشت. او یک شمارش معکوس را توییت کرده که نشان دهنده زمان باقیمانده تا رویداد کال آو دیوتی است. رالف این توییت را با کپشن «30 آوریل» منتشر کرده است. اما در ری‌توییتی که داشت، به این مطلب اشاره کرد که منظورش از شمارش معکوس این نبوده که بازی در 30 آوریل منتشر می‌شود.

بازی Call of Duty : Modern Warfare 2

در توییت بعدی گفت زمان دقیق معرفی این بازی در ماه می (اردیبهشت، خرداد) تعیین شده است. رالف در توئیتش تاریخ دقیق افشای آن را ذکر نکرد. او منظورش از شمارش معکوس را به طور کامل بیان نکرده است؛ اما می‌توان اینطور برداشت کرد طبق سنت قدیمی سری کال آو دیوتی، احتمالا یک تیزر برای اعلام رسمی تاریخ انتشار بازی است.

با این حال نمی‌توان به اطلاعات منتشر شده بسنده کرد؛ چرا که منبع دقیقی برای آن وجود ندارد و می‌توانیم آن را یک شایعه بدانیم. باید این واقعیت را در نظر بگیریم که برای اعلام و رونمایی از کال‌آف دیوتی خیلی زود است.

رالف پیش از این، اطلاعاتی را درباره اسم پروژه امسال فاش کرده بود. او مدعی شد که این پروژه‌، دنباله‌ ریبوت Modern Warfare خواهد بود. این بازی در استودیو اینفینیتی وارد در حال توسعه است. با توجه به هزینه‌ای که برای ساخت این بازی صرف می‌شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که شاهد بازی بی‌نظیری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظرشما بازی Call of Duty : Modern Warfare 2 چیست؟ نظر ارزشمندتان را در باکس نظرات بنویسید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر