;
coinex

بیت کوین تا 10 هزار دلار سقوط می‌کند

Mark Mobius، سرمایه‌گذار کهنه‌کار بازارهای نوظهور نسبت به خرید بیت کوین به کاربران هشدار داد. به عقیده وی بیت کوین تا 10 هزار دلار سقوط خواهد کرد.

مارک موبیوس، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری بازارهای نوظهور اخیراً مصاحبه‌ای با the Financial News انجام داده است. به عقیده مارک قیمت بیت کوین به سطح 10 هزار دلار خواهد رسید. موبیوس گفت که با وجود رالی صعودی اخیر بیت کوین، بحران در صنعت رمزارزها به پایان نرسیده است.

ریزش ترا لونا علت اصلی سقوط بیت کوین تا 10 هزار دلار

در اوایل امروز، قیمت بزرگترین رمزارز دنیا پس از سقوط تا 25401 دلار طی یک اصلاح صعودی به 30960 دلار رسید. این قیمت پایین‌ترین رکورد ثبت شده توسط بیت کوین از دسامبر 2020 تا کنون به شمار می‌رود.

سقوط ارز دیجیتال لونا رویدادی شبیه به قوی سیاه بود که فشار فروش بسیار زیادی به بازار رمزارزها وارد کرد. پس از صفر شدن قیمت لونا بازار به آرامش نسبی رسید.

معامله‌گرانی که در پایان اصلاح اخیر بیت کوین این رمزارز را خریداری کردند در یک روز به سود چشمگیر 20 درصدی رسیدند. موبیوس علی‌رغم رشد اخیر بازار نسبت به آینده رمزارزها بدبین است.

بیت کوین مانند چاقوی در حال سقوط است

به اعتقاد موبیوس بیت کوین در قیمت 20 هزار دلار برای خرید مناسب است. بیت کوین پس از رسیدن به این محدوده به احتمال زیاد یک جهش کوتاه مدت داشته باشد. هیچ بازگشت قیمتی در حال حاضر پایدار نیست.

در نوامبر گذشته، سرمایه‌گذار آلمانی به درستی ریزش بیت کوین پس از رسیدن به سقف تاریخی 69044 دلار را پیش‌بینی کرده بود. بزرگترین ارز دیجیتال دنیا در حال حاضر 55.38 درصد نسبت به بالاترین قیمت تاریخ خود کاهش یافته است.

در گذشته موبیوس اظهار کرده بود که بازار ارزهای دیجیتال ماهیتی شبیه به کازینو دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: u.today

نظر شما درباره سقوط قیمت بیت کوین تا 10 هزار دلار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر