coinex
راهنمای خرید تکراتو

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 (Poco M3) شیائومی

گوشی پوکو ام 3 پس از آخرین به روز رسانی برای برخی از کاربران روشن نمی‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 بپردازیم.

پوکو ام 3 یک گوشی مقرون به صرفه بوده که در نوامبر سال گذشته عرضه شده است. این گوشی نسبت به قیمت خود مشخصات بسیار عالی و کیفیت خوبی دارد اما موضوعی که باعث شده این گوشی به یکی از پر طرفدارترین محصولات دنیا تبدیل شود طراحی و دیزاین آن بوده است.

این دستگاه با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 راه اندازی شده و در حال حاضر منتظر اپدیت برای اندروید 11 است در حالی که هنوز اخبار موثقی درباره این اپدیت وجود ندارد. از زمان راه اندازی این محصول تا به الان این دستگاه، توسعه‌های بسیار زیادی پیدا کرده و در این راه بسیار فعال بوده است.

با وجود توسعه زیادی که گوشی پوکو ام 3 تا به الان داشته اما یک موضوع جدید و جدی در ارتباط با این گوشی در جریان است. برخی از کاربران این گوشی جدید بسیار نگران هستند زیرا به گفته آن‌ها پس از آنکه این افراد گوشی خود را اپدیت کرده‌اند، دستگاهشان دیگر روشن نشده است. در ادامه با حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 همراه ما باشید.

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3

تعداد زیادی از کاربران این گوشی گزارش داده‌اند که تا قبل از به روز رسانی پوکو ام 3 به خوبی کار کرده است در زمان به روز رسانی تا 70 80 درصد پیش رفته و پس از آن به صورت ناگهانی خاموش شده و بدون توجه به هر گونه تلاشی، دیگر روشن نمی‌شود.

ابتدا در رابطه با این مشکل بسیاری گمان کردند که شارژ گوشی آن‌ها تمام شده است اما به گفته کاربران پیش از شروع پروسه دستگاه آن‌ها به اندازه کافی شارژ داشته است همچنین پس از آنکه پروسه تا قبل از خاموش شدن نیز پیش رود گوشی آن‌ها به شارژر متصل بوده است. کاربران حتی پس از خاموشی، باری دیگر گوشیشان را به شارژ متصل کرده‌اند اما این مشکل درست نشده است.

اگرچه که راه حلی برای این مشکل ارائه شده و جای نگرانی برای این مسئله دیگر وجود نخواهد داشت اما به هر حال ما به تمامی کاربران این گوشی برای این مشکل حق می‌دهیم زیرا این مشکل نباید از اول اتفاق می‌افتاد.

خوشبختانه حل مشکل خاموش شدن Poco M3 بسیار آسان و ساده است. این راه حل توسط ناظر Mi Community داده شده است پس اصلا نگران نا امن بودن این راه حل نباشید و به راحتی و با خیال راحت آن را اجرا کنید.

ما در چندین مرحله به حل مشکل Poco M3 خواهیم پرداخت. تقریبا 3 راه حل برای حل این مشکل برای شما ارائه خواهیم داد در ابتدا اگر روش اول کارساز واقع نشد، روش دوم را امتحان کنید و در صورت لزوم روش سوم را اجرا کنید. نکته اصلی این است که مراحل را به ترتیب انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2021

بهترین گوشی های هواوی 2021

 حل مشکل روشن نشدن پوکو ام 3 (روش اول)

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 / حل مشکل خاموش شدن Poco M3 / حل مشکل روشن نشدن پوکو ام 3

به نقل از Techtrends.news ، بسیاری از کاربران برای حل مشکل روشن نشدن گوشی شیائومی مدل پوکو ام 3 خود آن را در ابتدا به حالت Fastboot در آورده و از آنجا، دوباره آن را به سیستم عامل بوت کردند. برای انجام اینکار این مراحل را به ترتیب انجام دهید.

برای شروع این کار در ابتدا باید گوشی شما خاموش باشد. از آنجایی که گوشی شما به دلیل برخی از مشکلات اپدیت در حال حاضر خاموش است برای فست بوت کردن آن دکمه خاموش روشن را بعلاوه دکمه ولوم کم را باهم فشار داده و به مدت 4 الی 5 ثانیه آن‌ها را نگه دارید. با انجام این کار گوشی شما به حالت فست بوت در می‌آید.

در این مرحله برای اینکه بتوانید گوشی خود را از حالت فست بوت به حالت سیستم عمل در بیاورید، باری دیگر باید دکمه ولوم کم و خاموش روشن را فشار داده و برای چند ثانیه آن‌ها را نگه دارید. با اینکار دستگاه شما از حالت فست بوت خارج شده و به حالت سیستم عامل برمی‌گردد.

این روش اول را برای حل مشکل روشن شدن پوکو ام 3 امتحان کنید. برخی از کاربران با انجام این روش مشکل خود را حل کرده‌اند اما اگر با این روش گوشی شما به حالت عادی بازنگشت روش‌های دیگر را که به شما معرفی می‌کنیم را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

 حل مشکل خاموش شدن Poco M3 (روش دوم)

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 / حل مشکل روشن نشدن پوکو ام 3

یکی از کاربران این نسخه از گوشی شیائومی با پشتیبان پوکو تماس گرفته و این مشکل را با آن‌ها مطرح کرده است. به آن کاربر از طریق تماس گفته شده که برای حل این مشکل می‌توانند برای چندین ثانیه دکمه پاور را بگیرند.

در واقع گفته شده که کلید پاور گوشی خود را به مدت 14 الی 15 ثانیه فشار داده و آن را نگه دارید با این کار گوشی شما باری دیگر راه اندازی مجدد شده و مشکل گوشی شما حل خواهد شد. اگر با این روش نیز به نتیجه نرسیدید از روش سوم استفاده کنید به احتمال زیاد روش سوم مشکل شما را حل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس

بهترین گوشی های تاشو

 حل مشکل خاموش شدن Poco M3 (روش سوم)

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 / حل مشکل Poco M3

سومین و آخرین راه حل این مشکل به گونه‌ای است که باید باتری خود را به طور کامل خالی کنید. برای انجام این کار گوشی تلفن خود را کنار گذاشته تا سطح باتری آن تا صفر درصد کاهش پیدا کرده و خاموش شود.

زمانی که گوشی شما باتری خود را تخلیه کرد دستگاه خود را به یک شارژر وصل کنید تا شروع به شارژ کردن کند. به محض اینکه دستگاه شما شروع به شارژ کند به این معنی است که سیستم عامل دستگاه بوت شده و مشکل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی

بهترین گوشی های پوکو

علت روشن نشدن گوشی شیائومی مدل پوکو ام 3

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموش شدن Poco M3 / حل مشکل Poco M3

دلایل احتمالی زیادی برای ایجاد این اختلال در گوشی‌های شیائومی وجود دارد. گفته شده اغلب این مشکلات به دلیل استفاده روزمره و در طول آن اتفاق می‌افتد. به گزارش برخی از کارشناسان و نمایندگان علت‌های احتمالی به شرح زیر است.

  • پس از به روز رسانی سیستم عامل برخی از فایل‌های سیستم با خطا نصب شده‌اند.
  • دستگاه به دلیل ویروسی بودن برنامه‌های پلی مارکت بوت نشده است.
  • پس از آنکه دستگاه بر روی یک صفحه سخت، کابل باتری قطع شده است.
  • درگاه USB مسدود شده است یا رطوبت باعث ایجاد لکه‌های زنگ زدگی جزئی اما مضر روی کنتاکت‌ها شده است.

باید به این نکته توجه داشته باشید که در برخی از موارد شما قادر به حل برخی از مشکلات ایجاد شده بر روی یک دستگاه دیجیتال را ندارید زیرا درست شدن برخی از مشکلات کار تخصصی بوده و باید به دست برخی از کارشناسان درست شوند.

با این حال اگر مشکل دستگاه شما با این راه حل های ارائه شده حل شود بدان معنی است که در واقع گوشی شما مشکل خاصی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: droidwin , piunikaweb

نظر شما در خصوص حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (185 نظر)

    من گوشی بابا مثل اینکه ۱۰ در صد شده گوشیش یهو خاموش شده دیگه روشن نمیشه ۲ روش اولو امتحان کردم اما تغیری نکرد باید چیکار کنیم؟☹

    پاسخ

    داداش بدادم برس گوشی مامانم رو بروز رسانی زدم الان روشن نمیشه از دیشبm3
    سه بار دیگه هم کد خورده بود 300دادم رو درست شده تورو خدا یه کاری کن من تو کوچه نخوابم

    پاسخ

    داداش بدادم برس گوشی مامانم رو بروز کردم m3
    بعد گوشیه تو شارژ بود و موتیف اومد ک از شارژ نکش منم نکشیدم گوشی خاموشه از دیشب این سه راهم امتحان کردم هر کار کردم روشن نشد توروخدا کمک کن امشب تو کوچه نخوابم

    پاسخ

    خب بدون اینکه مامانت بدونه مگه مرض داری بروزرسانی میکنی بابای منم گوشی مامانمو چند وقت پیش بروز کرد گوشی وسطاش گیر کرده بود روشن نمیشد آخرش برد گوشی فروشی روشنش کردن البته گوشی مامانم سامسونگ a7 بود ولی نمیدونم چه مشکلی داشت گیر کرد تروخدا این اشتباهو تکرار نکنید 😂

    پاسخ

    اقایون داداشیام سلام و صد سلام شیائومی واس ماس .. نه شوخی کردم دوستان عزیز برای من هر وقت گوشیمو ری استارت میکنم این اتفاق میوفته و دیگه روشن نمیشه پس از همه شما بیشتر روش کار کردم دو راه حل دقیق و جواب داده دارم
    اول گوشی خاموش را نیم ساعت به حال خود بگذارید البته باید مطمئن باشید که شارژ دارد بعد از نمیم ساعت اول دکمه خاموش روشن و ولوم کم را با هم نگه دارید و دقیقا یک دقیقه رها نکنید بعد از یک دقیقه اگه روشن نشد خالا ولوم پاین و بالا و خاموش روشن را باه هم نگه دارید و مطمئنا روشن میشه

    راه حل دوم
    ولوم کم و دکمه پاور را نگه دارید تا گوشیتون برع رو حالت فست بوت به محض اینکه فست بوت روی صفحه نمایش داده شد دوباره دکمه پاور و ولوم کم را نگه دارید تا خاموش شود و بعد از خاموشی دوباره تکرار کنید این بار دستگاه شما به حالت سیستم عامل روشن میشه به همین اسونی
    دوستان من چون یه مقدارم ازار دارم بعضی اوقات مخصوصا خاموشش میکنم و این روشهارو امتحان میکنم ببینم ج میده یا نه پس خیالتون راحت باشه ،😂😂😂😂😂🤣🤣

    پاسخ

    داداشششش هیچکدوم کار نکرد 🥲😀وقتشه برم بمیرم؟!

    پاسخ

    دوستان منم گوشی poco m3 دارم .یک روز امدم خونه دیدم گوشیم خاموشه و روشن نمیشه .یادم بود که شب قبلش شارژ کمی داشت .یادم نبود چند بود.هر روشی که اینجا نوشته بود رو انجام دادم ولی روشن نشد . یکی توی کامنت ها نوشته بود گوشی رو گذاشتم روی فن کویل به دمای 60 رسیده بعد روشن شده . منم گذاشتم روی رادیات یکم داغ شد بعد زدم شارژ دیدم ایکون شارژ امد و هیچی شارژ نبود و شارژ شد کمی بعد روشن شد.شما هم میتونید این روش رو امتحان کنید.

    پاسخ

    سلام دوستان من هم ۸ماه پیش پکو ام تری خریدم اذیت نکرد اما سه چهار روز پیش خاموش شد دیگه روشن نشد اما بچه ها دادم کارانتی دو روز بعد زنگزدن روشن شده بیا ببر خودم دو روز گزاشتم باطری خالی شد با شارژر معمولی زدم روشن شد علامت پکو اومد رو صفحه اما دوباره خاموش شد بنظرم بدین گارانتی دو روزه هم میاد الان سه روزه روشن شده تا حالا که مشکلی نداشته از گارانتی پرسیدم که میگن هارد گوشی ظعیفه اما گارانتی میگه مشکل نرم افزار یه ام من گفتم اگه اینبار خاموش بشه بدم گارانتی هاردش رو عوض کنه مشکلش واسه همیشه حل میشه البته این مشکل هارد رو از تعمیر کار موبایل پرسیدم گفت دیگه نمیدونم اما ببینید گارانتی گوشی مال چه شرکتیه یه سری شون خدمات پس از فروش دارن مثل شرکت داتیس همراه تنها نمایندگی که تامین قطعات هم از خود شیاومی داره نه من اصلاً پیام ندادم تا حالا

    پاسخ

    منم همین مشکل رو داشتم ۴روز گوشیم خاموش بود ایراد از آی سی تغذیه بود ۳۲۰دادم درست شد میگن جز گارانتی نیست

    پاسخ

    گوشی (poco) من هم وقتی شارژش تموم شد،بعد که زدم ژارژ اصلا شارژ نشد ،تا یک روز بد تا70درصد شارژ شد ولی روشن نشد .دکمه صدا و پاور هم امتحان کردم جواب نداد.

    لطفا راهنمایی

    پاسخ

    سلام من هم گوشی مو خاموش کردم ولی شارژ داشت وقتی خواستم روشن کنم دیدم روشن نمیشه تموم سه روش بالا رو هم امتحان کردم اما روشن نشد ک نشد نمی‌دونم باید چیکار اصلا

    پاسخ

    سلام سوال داشتم ممنون میشم اگه کسی میدونه جواب بده.
    امروز گوشیمو فرستادم نمایندگی چند روزه درست میشه میفرستنش؟
    الان که رفته نمایندگی بخوان درستش همه اطلاعاتی هم که روشه پاک میشن؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام من دوبار گوشیم اینجوری شد زدمش به شارژ بعد چند دقیقه دکمه پاور و گرفتم روشن شد.امروز شروع مجدد زدم نزدیک سه ساعته که هنوز روشن نشده همه ی این کارا رو هم انجام دادم.6ماه هست که گرفتمش

    پاسخ

    دوستان من به روز کردم حدود یکساعت طول کشید تا نصب بشه اول خیال کردم دیگه خاموش میشه دیگه روشن نمیشه اما خوشبختانه مشکلی نداشت الان یک ساله دارم ازش استفاده میکنم حتی حتی با آ۳۱ اس هم گفتند عوض نکردم چون واقعا خدای میانرده هست اینترنت فوق العاده اجرای بازی های سنگین بدون باگ ولک اجرا میشه رم۴حافظه ۱۲۸عالیه.

    پاسخ

    سلام گوشی من دوکو ام سه هستش چند بار خاموش میکردم دیگه روشن نمیشد بعد از اینکه ۲۰ ثانیه دکمه پاور رو نگه می داشتم روشن میشد ولی دیروز سر کلاس بودم بلند گوش خود به خود صداش خیلی کم شد من هم گوشی رو خاموش کردم بعدش هر کاری کردم روشن نشد تازه اپدیت نکرده بودم

    پاسخ

    شارژر رو چندبار بزنید دربیارید همراهش هم پاور و ولوم بگیرید برا من که روشن شد خدارو شکر.

    پاسخ

    دوستان عزیز من هم پوکوm3دارم
    از آپدیتmiui12.0.11گوشیم با باگ مواجهه شد
    خوب شیائومیpoco m3وردمی9tکلا از همه نظر مثل هم هستن
    دقیقا مثل یک روح در دوبدن
    ولی ردمی9tفقط یک دوربین کوچک بیشتر از پوکوm3داره که اون دوربین هم تاثیر زیادی بر روی کیفیت دوربین نزاشته
    من خودم چندین گوشی poco m3و ردمی9tرا بررسی کردم وهمگی باگ داشتن
    فرقی نداره گوشیتو یک روزه خریدی
    یک ماهه خریدی
    یا یک ساله خریدی
    این دو مدل گوشی از آپدیت12.0.11باگ گرفتن واین مشکل دست من و شما نیست و فقط باید از طرف شرکت شیائونی یک آپدیت بدون عیب ونقص منتشر کنن
    ومشکل خاموش شدن هم به این دلیله که ما دونوع گوشی داریم یه نسخه چینی چیه نسخه جهانی
    که نسخه جهانی خاموش نمیشه وبا خیال راحت استفاده کنید
    ولی نسخه چینی خاموش میشه
    🙏🙏

    پاسخ

    عالیه من خودم سه ماهه خریدم دوسه بارم برای سیم کارت که می هم خواستم بزارم خاموش کردم ولی بعد روشن شد گوشیه خوبی هم هست باتریش از پوکو ایکس تری هم بهتره عالیه❤️

    پاسخ

    سلام من گوشیم شب شارژش رسید به ۱۴ زدم شارز صب ساعت۷ دیدم خاموشه گوشی روشن کردم ۴۰ درصد شده بود بعد اینکه استفاده کردم ۴۰ درصد تموم شد و خاموش شد اوردم زدم به شارژ دیدم روشن نمیشه ساعت۱ بود بردمش بیرون به مغازه ها نشون دادم گفتن ۴۰۰ اینا خرجشه یکیشون زد به شارژ گفت با دستگا میزنم بیینم چشه حالت شارز رو نشون داد ولی شارز نکرد اوردم خونه بعد چند ساعت زدم شارز دیدم شارز میکنه بعد اینکه پر شد در اوردم استفاده کردم خواستم ببینم درست شده یا نه خاموش کردم زدم شارز دیدم شارز میکنه ولی روشن نمیشه سه دکمه زدم رفت فست بوت بعد خاموش کردم روشن شد خدارو شکر الان ۵ روز گزشته هم خاموش میکنم هیچیش نمیشه آیا مشکل از چی بود ممنون میشم کمکم کنید❌❤️

    پاسخ

    سلام تنها راهش اینه بزارید گوشی سه روز بگذره باطریش تمام بشه بستگی به شارژی داره که گوشی داره بعد که شارژ تمام شد دوباره بزنید به شارژ فقط با آداپتور خودش دیگه شارژ نکنید ببرید نمایندگی براتون تعمیر می‌کنه مشکلش حل میشه خیابان حافظ ساختمان زمرد نمایندگی

    پاسخ

    سلام دوستان من POCO M3 دارم راه حل اساسی فقط تعمیر گوشیه که این مشکل به کلی درست بشه موقق باشید ❤️❤️❤️

    پاسخ

    گوشیم poco m3 است
    یبار آپدیت کردم خاموش شد بعد د‌وازده ساعت دیگه با نگه داشتن دکمه پاور روشن شد
    بعد دوسه روز دیگش راه اندازی مجدد زدم خاموش شد الانم هنوز خاموش
    باتریش هم ۹۰ درصد داشت
    دو روزه که این اتفاق افتاده
    آیا روشن میشه یا ن؟

    پاسخ

    گوشی منم پوکو ام ۳ هستش الان دو روزه خاموش شده و روشن نمیشه این راه حل های سایت هم امتحان کردم نشد اگه کسی میدونه چطور روشنش کنم بهم بگه ممنون میشم ازتون

    پاسخ

    متاسفانه با این سه روش بنده هر کاری کردم نشد به گارانتیش زنگ زدم گفتن باید بزارید 48ساعت به شارژ باشه اگه درست شد که هیچ ولی اگه درست نشد باید مرجوعش کنم
    حالا خداروشکر گارانتی قبول میکنه

    پاسخ

    منم گوشیم خاموش شده بود هنوز علتش نمیدونم چیه الانم خاموشه تقریبا ۴ بار خاموش شده وقتی که شروع مجدد.یا خاموش کردم میزنم دیگ روشن نمیشه اولین بار شروع مجدد زدم روشن نشود و نگه داشتم تا روشن شد خیلی ساده ولی بار دوم روشن نمیشد دادم نمایندگی گفتند که اپدیت کردی و نرم افزارش گفتند عوض میکنیم تا اینکه عوض کردند خوب بود تا اینکه بعد از یک ماه دیگ بازم شروع مجدد زدم روشن نشد بازم خودم زدم شارژ صبح سیم کارت و کابل شارژ در اوردم دراورده بودم و که اینکه نگه داشتم بالای ۳ ثانیه که روشن شد اما نمیدونم چرا علامت باتر درصدش نمیاد فقط یه باتری هستش که درحال شارژ است که سیم کارت انداختم داخلش درست شد بار ۴ که اصلا روشن نشده که روش های اینجارو دیدم دوبار روشن کردم زود خاموش شد اومید وارم درست بشه اگ کسی روش بهتری داره بهم معرفی کنه مممنون.

    پاسخ

    سارا جان عزیز چرا خب پوکو ام سه خریدی میرفتی ایکس تری ان آف سی یا ایکس سه پرو میخریدی خیلی بهتر بود یا ردمی نوت ۹ یا ردمی نوت ۹ پرو

    پاسخ

    راست میگه عزیزم برو از لین گوشی های معردف شیائومی رو بخر نه این گوشی هایی که معردف نیستن اینا رو میبرن کلی خرابی میزارن توش با قیمت فوق ارزون میدم به مردم برو ردمی نوت ۹ یا پوکو ایکس ۳ بخر البته من خودم سامسونگ دارم تاحالا شیایومی ندارم ولی میدونم گوشیه خوبیه اگه این مشکلاتش درست بشه

    پاسخ

    ۵ ماه پیش پوکو ام ۳ گرفتم بازیارو عالی و روون بالا می اورد بعد از اپدیت یک ماه گذشت گوشیمو ریبوت کردم که بسته نت فعال شه بعد ریبوت دیگه روشن نشه العان یه ماهه برنگشته از گارانتی
    بعد برگشت امکان نقص میتونه داشته باشه؟

    پاسخ

    با هیچکدوم از این راه هایی که گفتین روشن نشد تکلیف چیه ؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام من گوشی را ری استارت کردم خاموش شد و
    دیگر روشن نشد 30درصد هم شارژ داشت زیر شارژ هم گذاشتم چند ساعت هیچ چیزی نیومد راه حل های بالا راانجام دادم ولی هیچ اثری نداشت باید چی کار کن

    پاسخ

    سلام من گوشی را ری استارت کردم خاموش شد و دیگر روشن نشد 30درصد هم شارژ داشت زیر شارژ هم گذاشتم چند ساعت هیچ چیزی نیومد راه حل های بالا راانجام دادم ولی هیچ اثری نداشت باید چی کار کنم

    پاسخ

    سلام من هم همین مشکل داشتم گذاشتم روی فن کوئل 5 دقیقه تقریبا 50 تا60 درجه گرم شد دکمه پاور 30 ثانیه نگه داشتم روشن شد

    پاسخ

    حالا واقعا با این کار روشن میشه ؟
    اتفاقی برای گوشی نیوفته؟

    پاسخ

    نه هیچ اتفاقاتی برای گوشی پیش نمیاد رخ نمیده خیالت راحت

    پاسخ

    حدود ۸ ماo پوکو ام تری خریدم همه بروز رسانی ها رو کردم هیچ مشکلی نداره

    پاسخ

    مزخرف ترین گوشی ای که تا حالا خریدم همین پوکو ام تری بود

    پاسخ

    من از همون اول که پو کو ام تری خریدم این مشکلو داشت حتی وقتی اپدیت نکرده بودم..
    هر وقت ری استارت بشه یاخدای نکرده باتریش تموم بشه تا 48ساعت بعد روشن نمیشه

    من توصیه میکنم به هیچ عنوان سراغ این مدل نرید

    پاسخ

    برای pro هم ممکنه این مشکل ایجاد شه؟؟؟

    پاسخ