coinex
راهنمای خرید تکراتو

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 (Poco M3) شیائومی

گوشی پوکو ام 3 پس از آخرین به روز رسانی برای برخی از کاربران روشن نمی‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 بپردازیم.

پوکو ام 3 یک گوشی مقرون به صرفه بوده که در نوامبر سال گذشته عرضه شده است. این گوشی نسبت به قیمت خود مشخصات بسیار عالی و کیفیت خوبی دارد اما موضوعی که باعث شده این گوشی به یکی از پر طرفدارترین محصولات دنیا تبدیل شود طراحی و دیزاین آن بوده است.

این دستگاه با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 راه اندازی شده و در حال حاضر منتظر اپدیت برای اندروید 11 است در حالی که هنوز اخبار موثقی درباره این اپدیت وجود ندارد. از زمان راه اندازی این محصول تا به الان این دستگاه، توسعه‌های بسیار زیادی پیدا کرده و در این راه بسیار فعال بوده است.

با وجود توسعه زیادی که گوشی پوکو ام 3 تا به الان داشته اما یک موضوع جدید و جدی در ارتباط با این گوشی در جریان است. برخی از کاربران این گوشی جدید بسیار نگران هستند زیرا به گفته آن‌ها پس از آنکه این افراد گوشی خود را اپدیت کرده‌اند، دستگاهشان دیگر روشن نشده است. در ادامه با حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 همراه ما باشید.

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3

تعداد زیادی از کاربران این گوشی گزارش داده‌اند که تا قبل از به روز رسانی پوکو ام 3 به خوبی کار کرده است در زمان به روز رسانی تا 70 80 درصد پیش رفته و پس از آن به صورت ناگهانی خاموش شده و بدون توجه به هر گونه تلاشی، دیگر روشن نمی‌شود.

ابتدا در رابطه با این مشکل بسیاری گمان کردند که شارژ گوشی آن‌ها تمام شده است اما به گفته کاربران پیش از شروع پروسه دستگاه آن‌ها به اندازه کافی شارژ داشته است همچنین پس از آنکه پروسه تا قبل از خاموش شدن نیز پیش رود گوشی آن‌ها به شارژر متصل بوده است. کاربران حتی پس از خاموشی، باری دیگر گوشیشان را به شارژ متصل کرده‌اند اما این مشکل درست نشده است.

اگرچه که راه حلی برای این مشکل ارائه شده و جای نگرانی برای این مسئله دیگر وجود نخواهد داشت اما به هر حال ما به تمامی کاربران این گوشی برای این مشکل حق می‌دهیم زیرا این مشکل نباید از اول اتفاق می‌افتاد.

خوشبختانه حل مشکل خاموش شدن Poco M3 بسیار آسان و ساده است. این راه حل توسط ناظر Mi Community داده شده است پس اصلا نگران نا امن بودن این راه حل نباشید و به راحتی و با خیال راحت آن را اجرا کنید.

ما در چندین مرحله به حل مشکل Poco M3 خواهیم پرداخت. تقریبا 3 راه حل برای حل این مشکل برای شما ارائه خواهیم داد در ابتدا اگر روش اول کارساز واقع نشد، روش دوم را امتحان کنید و در صورت لزوم روش سوم را اجرا کنید. نکته اصلی این است که مراحل را به ترتیب انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2021

بهترین گوشی های هواوی 2021

 حل مشکل روشن نشدن پوکو ام 3 (روش اول)

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 / حل مشکل خاموش شدن Poco M3 / حل مشکل روشن نشدن پوکو ام 3

به نقل از Techtrends.news ، بسیاری از کاربران برای حل مشکل روشن نشدن گوشی شیائومی مدل پوکو ام 3 خود آن را در ابتدا به حالت Fastboot در آورده و از آنجا، دوباره آن را به سیستم عامل بوت کردند. برای انجام اینکار این مراحل را به ترتیب انجام دهید.

برای شروع این کار در ابتدا باید گوشی شما خاموش باشد. از آنجایی که گوشی شما به دلیل برخی از مشکلات اپدیت در حال حاضر خاموش است برای فست بوت کردن آن دکمه خاموش روشن را بعلاوه دکمه ولوم کم را باهم فشار داده و به مدت 4 الی 5 ثانیه آن‌ها را نگه دارید. با انجام این کار گوشی شما به حالت فست بوت در می‌آید.

در این مرحله برای اینکه بتوانید گوشی خود را از حالت فست بوت به حالت سیستم عمل در بیاورید، باری دیگر باید دکمه ولوم کم و خاموش روشن را فشار داده و برای چند ثانیه آن‌ها را نگه دارید. با اینکار دستگاه شما از حالت فست بوت خارج شده و به حالت سیستم عامل برمی‌گردد.

این روش اول را برای حل مشکل روشن شدن پوکو ام 3 امتحان کنید. برخی از کاربران با انجام این روش مشکل خود را حل کرده‌اند اما اگر با این روش گوشی شما به حالت عادی بازنگشت روش‌های دیگر را که به شما معرفی می‌کنیم را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

 حل مشکل خاموش شدن Poco M3 (روش دوم)

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 / حل مشکل روشن نشدن پوکو ام 3

یکی از کاربران این نسخه از گوشی شیائومی با پشتیبان پوکو تماس گرفته و این مشکل را با آن‌ها مطرح کرده است. به آن کاربر از طریق تماس گفته شده که برای حل این مشکل می‌توانند برای چندین ثانیه دکمه پاور را بگیرند.

در واقع گفته شده که کلید پاور گوشی خود را به مدت 14 الی 15 ثانیه فشار داده و آن را نگه دارید با این کار گوشی شما باری دیگر راه اندازی مجدد شده و مشکل گوشی شما حل خواهد شد. اگر با این روش نیز به نتیجه نرسیدید از روش سوم استفاده کنید به احتمال زیاد روش سوم مشکل شما را حل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس

بهترین گوشی های تاشو

 حل مشکل خاموش شدن Poco M3 (روش سوم)

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 / حل مشکل Poco M3

سومین و آخرین راه حل این مشکل به گونه‌ای است که باید باتری خود را به طور کامل خالی کنید. برای انجام این کار گوشی تلفن خود را کنار گذاشته تا سطح باتری آن تا صفر درصد کاهش پیدا کرده و خاموش شود.

زمانی که گوشی شما باتری خود را تخلیه کرد دستگاه خود را به یک شارژر وصل کنید تا شروع به شارژ کردن کند. به محض اینکه دستگاه شما شروع به شارژ کند به این معنی است که سیستم عامل دستگاه بوت شده و مشکل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی

بهترین گوشی های پوکو

علت روشن نشدن گوشی شیائومی مدل پوکو ام 3

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموش شدن Poco M3 / حل مشکل Poco M3

دلایل احتمالی زیادی برای ایجاد این اختلال در گوشی‌های شیائومی وجود دارد. گفته شده اغلب این مشکلات به دلیل استفاده روزمره و در طول آن اتفاق می‌افتد. به گزارش برخی از کارشناسان و نمایندگان علت‌های احتمالی به شرح زیر است.

  • پس از به روز رسانی سیستم عامل برخی از فایل‌های سیستم با خطا نصب شده‌اند.
  • دستگاه به دلیل ویروسی بودن برنامه‌های پلی مارکت بوت نشده است.
  • پس از آنکه دستگاه بر روی یک صفحه سخت، کابل باتری قطع شده است.
  • درگاه USB مسدود شده است یا رطوبت باعث ایجاد لکه‌های زنگ زدگی جزئی اما مضر روی کنتاکت‌ها شده است.

باید به این نکته توجه داشته باشید که در برخی از موارد شما قادر به حل برخی از مشکلات ایجاد شده بر روی یک دستگاه دیجیتال را ندارید زیرا درست شدن برخی از مشکلات کار تخصصی بوده و باید به دست برخی از کارشناسان درست شوند.

با این حال اگر مشکل دستگاه شما با این راه حل های ارائه شده حل شود بدان معنی است که در واقع گوشی شما مشکل خاصی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: droidwin , piunikaweb

نظر شما در خصوص حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (185 نظر)

    سلام من الان 2ماهی میشه که پوکو ام 3خریدم و الان دارم ازش استفاده میکنم چند باری هم بلکه بیشتر ب دلایل مختلف بجز خاموش شدن گوشی خاموش روشن کردم الان هم نسخه بروزرسانیش اومده الان موندم انجام بدم یا نه فعالان که گوشی من در سلامت کامل هست
    لطفاً کمک کنید

    پاسخ

    شب هنگام خوابیدن گوشیمو خاموش کردم بعدازده حدوددقیقه دوباره خواستم روشن کنم متاسفانه روشن نشد که نشد

    پاسخ

    سلام ، دوستان اصلا نگران نباشید ، داخل سایت اشتباه نوشته که دکمه پاور + دکمه ولم کم رو به حدود 10 ثانیه نگه دارید ،

    شما باید دکمه پاور + دکمه ولم زیاد را نگه دارید تا به صفحه بوت منتقل بشید ، اونجاهم با دکمه های ولم زیاد و کم بین گزینه ها میتونید بالا پایین کنید و با دکمه پاور میتونید یکی از گزینه هارو انتخاب کنید.

    گوشی من poco m3 pach china global version ، بعد بوت شدن هم بدون مشکل کار میکرد ، اندروید 11 , miui 12.5

    پاسخ

    گوشی منم مشکل خاموشی داشت ، گارانتی یارانه همراه رو داشت بردمش نیم ساعته تحویل دادن و الان هیچ مشکلی نداره

    پاسخ

    داداش یه بار دیگه خاموش کن روشن شد جسابه

    پاسخ

    سلام خودم درگیر این مشکل شدم که گوشی پوکو خاموش شد و دیگه روشن نشد خواشتم بفرستم گارانتی که از دوستان مشورت گرفتم و دادم تعمیرکار آی سی رو با 300 هزار تومان عوض کرد و برای همیشه مشکل حل شد
    نگران نباشید آی سی رو تعویض کنید و لذت ببرید

    پاسخ

    منمm3دارم بعداز ابدیت که یکماه پیش کردم،شب خاموش کردم،فرداش،دیگه روشن نشد،کلی عکس فیلم،از مراسم تنها دخترم دارم،دارم دیوانه میشم،مخاطبینم،اگه پاک بشه از نون خوردن میفتیم،تورو خدا اگه کسی بلده کمکم کنه،براش دعا میکنم،ممنون

    پاسخ

    سلام من هم همین مشکل داشتم گذاشتم روی فن کوئل 5 دقیقه تقریبا 50 تا60 درجه گرم شد دکمه پاور 30 ثانیه نگه داشتم روشن شد

    پاسخ

    با سلام و خسته نباشید .
    دوستان و کارشناسان برنامه بنده دقیقا به همین مشکل برخورد کردم و بعد از بروز رسانی البته کامل انجام نشده بود که دستگاه خاموش شده و روشن نشده هر سه مرحله راهنمایی برای رفع مشکل انجام دادم ولی باز هم خاموش هست .
    از دوستان و کارشناسان برنامه خواهشمندم راهنمایی کنید برای برطرف شدن مشکل .

    پاسخ

    گوشیه منم همینطوری شده .تمام این کاد ها رو انجام دادم اما دوشن نشد.مشکل چیه؟

    پاسخ

    پوکو ام تری دارم خاموش کردم سیم‌کارت بزارم راه اندازی مجدد زدم روشن نشد این روش امتحان کردم راه حل چیه

    پاسخ

    سلام گوشیم پوکو ام تری هستش بار اول خاموش کردم روشن نشده با حرارت دادن ای سی توسط تعمیرکار روشن شده موقتا باز آپدیت کردم خاموش شد گذاشتم کنار تا سارژش خالی شد زدم به شارژ روشن شد باز دو روز قبل خاموش شد دیگه روشن نمیشه البته خود به خود خاموش شده نمی دونم چکارش کنم

    پاسخ

    گوشی من داغ کرده بود poco m3 هست ری استارت کردم خاموش شد دیگه روشن نشد روش سوم به کار بردم باتری خالی شد زدم شارژ تا ۵۶ درصد تو خاموشی رفت بعد که می خواستم دوباره روشن کنم روشن نشد لطفا کمکم کنید

    پاسخ

    سلام من۲ ماهه گوشی poco m3 خریدم
    توی این دو ماه ۲ بار خاموش شد . بار اول ۲۴ ساعت خاموش شد و دوباره روشن شد و بار دوم بعد از آپدیت دیگه روشن نشد. بردم نمایندگی ، حالا معلوم نیس چشه.

    پاسخ

    سلام من گوشیم دیروز حدود ساعت 4 خاموش کردم روشن نشد الان هر کاری میکنم روشن نمیشه زدم شارژ ریست کردم پاور رو گرفتم نمیشه که نمیشه گوشی من پوکو ام تری

    پاسخ

    سلام دوستان حدودا ۱ ماه پیش گوشی پوکو ام تری به روزرسانی کردم شارژ هم داشت زمانی که زد راه اندازی مجدد دیگه روشن نشد بعد حدودا ۲۴ ساعت بعد زدم روشن شد دیگه مشکلی نداشت تا دیروز که راه اندازی مجدد زدم دیگه روشن نشد تا اینکه امروز باتری که تموم ک د زدم تو شارژ روشن شد به نظرتون مشکلش چیه راه حل اساسی حل مشکلات چیه

    پاسخ

    یک ماهی میشه پوکوm3خریدم اپدیتم کردم، مشکلی نداشت گوشیو راه اندازی مجدد زدم که خاموش روشن بشه بتونم بسته اینترنت جدید استفاده کنم که گوشی خاموش شد و هر مارین کردم روشن نشد این س روشن امتحان کردم روشن نشد فرستادم نمایندگی ببینم درست میشه یا نه

    پاسخ

    منم خاموش کردم ک سیمکارت عوض کنم الان هرکاری میکنم روشن نمیشه بردم نمایندگی میگه بیست روز طول میکشه تا برسه دستت،موندم چیکارش کنم

    پاسخ

    3 راه اول حل مشکل خاموشی ،مهندس که داخل سایت توضیح دادند انجام بدید 70الا 80 درصد نتیجه دارد وراه چهارم باتعویض رام یا همان فلش زدن یا وایپ انجام دهید این مراحل نرم افزاری میشه اگه دیدی نشد دستگاه پیش تعمیرکار مجرب ببرید که سخت افزاری دستگاه چک کند ولی بنده با ریبال یا هیت گرفتن روی ایسی تغذیه انجام دادم و اکثر پکو ام 3 با همین روش مشکل را برطرف کردیم اگر هم دیدیم نشد ایسی را تعویض کرده وصد درصد مشکل خاموشی دستگاه برطرف میشود . اکثر مشکلات شارژ یا از ایسی تغذیه یا ایسی شارژ میباشد.

    موفق پیروز باشید

    پاسخ

    با سلام به نظر من گوشی پوکو ام۳گوشی خوبی نیست لذا اکثر کسانیکه مثل خودم به دلیل قیمت گوشی انتخاب کرده ایم هیچ چاره ای نداریم بایستی دنبال راهکاری برای بر طرف شدن مشکل باشیم اما کسانیکه از نظر مالی مشکلی ندارند بک گوشی دیگری بخرند

    پاسخ

    دوستانی که با مشکل خاموشی پوکو m3 یا ردمی ٩ مواجه میشن زحمت بکشید بیارید خیابان حافظ بین جمهوری و نوفل لوشاتو ساختمان زمرد طبقه سوم پلاک ٩
    نمایندگی شیائومی رایانه همراه
    اگر دست نخورده باشه و خارج گارانتی نباشه رایگان کارتون انجام میشه

    پاسخ

    سلام وقت بخیر پوکو ام تری دارم همین مشکل رو پیدا کرده گارانتی کاوش نیمه بردمش میگن یا چهارصد تومان بده دوساعت دیگه بیا ببرش یا بذارش یکماه دیگه بیا ببرش برای این مشکل شما راه حلی دارین؟

    پاسخ

    هرگارانتی دیگ ایی باشه انجام میده؟

    پاسخ

    سلام من گوشیم رو ریبوت کردم ولی دیگ روشن نشد

    پاسخ

    این روش ها تاثیری نداشتن روشی دیگه ای هم هست

    پاسخ

    نیاز به تعمیر سخت افزاری دارد
    جهت رفع مشکل در سریعترین زمان
    با ما تماس بگیرید 09364947006

    پاسخ

    سلام من میخوام پوکو ام تری بخرم بعضی ازدوستان هم توی نظرات نوشتن بعد از اپدیت با هیچ کدوم از این روش ها روشن نشد راستش یکم نگران شدم به نظرتون بخرم پوکو ام تری رو یا نه؟؟؟

    پاسخ

    داداش ی چیزی بهت بگم من هوزم حرفای مردم رو درک نمیکنم من سه ماه ام تری دارم کار تراکتور ازش میکشیم انقد بهش فشار میارم پردازنده به رم میگه غلط کردم😂 باور کن نه لگ داره ن ادا داره ن هیچی آپدیتم دو بار کردم هیچی نشده تازه یادم رفت یه بار افتاد تو استخر پاورو زدم روشن شد😂😂😂

    پاسخ

    داداش هیچ کدوم از اینا که نظر دادن نگفتن داغ کرده یا ازش کار کشیدم خراب شد.
    میگن بعد بروزکردن روشن نشد اونم اکثرا بخاطر اینه که وقتی باتری خالی میشه سوکت شارژ نمیتونه به باتری شوک وارد کنه

    پاسخ

    منم ۸ ماهه خریدم و روزی حداقل ۱۲ ساعت بازی سنگین باهاش میکنم، امشب ریستارت کردن دیگه روشن نمیشه

    پاسخ

    سلام در صورت تمایل به تعمیر با شماره 09364947006 تماس بگیرید
    مشکل گوشی رو حل کرده و در سریع ترین زمان تحویل میدهیم .

    پاسخ

    برادر منم اپدیت نگردم ولی موقعی که شارژ بیشتر گوشیهای پوکو صفر میشه دیگه سکته میزنه نه باز میشه نه شارژ گوشی منم همین بلا سرش اومده

    پاسخ

    داداش من بعد ی سال و چند ماه اینطور خاموش شد موبایل فروشی ک گفت بدش نمایندگی ای سی سوخته عوض میکنه

    پاسخ

    نخر من واسه مادرم خریدم مثه سگ پشیمونم

    پاسخ

    منم از پسرم هدیه گرفتم تازه قلقش اومده تو دستم ، مراقب باشید خاموش نشه که اگر شد بایستی حداقل هشت روز صبر کنی تاکامل دشارژ بشه ضمنا من اجازه نمیدهم شارژش بالای هفتاد بره که اگر شارژ کامل شد مجدد خاموش میشه

    پاسخ

    نخری نخری نخری.ایکس۳بگیر.الان واسه من ازدیروزخاموشه.بارسومشه.نخرـخاک توسرم.بفرستم گارانتی یک ماه طول میکشه بیاد.بایدبمونه۳روزتا دشارژ بشه وروشن بشه.اصلنم بانگه داشتن چندثانیه پاور.روشن نمیشه.چرت میگن.فقط نخر نخر نخر

    پاسخ

    جهت رفع مشکل با سریع ترین زمان ، با ما تماس بگیرید 09364947006

    پاسخ

    بابا چه کاریه این همه کار کنید آخرشم باید دیگه گوشیتو خاموش نکنی این چه وضعیه اگه شیائومی به این مشکل رسیدگی نکنه که میشه بدترین مارک گوشی دیگه هیچکس اینو نمیخره من تاحالا شیائومی نداشتم ببینم چجوری ولی میدونم خیلی خوبه مخصوصا شیائومی POCO X3 ولی اگه به این مشکل رسیدگی نکنه دیگه واقعا خیلی مصخرف میشه 😐

    پاسخ

    اصلا خودتو ناراحت نکن من سه سال پیش خریدم اما با اولین آپدیت بدقلق شد و مدام خاموش میشدعصبی میشدم تا اینکه یاد گرفتم هرگز خاموش نکنم و نکته دیگه اینکه یاد آور بزارید که تو شارژ نمونه حداقل هشتاد درصد کافیه براش ، ضمنا موقع عدم نیاز تو حالت پرواز بزارید دیگه نگران نباشید بنظر من بهترین گوشیه خصوصا از بابت باطری و ارزانی قیمت

    پاسخ

    داداش بخر هیچ مرگش نمیزنه من سه ماه خریدم دوبار آبدیت کردم موقع آبدیت می‌نویسه خاموش نکن وگرنه دیگه روشن نمیشه منم کاری انجام نمیدم خودش کار بروزرسانی روانجام میده و دوباره روشن میشه تمام

    پاسخ

    نخر !
    من داشتم همه آپدیت ها رو هم زدم بعد از دو هفته از آخرین آپدیت (مطمئن هستم مال آپدیت نبود) و مدت حدود یک سال استفاده با باطری ۹۴ گوشی را خاموش کردم تا سیم‌کارت را عوض کنم دیگر روشن نشد هرچی تو سایت های خارجی و ایرانی گفتن رو روش انجام دادم حتی به شارژ که میزدم هیچی نیامد.
    دادم گارانتی برام روشن کردن فقط! بعد از گارانتی همش هنگ بود و داغ میکرد ریست فکتوری زدم درست نشد فروختم یه ۲ تومن گذاشتم روش یه نوت ۱۱ ۶/۱۲۸خریدم تو هم نخر که فقط ضرره

    پاسخ

    سلام گوشی من رو miui12.0.7گیر‌کرده دیگه آپدیت نمیاد

    پاسخ

    یه سوال آیا گوشی رو به روزرسانی نکنیم مشکلی داره؟

    پاسخ

    گوشی من هم همین مشکل رو داره و با نگهداشتن پاور و غیره هم اصلا بالا نمیاد. تنها راه بالا آوردنش از طریق حرارت دادن آی سی پاور هستش که راه حل موقتی هستش چون بعد چند روز اگه دوباره خاموشی کنی باز بالا نمیاد و باید دوباره همون عمل قبلی رو رویش تکرار کنی.

    پاسخ

    اخرین بروز رسانی رو منم با گوشی پوکو ام 3انجام دادم خاموش شد دیگه روشن نشد لطفا شما هم انجام ندید خیلی ریسکه دادم گارانتی تازه میگن دیگه هیچ وقت گوشیت نبابد خاموش کنی وگرنه بر نمیگرده باطریشم بره زیر 20 خاموش میشه اصلا یه وضعیه

    پاسخ

    سلام
    من گوشیم پوکو ام تری هستش
    امروز شارژش تموم شد و خاموش شد
    الان هر کار میکنم روشن نمیشه
    حتی میزنمش توی شارژ صفحه بالا نمیاد
    قبلا هم اینجوری شد ولی بعد از یه ساعت درست شد.الان چکار کنم؟☹️

    پاسخ

    بخریدش ولی آپدیت نکنید ۲ سال دارمش سالمه آپدیت نکردم

    پاسخ

    من آپدیت نکردم ولی الکی خاموش شد

    پاسخ

    راجب داغ کردن پوکو ایکس ۳ پرو و راه حلش و افزایش طول عمرش هم مقاله بزارید

    پاسخ

    سلام من چند ماهه ازگوشی پوکو ام تری استفاده میکنم وهیچ مشکلی تابحال نداشته ام وندارم .گوشی از همه لحاظ عالی وبی مشکلیه ‌.ازخریدش کاملا راضی ام.

    پاسخ

    گوشی من بعد از آپدیت به آخرین نسخه ۱۲.۵.۵.۰ بعد از خاموش کردن دیگه روشن نشد که نشد. تمام مراحل آپدیت به درستی انجام شد گوشیاومد بالا ولی بعد یه روز یک بار که خاموش کردم دیگه بابا نیومد و حتی شارژر زدم بهش علامت نمیومد. به نمایندگی گارانتی زنگ زدم گفتن بفرست بخاطر پروژه زمانبرش نفرستادم و گوشی انداختم یه گوشه و بعد دو روز رفتم سراغش و پاور زدم روشن شد هیچ مشکلی نداشت دوباره خاموش کردم بازم روشن نشد ایندفعه بعد از یک روز روشن شد. و بجا تو تایپکهای خارجی خواندم گوشی رو از خود سیستم عامل وقتی روشن به ریست شرکتی کنید و بعد از بالا اومدن دکمه پاور و ولوم بالا رو بگیرید و هارد ریست کنید اونم چند بار مشکلتون تا حدی برطرف میشه منم همین کارو کردم و یکمی بهتر شد ولی بعضی وقتا خاموش میکنم دیگه روشن نمیشه تا یکی دو ساعت و یا چند ساعت روشن میشه حالا موندم ببرم نمایندگی یا ولش کنم ببینم آیا شیاومی آپدیت جدیدی میده که این مشکل بزرگ حل کنه یا نه. البته بگم بعضی وقتا که شما ریست میکنید و کامل میشه و دستگاه در اختیارتان هست ممکنه چند تا نرم‌افزار سیستمی رو براتون نصب نکنه مثلاً برای من تم رو بعضی وقتا نصب نمی‌کرد آنقدر هارد ریست کنید تا کامل برنامه هارو بالا بیاره بعد اقدام به آپدیت و راه اندازی سیستم کنید . زیاد هم نگران نباشید. و یک جای دیگه خونده بودم اگر اون منوی اضافه برای افزایش رم اومده رو خاموش کنید شاید عملکردش بهتر بشه .

    پاسخ

    با سلام بنده با این مشکل روبرو شدم دعفه اول با فشار دادن دکمه پاور حل شد ولی دو روز بعد خاموش دیگه هر بلایی سرش اوردیم روشن نشد فرستادیم گارانتی رفت بعد بیست روز اومد ولی ایندفعه تا 70 درصد شارژ میکنه

    پاسخ

    گوشی من باتریش به ۱درصد رسید بعدشم خاموش شد زدم به شارژ تا ۳۰ درصد هم شارژ شد از شارژ کشیدم هرچی دکمه پاور را نگه داشتم روشن نشد بعدشم دیگه میزدم به شارژ میزان شارژ را نشون نمیداد به فست بوت هم نمیرفت چند ساعت ولش کردم بعد دکمه پاور را نگه داشتم همزمان شارژر هم بهش وصل کردم یه ویبره خورد و روشن شد نمیدونم دلیلش چی بود

    پاسخ

    سلام هارد گوشی شما سوخته عوضش کنید

    پاسخ

    سلام گوشی گوشی من در دو مرحله خاموش شد فرستادم نمایندگی احتمالا باتریش خالی شده روشن شده پس فرستاد گفتن مشکلی نداشت بعد چند روز که خودم خاموش کردم دیگه روشن نشد فرستادم نمایندگی مشکل سخت افزاری داشته درست کردن و الان ۳ ماه هیچ مشکلی نداره

    پاسخ

    کدوم نمایندگی فرستادید میشه شماره و ادرس لطف کنید

    پاسخ

    نمایندگی شیائومی هِلو موبایل فرستادم

    پاسخ

    امد گوشیت

    پاسخ

    اره کامل تعمیر شد خیلی عالی شده دماش هم اومده پایین تر داغ نمیکنه دیگه .تو سایتش هست

    جهت تعمیر گوشی پوکو m3 با شماره 09364947006 تماس بگیرید.

    پاسخ

    آدرسش رو سرچ کن تو گوگل بزن. نمایندگی هِلو موبایل شیائومی.

    پاسخ

    گوشی های پوکو همشون خاموشی دارن تنها روشن کردن آنها مرحله ۱- فشار دادان همزمان دکمه های ولوم و پاور به مدت ۳۰ ثانیه.
    مرحله ۲- باز کردن گوشی در آوردن باتری و شوک دادان به باتری و به شارژ زدن دستگاه
    مرحله ۳- باید دستگاه را پیش یه تعمیرکار متخصص ببری تا IC CPU گوشی را ریبال کنه

    پاسخ

    مال من دوسه بار شده،ولی خودم درستش کردم،پاور رو ۲۰ثانیه بیشتر یاکمتر نگه داشتم درست شد،نگران نباشین

    پاسخ

    گوشیت چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    گوشی منم همینطور بود طوری که تا هشتاد درصد پر میشد دیگه اضافه نمیشد تا دو بار قطع کردم و دوباره تا هشتاد درصد رسید باز گیر کرد تا برای بار اخر قطع کردم و گوشی رو خاموش روشن کردم و این بار به صد رسید و کامل انجام شد.و مشکلی پیش نیامد.

    پاسخ

    منم مثل تو بودم همین الان با گوشیه خانومم توی نت دارم دنباله علته خاموش شدن پوکو ام تری که ۲ ماهه خریدم میگردم. اپ دیت هم نکردم صب بلند شدم گوشیم روشن نشد

    پاسخ

    با سلام دلیل خاموش شدن تمام گوشی ها سوختن IC تغذیه هست.
    گوشی رو به گارانتی تحویل بدید اونا براتون درست میکنن.
    ای سی شارژ نباشه گوشینمیشن نمیشه دکمه پاور و ولوم ها کار نمیکنه گوشی بیش از حد داغ میکنه و باتری خراب میشه.

    پاسخ

    گوشی منم اینجوری شد ولی گارانتی قبول نکرد

    پاسخ

    سلام من شب گوشیم کار می کرد شب زدم داخل شارژ صبح که بیدار شدم دیدم روشن نمیشه گوشی من هم الان سه باری هست که خاموش شده روی دکمه پاور گذاشتم ۵دقیقه روشن نشد کسی میدونه بگه بیزحمت گوشی من پوکو ام۳ است

    گوشی منم خاموش میشد بعد چهار روز روشن میشد اونم وقتی شارژش ب صفر میرسید،میزدم ب شارژ و روشن میکردم روشن میشد ،به نمایندگی زنگ زدم براشون پست کردم الان دوماهه دارم مثل روز اول کار میکنه و دیگه مشکلی نداره،راهش اینه ک بفرستی نمایندگی،پولی هم ندادم

    سلام
    بنده تعمیرات موبایل انجام میدهم
    هیچ کدام از این دلایل نیست
    مشکل باید ریشه ای حل شود
    ممکن است با این روش ها موقت روشن شود
    در کل نیاز به تعمیر سخت افزاری دارد اگه کسی خواست به این آدرس مراجعه کند تا مشکل بصورت ریشه ای حل شود
    تهران میدان ولیعصر پاساژ ایرانیان زیر همکف پلاک TB5

    پاسخ

    مشکل از ریشه است

    پاسخ

    از آی سی هارده

    پاسخ

    گوشی من هم پوکو m3 هستش شب خاموش کردم صبح روشن نشد .دوساعت شارژ گذاشتم دکمه پاور رو چند دقیقه نگه داشتم روشن نشد . دکمه پاور با ولوم نگه داشتم روشن نشد. پنجشنبه بود تصمیم گرفتم شنبه بفرستم گارانتی چون همه راهها رو انتخاب کردم روشن نشد.یادم رفت از پنجشنبه موند تو شارژ که اصلا هیچی نشون نمیداد و کاملا خاموش بود .جمعه شب اومدم جمعش کنم یعنی بعد بیست وچهارساعت تو شارژ موندن پاور رو با ولوم گرفتم دیدم روشن شد . بعد هشت ماه این اتفاق افتاده .پس بزارید بمونه تو سارژ چندین ساعت احتمالا درست شه

    پاسخ

    دوستان این مشکل با روش هایی که گفته شده حل نمیشه ولی من راهش رو پیدا کردم بسیار ساده هست
    تلفنتون رو نیم ساعت بزارید تو فریزر بزارید خنک بشه
    بعدش بیاریدش بیرون و دکمه پاور و دکمه کم کردن صدا رو هم زمان فشار بدین و نگهدارید
    گوشیتون روشن میشه
    اگه مشکلتون حل نشد در اینستاگرام با ایدی alireza__harki دایرکت بدید براتون توضیح بدنم
    الکی ۱ تومن ندین تعمیرات

    پاسخ

    سلام من یه راه حل ساده پیدا کردم برای روشن کردن گوشیهای پوکو ام ۳ که خودم ۶ماه پیش خریدم ودچار همین داستان شدم فقط صبر میخواد
    به این صورت که اگه گوشیتون خاموشه واصلا روشن نمیشه واگه به شارژ هم میزنید هیچ عکس العملی نشون نمیده فقط باید حدود ۱۰ ساعت گوشیتونو بذارید کنارواصلا بهش دست نزنید چون هر بار که دست بزنید ودکمه هاشو بزنید این ۱۰ ساعت تمدید میشه بعد از ۱۰ساعت گوشیتونو بزنید شارژ بدون فشار دادن هیچ دکمه ای فقط بزنید شارژ وبزارید کامل شارژ بشه حداقل بالای ۸۰ درصد ودوباره بذارید ۱۰ ساعت دیگه گوشی بمونه ودست نزنید بعد از این ۱۰ ساعت دوم کلید روشن خاموش گوشی رو یه بار بزنید ونگهدارید توجه کنید یک بار که میزنید نگه دارید چون بشه دوباراحتمال زیاد روشن نشه وحدود ۵ تا ۷ ثانیه نگه دارید گوشی روشن میشه من با این روش چندین بار گوشی رو روشن کردم البته بهتر اینه که نذارید شارژ گوشی به ۲۰درصد برسه چون بیشتر دراین حالت خاموش میشه

    پاسخ

    سلام دوستان من گوشیم شارژ بود شب زدم به شارژ تا صبح بعد نگاه کردم گوشی خوبه بعد برگشتم از مدرسه نگاه کردن هنک کرده
    دوربین باز نمیشد بعد خاموش کرد شارژ 94درصد بود الان 3روزه روشن نشده
    دلیش بگید لطفا😔

    پاسخ

    نیاز به تعمیر سخت افزاری دارد
    هزینه تعمیر هم 700هزار است
    شماره تماس 09364947006

    پاسخ

    با یه تست پوینت حل میشه

    پاسخ

    تا حالا دوبار آپدیت کردم
    خدارو شکر مشکلی پیش نیومده😊

    پاسخ