;
coinex

پشتیبانی از NFT در اینستاگرام به 100 کشور جهان رسید

طبق اظهارات شرکت متا (Meta) یا همان فیسبوک سابق، پشتیبانی از NFT در اینستاگرام در 100 کشور جهان و بر اساس سه بلاک چین مختلف آغاز خواهد شد.

شرکت متا همچنان علاقه شدیدی به کلکسیون‌های دیجیتال و حوزه متاورس دارد. از سوی دیگر در چند ماه اخیر علاقه‌مندی کلکسیونر‌ها و هنرمندان به متاورس به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

پشتیبانی از NFT در اینستاگرام

پشتیبانی از NFT در اینستاگرام به 100 کشور جهان رسید

از زمان تغییر نام تجاری شرکت فیسبوک به متا در ماه اکتبر 2022، این غول حوزه رسانه‌های اجتماعی حدود 10 میلیارد دلار جهت گسترش حوزه Metaverse سرمایه‌گذاری کرده است.

حال و بنابر اعلام این شرکت، حدود 100 کشور از قاره‌های آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه و آمریکا به زودی از قابلیت پشتیبانی از NFT در اینستاگرام رونمایی برخوردار خواهند شد. NFTهای مورد پذیرش اینستاگرام شامل آثار شبکه اتریوم، پالیگان و فلو (Flow) است.

گفتنی است پس از اعلام خبر پشتیبانی از توکن های غیرمثلی در پلتفرم اینستاگرام، قیمت رمرارز فلو جهشی 52 درصدی را تجربه کرد. در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت 1720 دلار، پالیگان با قیمت 0.93 دلار و فلو در محدوده 2.72 دلاری معامله می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از NFT در اینستاگرام بیش از 100 کشور دنیا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptobriefing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر