;
coinex

تاریخ اکران فیلم سونیک 3 مشخص شد

پارامونت با اعلام ساخت Sonic the Hedgehog 3، در بهمن ماه گذشته بود که خبرساز شد. حال پارامونت تاریخ اکران فیلم سونیک 3 را اعلام کرده است.

فیلم Sonic the Hedgehog 2 با فروش بیش از 401/8 میلیون دلار در گیشه جهانی و فروش 72 میلیون دلاری را در افتتاحیه یکی از موفق‌ترین آثار سال بود و همین انگیزه مناسبی برای ساخت دنباله این اثر محسوب می‌شود.

فروش کلی این اثر در آمریکای شمالی شامل بیش از 190/8 میلیون دلار و 211 میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌باشد. در مورد سونیک 3 اما تا به این لحظه تنها بازگشت سونیک، ناکلز و تیلز به سونیک 3 تایید شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن‌های 2022

تاریخ اکران فیلم سونیک 3

تاریخ اکران فیلم سونیک 3

پارامونت تاریخ رسمی اکران فیلم Sonic the Hedgehog 3 را 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) یعنی مصادف با ایام کریسمس اعلام نموده است.

نکته بسیار مهم تقارن زمانی اکران فیلم سونیک 3 با اکران فیلم آواتار 3 (Avatar 3) می‌باشد، که باعث رقابت این دو اثر در گیشه خواهد شد. اما باید منتظر نتیجه این رقابت تا پایان سال 2024 بمانیم.

بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز، جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی از جمله بازیگران فیلم Sonic the Hedgehog 2 می‌باشند، که در سونیک 3 نیز حضور دارند.

جف فاولر نیز همچون سری‌های پیشین، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را بر اساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون، برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران سونیک 3 (Sonic the Hedgehog 3) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    واقعا خیلی خوشم اومد از فیلم‌های سونیک ، امید وارم شخصیت های جدید سونیک ۳ اضافه بشن.😍😍😍😍😍

    پاسخ

    به نظرم فیلم عالی خواهد بود چون من طرفدار پر و پا غورس سونیک جوجه تیغی هستم تا کارگاه پیکاچو زیاد جالب نیست سونیک یک جوجه تیغی واقعا دوست داشتنی هستش و من همیشه طرفدارش هستم همچنین تیلز و امی روس، شادو، متال سونیک و بقیه شخصیت ها خیلی دوستشون بازیش هنوز که هنوزه عاشقم حتی بازی جدیدش که هرسال آپدیت میشه رو همیشه بازی می‌کنم SONIC FORCES خیلی عالیه 🥰😍💟💙👍🏻🌀

    پاسخ