;
coinex

10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها : با بیشترین سرچ کاربران در گوگل آشنا شوید!

سایت خبری کوین تلگراف (Cointelegraph)، به منظور شناسایی احساسات معامله‌گران در اوج زمستان کریپتویی، به جستجوی 10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها پرداخته است.

در این مقاله به 10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها می‌پردازیم. موضوعات سرچ شده در گوگل نشان دهنده افزایش کنجکاوی سرمایه‌گذاران عمومی نسبت به رمزارزهاست. میزان جستجوی هر کدام از این پرسش‌ها با شاخصی به نام “حجم جهانی جستجو” یا همان GV شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: مسدودیت اکانت 1 میلیون دلاری بایننس : تحریم‌ها علیه روسیه ادامه دارد!

10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها

آنچه مردم در گوگل سرچ می‌کنند بازتابی از طرز فکر آنهاست. این طرز فکر اغلب شامل علاقه، ترس و طیف گسترده‌ای از احساسات مختلف می‌شود.

10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها : با بیشترین سرچ کاربران در گوگل آشنا شوید!

کوین تلگراف برای شناسایی احساسات سرمایه‌گذاران در اوج بازار نزولی رمزارزها در اینترنت به جستجو پرداخت. این وبسایت خبری بیشترین سوالات جستجو شده در مورد ارزهای دیجیتال را پیدا کرد. در ادامه با رایج‌ترین سوالات سرچ شده در گوگل (به ترتیب میزان جستجو) آشنا خواهید شد.

کریپتوکارنسی چیست؟

با وجود گذشت بیش از 13 سال از فعالیت کریپتوکارنسی‌ها، همچنان رایج‌ترین سوال جستجو شده در گوگل عنوان “کریپتوکارنسی چیست؟” به شمار می‌رود. حجم جستجوی جهانی این عبارت 256000 GV محاسبه شده است.

این جستجو نشان دهنده شکاف عمیق دانش کریپتوکارنسی میان کاربران جهانی است. کارآفرینان رمزارزها علی‌رغم تضادهای فکری که با یکدیگر دارند، موافق هستند که آموزش عمومی و جهانی در مورد ارزهای دیجیتال می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای پذیرش جریان اصلی کریپتو عمل کند.

کریپتو چیست؟

یکی دیگر از 10 سوال پرتکرار در مورد رمزارزها به ماهیت دارایی‌های دیجیتال اختصاص دارد. در کمال تعجب دومین پرسش پرتکرار کاربران، تکرار سوال اول است. عبارت “کریپتو چیست؟” حجم جستجوی جهانی 54000 GV را به نام خود ثبت کرده است.

10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها : با بیشترین سرچ کاربران در گوگل آشنا شوید!

با جمع حجم جستجوی پرسش اول و دوم به این نتیجه می‌رسیم که آموزش بیشتر کاربران درباره رمزارزها تا حد زیادی سرعت پذیرش دارایی‌های دیجیتال را افزایش خواهد داد. پرسش‌هایی که انتهای آن‌ها با کلمه چیست پایان میابد، عدم درک عموم مردم و همچنین نیاز به آموزش پذیری درباره آن مفهوم را دو چندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: آینده ریپل در سال 2022 چگونه است؟

چگونه در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

رتبه سوم 10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها به سرمایه‌گذاری ارتباط دارد. “چگونه در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟” حجم جستجوی جهانی 44000 GV را به خود اختصاص داده است. این پرسش تمایل کاربران به ورود به حوزه سرمایه‌گذاری و شرکت در بازار کریپتوکارنسی را نشان می‌دهد.

کلمات کلیدی سرچ شده همچنین نیاز کاربران به ساده‌سازی مفاهیم بازار کریپتوکارنسی را برجسته می‌کند. این امر مستلزم طراحی مجدد پلتفرم‌های معاملاتی است. این پلتفرم‌ها می‌بایست به گونه‌ای طراحی شوند که جذابیت بصری و کاربری آسان‌تری برای معامله‌گران سنتی به ارمغان بیاورند.

استخراج کریپتو چیست؟

حجم جستجوی جهانی عبارت “استخراج کریپتو چیست؟” برابر با 37000 GV است. این پرسش نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به مطالعات عمیق درباره اکوسیستم کریپتو هستند.

سرمایه‌گذارانی که درک پایه از اکوسیستم کریپتو داشته باشند، تمایل دارند برای کسب درآمد غیرفعال از ارزهای دیجیتال اقدام به ماینینگ کنند. در گذشته بسیاری از کاربران به دنبال استخراج ارزهای دیجیتال با کامپیوترهای قدیمی بودند، اما در حال حاضر ریگ‌های ماینینگ به ماینرهای تازه کار این اجازه را می‌دهد تا استخراج ارز دیجیتال را به عنوان یک شغل باثبات در نظر گیرند.

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

با محبوبیت فزاینده رمزارزها، جستجوی عبارت “چگونه ارز رمزنگاری شده بخریم؟” رتبه پنجم 10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها را به خود اختصاص داد. این عبارت دارایی حجم جستجوی جهانی 36000 GV است. داده‌ها نشان می‌دهد که علاقه به ارزهای دیجیتال علی‌رغم زمستان کریپتویی افزایش یافته است.

10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها : با بیشترین سرچ کاربران در گوگل آشنا شوید!

بازارهای نزولی به عنوان فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری با بازده بالا در نظر گرفته می‌شوند. با توجه به کاهش قیمت‌ها، سرمایه‌گذاران موجود و سرمایه‌گذاران جدید در حال رقابت برای شناسایی چنین سرمایه‌گذاری‌هایی هستند. بازار کریپتوکارنسی برای بازگشت به روند صعودی آماده می‌شود.

چرا کریپتو در حال سقوط است؟

تأثیر بازارهای نزولی طولانی مدت به جستجوهای برتر گوگل نیز نفوذ کرده است. سرمایه‌گذاران با جستجوی عبارت “چرا کریپتو در حال سقوط است؟” سعی دارند پاسخ سوال خود را پیدا کنند.

بازار نزولی سال 2022 برای برخی از اکوسیستم‌ها یک فاجعه تمام عیار بود. به عنوان مثال، فروپاشی ترا منجر به از دست رفتن میلیون‌ها دلار سرمایه در یک شب شد. علت سقوط رمزارزها حجم جستجوی جهانی معادل 33000 GV دارد.

بیشتر بخوانید: آینده شیبا اینو در سال 2022 چگونه است؟ 

رمزارزها چگونه کار می‌کنند؟

بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال علاقه‌مند به فهمیدن این نکته هستند که ارزهای رمزنگاری شده چگونه کار می‌کنند. عبارت “رمزارزها چگونه کار می‌کنند؟” با حجم جستجوی GV 27000، هفتمین سؤال پرطرفدار گوگل در مورد ارزهای دیجیتال است.

10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها : با بیشترین سرچ کاربران در گوگل آشنا شوید!

درک نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال (یا پروژه‌های خاص رمزنگاری شده) به کشف ریسک‌ پنهان سرمایه‌گذاری کمک شایانی خواهد کرد.

علت اختلال رمزارزها چیست؟

برخی از پروژه‌های محبوب کریپتوکارنسی نظیر پالیگان بارها از طریق اعلامیه‌های رسمی اختلالات شبکه را گزارش داده‌اند. این موضوع باعث این  پرسش در ذهن کاربران شده است که چرا رمزارزها دچار اختلال می‌شوند. حجم این جستجو به 21000 GV می‌رسد.

برخی از پروژه‌های کریپتوکارنسی به دلایل مختلف مجبور به توقف برداشت‌ها و مسدود کردن وجوه کاربران می‌شوند. سرمایه‌گذاران تمایل دارند از طریق اینترنت پاسخی مناسب برای اختلالات کریپتوکارنسی‌ها پیدا کنند. بروز مشکل در خدمات و خاموش شدن بلاک‌چین محرک اصلی احساسات منفی سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود.

چگونه یک ارز دیجیتال ایجاد کنیم؟

برای بسیاری از کاربران، ساخت، بازاریابی و فروش ارز دیجیتال از سرمایه‌گذاری در این حوزه اهمیت بیشتری دارد. “چگونه یک ارز دیجیتال ایجاد کنیم؟” نهمین عبارت پرجستجوی گوگل در زمینه کریپتوکارنسی‌هاست. این عبارت حجم جستجوی 14000 GV دارد.

10 سوال پرتکرار درباره رمزارزها : با بیشترین سرچ کاربران در گوگل آشنا شوید!

در حال حاضر سرویس‌های زیادی خدمات ساخت توکن را ارائه می‌دهند. راه‌اندازی یک ارز دیجیتال بی هدف و غیرکاربردی در درازمدت با شکست مواجه می‌شود.

چگونه ارزهای دیجیتال را معامله کنیم؟

آخرین مورد لیست ده سوال پرتکرار درباره رمزارزها به نحوه معامله دارایی‌های دیجیتال اختصاص دارد. این عبارت دارای حجم جستجوی 13000 GV است. با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران به تحقیق در مورد روش‌های جدید تجارت ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند.

پلتفرم‌های ارز دیجیتال سرویس‌های خود را طبق قوانین نظارتی منطقه‌ای ارائه می‌دهند، در نتیجه، سرمایه‌گذاران می‌بایست برای شناسایی بهترین پلتفرم‌های ترید رمزارزها تحقیق کرده و از قوانین محلی منطقه سکونت خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره 10 سؤال پرتکرار کاربران در حوزه رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر