;
coinex

بازی مرد آهنی رسما معرفی شد

پیش از این شایعاتی مبنی همکاری EA و مارول برای ساخت بازی مرد آهنی پخش شده بود. به نظر می‌رسد این شایعات با تایید الکترونیک آرتز و مارول به پایان رسیده و این بازی در حال توسعه است.

شخصیت‌های مارول یا ابرقهرمانان، کاراکترهایی هستند که تا مدت‌ها شکل و شمایل و نیروهایی که دارند در ذهن باقی می‌مانند. به همین جهت EA و مارول تصمیم به ساخت بازی مرد آهنی گرفتند که یکی از شخصیت‌های محبوب این ژانر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: ورود NFT به بازی Minecraft ؛ ساخت سرورهای اختصاصی توسط MyMetaverse

بازی مرد آهنی رسما معرفی شد.

این بازی که توسط استودیو EA Motive در دست توسعه قرار دارد، یک بازی داستان محور و ماجراجویانه است. اعضای تولید کننده بازی مرد آهنی را الیور پرول رهبری می‌کند که قبلا با استودیو Eidos Montreal برای بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy همکاری کرده بود.

بازی مرد آهنی رسما معرفی شد

رئیس کارول گیمر، بیل رزمن درباره بازی مرد آهنی گفته: «ما از همکاری با تیم با استفاده EA Motive برای روایت یک داستان اورجینال از یکی از مهم‌ترین، محبوب‌ترین و قوی‌ترین شخصیت‌های مارول بسیار هیجان زده هستیم. تجربه آن‌ها در ساخت یک دنیای سرگرم کننده و گیم پلی درگیر کننده و علاقه‌ آن‌ها به این شخصیت، ما را مشتاق می‌کند تا یک نامه عاشقانه به این قهرمان افسانه‌ای در قالب یک بازی ویدئو بنویسیم.»

پیش از تصمیم به تولید این بازی، کمپانی EA Motive در چند سال گذشته بازی Star Wars Squadrons را به بازار عرضه کرده بود و حالا تمرکز خود را بر روی ریمیک Dead Space گذاشته است.

اینطور که از شواهد پیداست، بازی Iron Man تنها آغازی برای همکاری الکترونیک آرتز با مارول است و از این پس باید منتظر بازی‌های بیشتری بر اساس شخصیت های مارول باشیم. شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت الکترونیک آرتز بازی قهرمان محور دیگری به نام Black Panther را نیز در دست تولید دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این همکاری و تولید بازی مرد آهنی چیست؟ نظرات خود را ما با و دیگر کاربران در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر