;
coinex

استیبل کوین زونامی پروتکل راه‌اندازی شد ؛ با UZD آشنا شوید!

زونامی پروتکل (Zunami Protocol) از راه‌اندازی استیبل کوین بومی خود خبر داد. استیبل کوین زونامی پروتکل مشکلات اساسی سایر استیبل کوین‌ها را حل می‌کند.

زونامی پروتکل اقدام به راه‌اندازی استیبل کوین بومی UZD نمود. این استیبل کوین غیرمتمرکز توسط توکن‌های LP پلتفرم‌های Stake DAO، Convex، Goldfinch و Curve Finance پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

راه‌اندازی استیبل کوین زونامی پروتکل

Zunami Protocol به صاحبان استیبل کوین‌ها کمک می‌کند تا از دارایی‌های خود در مکانی سودآور نگه داری کنند. این پروتکل اخیراً اقدام راه‌اندازی استیبل کوین بومی خود با نام UZD نموده است.

به لطف Zunami Protocol DAO، مشتریان پلتفرم از رشد APY دارایی‌های‌شان بهره‌مند خواهند شد. این موضوع از طریق تکنیک ترکیب خودکار و تعادل مجدد پلتفرم امکان‌پذیر است. زونامی پروتکل با استیبل کوین‌ها سازگار است. این پلتفرم کاربران را قادر می سازد تا با ارائه نقدینگی بالا در استیبل کوین ها، بیشترین بازدهی موجود در بازار کریپتو را به دست آورند.

استیبل کوین زونامی پروتکل راه‌اندازی شد ؛ با UZD آشنا شوید!

به لطف Zunami Protocol، ارتباط با پروتکل‌های اتریوم که از زنجیره‌های L2‌ و EVM‌ استفاده می‌کنند، آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است. یکی از مسائل مهمی که استیبل کوین‌ها اخیراً با آن مواجه شده‌اند، موضوع وثیقه سازی است. در سال 2022، چندین استیبل کوین پشتوانه خود را از دست داده‌اند. از جمله این استیبل کوین‌ها می‌توان به TerraUSD و LUNA اشاره کرد.

بدبینی کاربران نسبت به استیبل کوین‌ها

برخی از صادر کنندگان استیبل کوین نظیر تتر اقداماتی در راستای کسب اطمینان از وثیقه‌گذاری کامل USDT انجام داده‌اند. بسیاری از کاربران پس از بحران Terra نوعی بدبینی نسبت به استیبل کوین‌ها به دست آوردند.

استیبل کوین زونامی پروتکل یک استیبل کوین ایمن و غیرمتمرکز است. این استیبل کوین توسط یک سیستم DAO اداره می‌شود. استیبل کوین زونامی همچنین باعث حل مشکل عدم اتصال برخی از استیبل کوین‌ها خواهد شد.

UZD توسط مجموعه‌ای از دارایی‌های مختلف رمزنگاری وثیقه‌گذاری شده است. این استیبل کوین مشکلات اکثر استیبل کوین‌ها را حل می‌کند. بازخرید فوری دارایی‌ها یک سیستم دفاعی در برابر depeg به شمار می‌رود. این قابلیت یکپارچگی دارایی‌ها را تضمین می‌کند. استیبل کوین UZD به عنوان روشی ایده‌آل برای حفاظت از سرمایه مورد استفاده قرار می‌گیرد. APY این استیبل کوین توسط سودآورترین استخرها در Curve ارائه می‌شود. کریل کوزلوف (Kirill Kozlov)، بنیان‌گذار زونامی در این راستا گفت:

بازار رمزارزها به یک سیستم استیبل کوین نیاز دارد که کاملاً غیرمتمرکز، سودآور و ایمن بوده و توسط مکانیزم DAO اداره شود. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که استفاده از استیبل کوین‌های DAO تنها رویکرد شفاف برای نگهداری ثروت و ایجاد بازده است. امیدواریم اکوسیستم ارزهای دیجیتال از پیشرفت ما حمایت کند.

در همین حال، کارکنان Zunami Protocol نیز ابتکار منحصر به فرد Early Bird را برای ارائه‌دهندگان نقدینگی ایجاد کرده‌اند. این ابتکار با ارائه جوایز اضافی UZD، استخرهای UZD/3CRV که در Curve Finance قرار دارند را تشویق به همکاری خواهد کرد.

هدف از این طرح افزایش سطح استخر Curve UZD به APR تقریبی 20 تا 30 درصدی در ماه‌های آینده است. زونامی یک سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) است که از استیبل کوین‌ها استفاده می‌کند. این پلتفرم تعاملات DeFi، که مشکل اصلی پروتکل‌های yield farming است را حل می‌کند. این موضوع فضای دیفای را ساده‌تر و کم هزینه‌تر خواهد کرد.

این پلتفرم با ایجاد تعادل مجدد و تمایز وجوه کاربران، سودآوری آن‌ها را افزایش می‌دهد. UZD یک استیبل کوین‌ با پشتوانه دلار است که از دارایی‌های پایدار به عنوان وثیقه استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استیبل کوین زونامی پروتکل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: crypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر