;
coinex

امتیاز نمایشگر آیفون 14 پرو مکس منتشر شد؛ برترین نمایشگر 2022 اینجاست!

اخیرا امتیاز نمایشگر آیفون 14 پرو مکس مشخص شد. نمایشگر این گوشی به همراه نمایشگر نسخه پرو آیفون 14، با امتیاز 149، رتبه اول را در DXOMARK کسب کردند.

DXOMARK اخیراً امتیاز تست صفحه نمایش آیفون 14 پرو اپل را اعلام کرده است. این گوشی هوشمند به همراه مدل Pro Max، با امتیاز 149، جایگاه برتر DXOMARK را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: توقف تولید آیفون 14 پلاس در نتیجه فروش پایین!

امتیاز نمایشگر آیفون 14 پرو مکس با توجه به ویژگی‌های فوق‌العاده نمایشگر این گوشی، اعلام شد

از جمله مشخصاتی اصلی‌ای که صفحه نمایش آیفون 14 پرو را نسبت به نمایشگرهای دیگر متمایز می‌کند، عبارتند از:

  • صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED
  • نسبت صفحه نمایش به بدنه 86.5 درصد
  • ابعاد: 147.5×71.5×7.85 میلی متر (5.81×2.81×0.31 اینچ)
  • وضوح: 1179 × 2556 پیکسل (حدود 460 ppi)
  • نسبت تصویر: 19.5:9
  • نرخ به روز رسانی: 120 هرتزامتیاز نمایشگر آیفون 14 پرو مکس

باید بگوییم که مشخصات نمایشگر آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس یکسان است. تنها تفاوت این دو نمایشگر در اندازه آنهاست. بنابراین، با توجه به شباهت مشخصات این دو نمایشگر، امتیازات آن‌ها نیز باید در DXOMARK یکسان باشد.

بر اساس گزارش‌ها، از نظر خوانایی، تفاوت این دو مدل بسیار کم بوده. همچنین روشنایی صفحه نمایش نسخه Pro در داخل خانه و در ورزش، فقط کمی تیره‌تر از مدل Pro Max است. در صورتی که این دو دستگاه در سایر ویژگی‌های نمایشگر، عملکرد یکسانی دارند.

اگرچه نمایشگر آیفون 14 پرو مکس با امتیاز 149 در صدر جدول است، اما با امتیاز صوتی 142، در رتبه نهم قرار دارد. به عنوان یک مدل رده‌بالا از سری آیفون 14، این دستگاه با صفحه نمایش عالی عرضه می‌شود. در واقع این دستگاه از این نظر متمایز بوده که از بین گوشی‌های تست شده در DXOMARK ، روشن‌ترین صفحه نمایش را دارد.

این دستگاه از نظر خوانایی در فضای باز عالی است و از روشنایی 2000 نیت، هنگام مشاهده عکس‌ها در نور خورشید بهره می‌برد. البته این بهبود خوانایی در فضای باز در همه حالات از جمله خواندن و مرور وب دیده نمی‌شود.

این نمایشگر در زمینه ویدیو نیز تجربه فوق‌العاده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. گفتنی است که کنتراست و جزئیات هنگام تماشای ویدیوهای HDR بسیار طبیعی هستند. علاوه بر این، رندر در نور کم بسیار واقع گرایانه است و افت فریم در هنگام اجرای بازی‌های ویدیویی تقریباً نامرئی است.

از نظر عملکرد صدا، DXOMARK اعلام کرده است که این مدل در تمام تست‌های صحنه‌های صوتی عملکرد خوبی از خود نشان داده است. در واقع تجربه کلی صوتی مشابه آیفون 13 پرو مکس بوده و علت بهبود امتیاز در این زمینه نسبت به نسخه قبل، عملکرد بهتر پخش صدا در این گوشی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد امتیاز نمایشگر آیفون 14 پرو مکس که توانسته است رتبه اول را در DXOMARK کسب کند، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر