coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ضوابط نظارت بر VODها به زودی تدوین و منتشر خواهد شد

وزیر ارشاد ضمن اشاره ضرورت تدوین ضوابط نظارت بر VODها در این روزها، از برگزاری جلسات جدید جهت تعیین این ضوابط برای فعالیت وی او دی ها خبر داد.

«محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفت وگویی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد نقش مهم این وزارتخانه جهت رفع مشکل میان صداو سیما و vodها بیان داشت: «معتقدیم باید نسبت به مسائل حوزه فرهنگ و هنری رویکرد فرهنگی داشته باشیم و دستگاه‌ها با هم همکاری کنند».

وی در ادامه تشریح کرد: «جلسات جدیدی گذاشته شده است و درحال تلاشیم این مسائل بدون رسانه‌ای شدن و تنش حل شود».

بیشتر بخوانید: قرار منع تعقیب فیلیمو صادر شد

تدوین ضوابط نظارت بر VODها

اسماعیلی در مورد نقش نظارتی وزارت ارشاد افزود: «بخش عمده‌ای از نظارت و صدور مجوز در فضای مجازی برعهده وزارت ارشاد است، از طرفی نظارت بر بخشی از سریال‌های خانگی و پخش‌های زنده برعهده صداوسیما گذاشته شده است».

ضوابط نظارت بر VODها

وی در پاسخ به این سوال که چه نهادهایی به عنوان عضو در این جلسات شرکت دارند، اعلام کرد: «این جلسات بین مسئولان مرکز ملی فضای مجازی، صداوسیما و وزارت ارشاد برگزاری می‌شود. به دنبال این هستیم تا در این جلسات اشکالات و مسائلی را که وجود داشته است را مرتفع کنیم».

وزیر ارشاد در پایان ضمن اشاره به آغاز این جلسات از این هفته خاطرنشان کرد: «باید ضوابط اجرایی نظارت را آماده کنیم و در اختیار همه قرار دهیم تا مساله‌ای به وجود نیاید».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تدوین ضوابط نظارت بر VODها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر