coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ برگزاری WWDC 2023 مشخص شد؛ دعوت اپل برای بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین کنفرانس در تاریخ WWDC

اپل رسماً تاریخ برگزاری WWDC 2023 را اعلام کرد. اپل در این رویداد قصد دارد از محصولاتی جذاب مانند هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی کند.

تاریخ برگزاری WWDC 2023 رسماً توسط اپل اعلام شد و باارزش‌ترین شرکت جهان برای برگزاری هیجان‌انگیزترین و باشکوه‌ترین کنفرانس WWDC تاریخ از توسه‌دهندگان بسیاری در سراسر جهان دعوت کرده است. این کنفرانس در 4 روز از تاریخ 5 ژوئن (15خردادماه) تا 9 ژوئن (19 خردادماه) ادامه خواهد داشت که گفته شده اپل قصد دارد از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نوکیا تا پایان 2023 اینترنت شبکه 4G را به ماه می‌رساند

تاریخ برگزاری WWDC 2023 توسط اپل اعلام شد

اپل رسماً از برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 در تاریخ 5 ژوئن (15خردادماه) خبر داد. این رویداد تا تاریخ 9 ژوئن (19 خردادماه) ادامه خواهد داشت. اکثر بخش‌های این کنفرانس مانند کنفرانس‌های 2020 تا 2022 به‌صورت آنلاین برگزار خواهند شد و تمام توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌طور رایگان در آن شرکت کنند.

در کنار رویداد آنلاین، اپل می‌خواهد یک رویداد حضوری هم در روز 15 خردادماه برگزار کند که مخصوص تعدادی از توسعه‌دهندگان و دانشجویان خواهد بود و در اپل پارک برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری WWDC 2023 توسط اپل اعلام شد
تاریخ برگزاری WWDC 2023

چه محصولاتی در WWDC 2023 معرفی خواهند شد؟

در این رویداد از جدیدترین سیستم‌عامل‌های اپل شامل iOS 17 به همراه iPadOS 17، سیستم‌عامل‌های tvOS 17 و WatchOS 10 و همچنین macOS 14 رونمایی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که در رویداد امسال با چند محصول سخت‌افزاری هم روبه‌رو شویم.

برخی شایعات از احتمال معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل در این رویداد خبر می‌دهند. همچنین شاید از تراشه 3 نانومتری M3 و اولین محصولات مجهز به آن یعنی مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر جدید هم رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره تاریخ برگزاری WWDC 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر