coinex
راهنمای خرید تکراتو

فیلم لو رفته تهدید به قتل محمد صادقی + افشاگری از ویدئوی عروسی لاکچری بهرام رادان

لحظه دستگیری محمد صادقی با تاپ زنانه بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته. محمد صادقی در حال خودکشی دستگیر شد. در ادامه ویدئوی این اتفاقات را ببینید.

محمد صادقی بازیگر تازه کار که شب گذشته کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد کرده بود بازداشت شد. برخی علت دستگیر شدن محمد صادقی توسط نیروی انتظامی را فیلم هدید به قتلی می‌دانند که وی صبح زود در داخل خانه‌ی خود تحت سری استوری‌هایی در فضای مجازی منتشر کرده بود.

فیلم لو رفته از لحظه دستگیری محمد صادقی به علت تهدید به قتل

محمد صادقی بازیگر تازه کار و البته زود بازنشسته کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد کرده بود. قبل از دیدن فیلم دستگیر شدن بازیگر بی همگان توسط ماموران شما را دعوت به دیدن فیلمی که علت این دستگیری شد، می‌کنیم:

در این ویدیو که با واکنش‌های منفی گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، محمد صادقی با ناخن‌های لاک زده و گوشواره‌های زنانه، نیروهای پلیس فراجا را به دلیل انجام وظایف محوله تهدید به قتل می‌کند.

ویدیو : اظهارات محسن افشانی برای محمد صادقی را ببینید:

محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان 22 فروردین 1372 در تهران به دنیا آمده است. محمد صادقی مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است. ویدیویی از لحظه دستگیری محمد صادقی و فیلم تهدید به قتل وی را که علت این دستگیری بود از طریق لینک زیر بهمراه اولین تصاویر از بهد از بازداشت وی مشاهده بفرمایید:

کلیک کنید:

فیلم تهدید پلیس صادقی + واکنش تند محسن افشانی تا ویدئوی او رفته از لحظه دستگیری

بیشتر بخوانید:

افشاگری از ویدئوی عروسی لاکچری بهرام رادان

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    دلم خنک شد جمع کنین توروخدا این تفاله های نخاله رو

    پاسخ

    کسی که این عکس رو گذاشتی ، من کاری با این آقا ندارم ولی چرا عکس رو سانسور نکردی . آبروی یه فرد چه بد باشه چه خوب رو نباید برد.

    پاسخ

    جالبه.میگه من اونهایی که دخترها را اذیت میکنند میکشم و فلان میکنم و بهمان میکنم.آفرین به تو اما یه نکته،تو که نمیتونی شلوارتو بکشی بالا چطور میخوای تو خیابون از دخترها حمایت بکنی؟

    پاسخ

    واقعاً خوب شد دستگیر شد کشور ما زیادی این سلبریتی ها را آزاد می زاره که هر کاری خواستن انجام بدن کشور های بزرگ دنیا روی بازیگر ها شون نظارت دارن و آنها بدون اجازه نمی تونن حتی یه مصاحبه ی ساده کنن آن وقت تو کشور ما هر کی هر کاری دلش می خواد انجام میده بعد میرن خارج میگن ما اصلاً آزادی نداریم نمی تونیم راحت آب بخوریم

    پاسخ

    اره دقیقا در کشورای خارجی نظارت بر سلبریتی‌ها بسیار زیاده و حتی حق ی اظهار نظر یا مصاحبه ساده ندارن. اونم عمه من بود ک وسط اسکار اومد گفت فاک ترامپ! من دارم اصلا سر چی بحث می‌کنم. اصلا میدونی رابرت دنیرو چیه سایبری؟

    پاسخ

    از دستگیری هر کی که خوشحال نشدم از دستگیری این یکی واقعا خوشحال شدم.
    چقدر چندشه. اق . حال به هم زن

    پاسخ

    از دستگیری هر کی که خوشحال نشدم از دستگیری این یکی واقعا خوشحال شدم.
    چقدر چندشه. اق

    پاسخ

    ای ترنس احمق خاک توسرت خاک توسرسلبریتیهابازا

    پاسخ

    الاغ اون دست خودش نیست که حالت پسر بودنشو قبول کنه و فهمش برای تو میدونم سخت و غیرممکنه.
    حتی دادگاه هم حکم قانونی برای تغییر پزشکی میدن ولی توی نفهم بی اطلاعی برو تحقیق کن

    پاسخ