coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی نسخه باربی سلبریتی ها را شبیه سازی کرد + [تصاویر]

سلبریتی ها اگر باربی بودند ! هوش مصنوعی باربی را دستخوش تغییر قرار داد. تصاویر جالب و متفاوت از شبیه سازی نسخه باربی سلبریتی ها را در ادامه تماشا کنید.

هوش مصنوعی باربی

با هجوم طرفداران باربی که برای تماشای یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های جدید سال 2023 به سینماها رفتند، موجی فراگیر از باربی در جهان فرا گرفته شد. بسیاری از کاربران در فضای مجازی، هنرمندان در کشورهای مختلف، با پوشیدن استایل صورتی، هشتگ چالش باربی را به راه انداختند.

به تازگی هوش مصنوعی نیز این سوال را از خود پرسید: سلبریتی ها اگر باربی بودند به چه شکل در می‌آمدند؟ در لینک ذیل از سایت فیگار می‌توانید تمامی تصاویر شبیه سازی نسخه باربی سلبریتی ها را تماشا کنید:

تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی از نسخه باربی سلبریتی ها

تصاویر شبیه سازی نسخه باربی سلبریتی ها
تصاویر شبیه سازی نسخه باربی سلبریتی ها

جالب است بدانید فیلم Barbie در دومین هفته اکران خود همچنان به حکمرانی در باکس آفیس ادامه می‌دهد. باربی (انگلیسی: Barbie) فیلم کمدی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی گرتا گرویگ است که فیلم‌نامه را به‌همراه نوآ بامباک نوشته‌است.

این فیلم مبتنی بر عروسک‌های باربی از شرکت متل است و نخستین لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه‌ای از فیلم‌های تلویزیونی و انیمیشن به‌شمار می‌رود. مارگو رابی نقش باربی و رایان گاسلینگ نقش کن را ایفا می‌کند که پس از بحران وجودی، به سفر خودشناسی می‌روند. دیگر بازیگران شامل آمریکا فررا، کیت مک‌کینون، مایکل سرا، آریانا گرینبلات، ایسا رای، رئا پرلمان، هلن میرن و ویل فرل. می‌شوند.

تمامی مقالات درباره فیلم باربی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام من تصویر خودم اپلود گردم راستش اولش باورم نشد فکر کردم تصویر اماده خود سایت بعد باتصویر خودم مقلیسه کردم و دوباره امتحان کردم خیلی جالب بود الیته هوش مصنوعی خیلی پیشرفت کرده تو همه زمینه ها تو زمینه عکاسی هم همین طور بود

    پاسخ

    سلام کدوم سایت انجام میده ؟

    پاسخ