coinex
راهنمای خرید تکراتو

نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی به زودی ممکن می‌شود

هم‌اکنون اپلیکیشن واتس‌اپ درصدد راه‌اندازی و آزمایش قابلیت نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی بوده تا کاربران اندروید را از چنین ویژگی بهره‌مند سازد.

درحال‌حاضر مسئولان واتس‌اپ مشغول آزمایش ویژگی جدید نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی برای کاربران اندروید هستند که به آن‌ها امکان استفاده از چندین حساب در یک دستگاه را خواهد داد.

این ویژگی جدید واتساپ برای کاربران انعطاف بسیار بیشتری در مدیریت حساب‌های شخصی و کاری به ارمغان خواهد آورد. هم‌اکنون، برخلاف سایر سرویس‌های پیام‌رسان همچون تلگرام، کاربران تنها اجازه دارند تا از یک حساب در گوشی‌های خود بهره‌برداری کنند. همچنین این قابلیت جدید هم‌اکنون صرفاً در نسخه‌های بتا دیده شده و فعلاً تمام کاربران به آن دسترسی نیافته‌اند.

گفتنی است که نخستین بار این ویژگی در نسخه بتا برنامه WhatsApp Business ارائه شد، بااین‌حال براساس گزارش WABetaInfo ظاهراً حالا تعدادی از کاربران نسخه غیرتجاری واتس‌اپ هم به این ویژگی در آخرین نسخه بتا این برنامه برای اندروید (2.23.17.8) دسترسی پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: ظرفیت تماس‌های گروهی واتساپ به 32 نفر ارتقا می‌یابد

ایجاد قابلیت نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی

زمانی که ویژگی نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی در دسترس کاربران قرار گیرد، یک فلش در کنار کد QR موجود در تنظیمات واتساپ قرار خواهد گرفت. با ضربه زدن روی این فلش، کارتی نمایان خواهد شد که حساب‌هایی را که هم‌اکنون کاربر از طریق آن‌ها وارد سیستم شده‌اند درکنار گزینه‌ای جهت افزودن یک حساب دیگر به نمایش در خواهد آمد.

نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی

واتس‌اپ طی مدت اخیر همچنین مشغول آزمایش ویژگی‌های دیگری هم بوده است. از جمله آن‌ها باید به تماس‌های گروهی حداکثر 32 نفره و دسته‌بندی چت‌ها اشاره کرد که متا طی مدت اخیر در حال آزمایش و توسعه آن‌ها بوده است. همچنین قابلیت‌هایی همچون به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر هنگام تماس ویدیویی و ارسال پیام‌های ویدیویی به‌تازگی برای کاربران واتس‌اپ ارائه شده است.

در حالی که این پیامرسان به‌صورت مستمر مشغول آزمایش یا ارائه قابلیت‌های جدیدی برای کاربران خود بوده، اما باید اشاره کرد که از لحاظ ویژگی‌ها و پیشرفت بسیار عقب‌تر از رقبای خود همچون تلگرام و سیگنال است. در حقیقت بسیاری از ویژگی‌هایی که متا به واتساپ افزوده، پیش‌تر در سایر برنامه‌ها هم دیده شده است. هم‌اکنون نیز قابلیت افزودن چندین حساب به یک دستگاه مورد آزمایش قرار گرفته و بعد از آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال راه‌اندازی قابلیت نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر